CO VÁS JEŠTĚ VE STORY ČEKÁ? INFO

310 38 2
                                    

Nelekněte se coveru story, pochopí to jen Batmanka, protože jinak ten obrázek nešel jí poslat. A zruším jej hned po zprávě nebo komentáři Batmanky. A neříkej, že mu není podobný :D.

Takže, tady vám napíšu nějaké info ohledně story.

No, páreš Kristley se budou brát, ale to bych nebyla já, kdybych jim týden před svatbou nic nepřichystala :D. Takže tento týden to bude ještě perné :D V pátek dám na jeden den cover story svatební oznámení těch dvou, na kterém budu ten den makat a v sobotu se budou brát. Nebudu nic prozrazovat, co se do té doby stane. Nicméně zítřejší název ponese jméno: Nebude to procházka růžovým sadem.

Po svatbě, před prázdninami nás čekají ještě perné díly, ve kterých se budu maximálně vyžívat :3 :D Shrnu to bez prozrazování bude tam: krev, týrání, beznaděj, půjde o život, půl roku.... jen toto info vám řeknu :D Na vše velmi rychle dojde :D A samozřejmě nejistý konec :D Nezaručuju 200 částí, to opravdu ne.

Každopádně se psaním nekončím, něco se určitě ještě vyvine. A asi o BVB, jak jinak :3

Už je vás skoro 50K, nebudu psát klišé blbosti, vy moc dobře víte, že vás nejvíc MILUJU <33 A vážím si toho.....

Batmanko, v mediích máš ještě nějakou fotku :D a videjko, u kterého jsem chytala nervy, takže si musíš dole kliknou na externí text nebo co.


Nevím jestli umím psát, jen mě to baví a znamená to pro mě něco stejného jako hudba. Neskutečně moc....

Nevím, jaký na mě máte názor, co si o mě myslíte, ale já vás MILUJU <3

Jo a samozřejmě budou ještě i funny díly, já, moje potrhlá rodina a kamarády určitě nějaké hlášky najdou! :D

MEGA MOC VÁS MILUJU <33

S láskou vaše Majuš.

TOHLE BYLA PŘÍPRAVA NA DĚKOVACÍ DÍL, KDE BUDOU MOJE KECY HORŠÍ! :DD


STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat