Setkání...

1.4K 93 5
                                    

Srpen. Sedím u notebooku a objednávám si nějaké oblečení. „Jaké jsou plány na dnešní večer"? ptala se mě Amanda „No já nevím, já bych zašla do baru" řekla jsem klidně. „No ještě nevím, jestli půjdu s tebou, možná mě Petr někam pozve, ale ty si společnost určitě najdeš". „Bez obav".

Bylo 17:32, najednou mi zablikal mobil, na oznámení příchozí zprávy. Zprávu jsem otevřela a jen četla. „Dnes v 18:00 u pláže" četla jsem nahlas. Cože? A odesílatel anonym? Co je to za žert.

Něco hluboko v srdci mi říkalo, abych neváhala a šla k pláži, ale? Bojím se, nebojím se, musím tam jít, nesmím tam jít. Půjdu tam, ale co, když je to Martin? Všechno tomu nasvědčovalo.

Kašlu na to, půjdu tam. Vyběhla jsem nahoru do koupelny. „Nestíhám" začala jsem vyšilovat. „Klid, Kristen, ty to zvládneš" říkalo mé svědomí. Dala jsem si sprchu, vyčistila zuby, makeup. „Proboha, co si mám obléct"? Utíkala jsem do šatníku a vybrala si rockový outfit, venku bylo sice hezky, ale foukalo. 17:55 ukazoval mobil. Utíkala jsem do kuchyně, rychle se napila vody a utíkala ven. Vzala jsem to zahradou, přece jenom je to blíž k pláži podél moře.

Pohled Andyho

Sehnal jsem její číslo, ale jestli je opravdové? „Já vůl jsem určitě napsal někomu jinému" řekl jsem si pro sebe. Sedím na pískové duně a mám skvělý výhled na úzkou pláž a šumící moře. Je tu také houští, takže mě nikdo z levé strany nevidí, ale já vidím vše. Mé tělo ovládá strach, klepu se.

Pohled Kristen

Mířím k pláži, teda už jsem na pláži, ale nikoho nevidím. Najednou asi 20 metrů ode mě z duny sešel vysoký mladík směrem k moři. Zastavila jsem se. Srdce mi silně bilo, asi za chvíli vypadne z hrudi. Mladík se otočil směrem ke mně. Jeho tvář jsem nepoznávala, byl vysoký, ale jeho modré blyštivé oči šly vidět na 50 metrů daleko. Užasla jsem.

„ANDY" zařvala jsem, jak nejvíc dovedu a rozeběhla se směrem k němu.

Pohled Andyho

Nějaká dívka šla po pláži, byla asi 20 metrů vzdálená. Vysoká, dlouhé nohy, prostě krásná. Metalistka od pohledu. Asi jsem ve snu. Sešel jsem dunu směrem k moři. Vítr si pohrával s mými vlasy. Zadíval jsem se do vln a následně se otočil.

„Kristen" vyjekly mé hasivky a já se rozbíhal k ní. Asi 5 metrů před ní jsem zastavila a chytil ji do náruče a nehodlal pustit z mého sevření ani na zem. Slzy mi začaly lemovat tvář.

Pohled Kristen

Utíkala jsem k němu a on mě chytil do náruče. Je to on ten úžasný Andy Biersack. Slzy nešly ovlivnit a našly si cestičku. Pevně jsem ho držela. Když mě pustil na zem, ještě si mě přivinul k sobě. „Já tě nepoznávám, si to opravdu ty"? řekla jsem u užasle. „Jo jsem to já, ale to bych se měl spíš já ptát tebe ne"? smál se. „Kam si dal své dlouhé vlasy"? „Odešly a tak jsem si vyholil půlku hlavy". „Ale sluší ti to"! „Děkuju, ale řekni mi, jak si takhle vyrostla"? řekl rozhodně. „To bych se spíš měla ptát já tebe, kolik měříš, dva metry?" smáli jsme se. „Pojďme si někam sednout" a ukázal na duny. Sedli jsme si do písku a povídali si. „A nějakého nabíječe máš"? smál se. „Nemám no". „To není možné"! smál se. A tak jsme tam strávili asi hodinu povídáním.

„Víš co, půjdeš k nám do vily"! rozkázal. „Ale Andy to přece nejde a.." nedokončila jsem větu. „Ale já se tě neptám, já ti to oznamuju" řekl a už mě pobízel k tomu, abych si šla domů zabalit. „Víš co pojď semnou" „Tady bydlíš jo"? zeptal se. „Jojo, a je tady semnou i moje nejlepší kamarádka Amanda" řekla jsem mu, hned co jsem odemkla dveře. „Nicol"! zařvala jsem z chodby. „No to je dost, že jsi" zastavila se v půlce věty a stála před námi jako přibitá. „Nicol, jsi v pořádku"? třesu s ní. „Jako ty jdeš ven a pak si sem přivedeš Andyho Biersacka"? divila se. „Jo a zrovna si balím, takže to tady budete mít s Petrem jen pro sebe"! oznámila jsem jí a vlekla Andyho do svého pokoje. „Udělal jsem něco"? ptal se mě. „Jo, bereš mi moji kamarádku" řekla naštvaně Amanda. „V klidu, já s ním chci jít, počkej, počkej, počkej, ty máš skupinu, že jo? Black Veil Brides, takže dům je plný"? „No nech se překvapit" šibalsky se usmál. Bouchla jsem ho do ramene. Zabalila jsem si všechny svoje věci, dělalo to 3 kufry a 2 tašky. Chudák Andy musel brát dva kufry :D.

Rozloučila jsem se s Amandou a šla k mému autu. „Andy, kde si vzal klíče"? „Na chodbě" smál se. „Tak dej sem, protože řídím já". „Cesta o život"? smál se.

Cesta proběhla rychle, Andy navigoval a tak jsme dorazili k vile.

Delší část. Snad se líbí.. Omluvte chyby.

S pozdravem Majuš.

STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat