Pocit

358 40 4
                                    

Když jsme asi v deset večer přišli domů ve skvělé náladě, čekalo nás tam nehezké přivítání.

Vešli jsme do obýváku, kde nervózně seděl Andy a poťukával si nohou, ale když nás spatřil, okamžitě se zvedl na nohy.

„Můžete mi říct, kde jste jako byli? Kam bys mi jí zase odvedl, Purdy?“ začal dosti ostře.

A my nevěděli, co to má znamenat. Díval se na nás a propaloval nás oba pohledem, jako by byl náš rodič.

„Né dělám si prdel. Jen se ptám, kde jste byli,“ začal se smát.

„Biersack, ty rosolový kryplíne, jsi fakt krypl,“ kroutil nad tím vším hlavou Ashley.

„Je to větší vůl, než jsme si mysleli,“ vyčerpaně a se smíchem jsem zapadla do pohovky.

A hned na to, jsme mu vysvětlili, kde, proč a jak jsme byli. Nečekaně pochopil všechny naše informace, ale na oplátku nám musel vysvětlit, kde jsou ostatní.

„Kurva. My hrajeme schovku a já se mám taky schovat, Jake pyká.“ Zmateně pobíhal po místnosti a nevěděl, co a jak má dělat. Nakonec si stoupl za lampu a řekl.

„Kdyby něco, jsem palma za lampou,“ upozornil nás a my se snažili nevybouchnout smíchy.

A za chviličku přiběhl Jake.

„Biersack, ty jsi opravdu krypl,“ smál se tak a že chvílemi chytal za břicho.

Když jsme byli s Ashem připraveni spát, bavili jsme se ještě do dvou ráno o tom dětském domově. Nakonec jsme oba usnuli.

RÁNO

Tohle ráno jsem po ranní hygieně brzo vypadla z domu. Šla jsem pěšky, protože jsem se chtěla projít, do našeho malého studia, kde jsme měli sraz s mojí skupinou. Vyprávěli jsme si část dopoledne a pak jsme tvořili něco nového, docela nám to šlo. Ale když jsem zase šla zpátky domů, potkala jsem ženu. Stála naproti na chodníku s nějakou další, dosti podobné jí. Moje hlava nemohla vyhnat pocit, že tahle žena mi někoho připomíná, že už jsem jí někde viděla. Vysoké červené boty na jehlách. Mini růžové šaty s detaily. Tuna všelijakých kravin na obličeji, že si tam snad dává špachtlí. Blonďaté vlasy natočené do vln a rudé rty. Taky měla evidentně plastické operace prs a kdoví, čeho ještě. Nehorázně si mě prohlížela, můj obličej, moje oči, moji postavu, moje oblečení.

CLAUDIA (blondýnka)

Ale, ale Purdy se zase objevil. Konečně, věděla jsem, že zase přijde. Nebylo by špatné si s ním na pár nocí užít, trošku ho potrápit a vysát mu konto. Hlavně musím od něj odehnat tu jeho drsňačku, která ani neví, co to život je, nic si neprožila, kráva jedna. Ani ho nemiluje, taky mu jen vysává konto. No teď, když jsem si zjistila, kam chodí, do děcáku, tak jsem tam získala místo. Paráda, teď jen zjistit, kde bydlí, ale to nebude až tak těžké, hlavně ne pro mě. No měla bych si přepudrovat obličej, mám to zase celé divné. No do solária bych mohla taky zajít. A do posilovny chodit nebudu, na co vypracované tělo, k čemu. To beztak Ashley nemá rád….

KRISTEN

Ta žena míří do naší ulice. Sledovala jsem ji, vlastně ani ne, když jdu do svého domu. Dívala se a prohlížela si náš dům. Nechápala jsem to, nechápala jsem nic. Ale nechám to být….

Večer, když jsme si šli lehnout, byla ještě obloha jasná. Plná hvězd, které svítily, a korunu měla zářící měsíc. Ale zhruba ve tři ráno mě probudilo hřmění a ohromné blikání po chvilkách. Otevřela jsem oči a podívala se ven. Byly to hromy a blesky. Miluju bouřky, když je sleduju. Vstala jsem a vydala se k oknu. Fascinuje mě tohle všechno. Ty přírodní jevy, miluju je. Blesky proplétaly dříve jasnou oblohu a hromy upozorňovaly na jejich sílu. Ashley spal jako zabitý a nic ho neprobudilo. Krásná to noc. Opravdu krásná..

Hola hou! Tak vás zdravím. Začíná víkend, tak si ho patřičně užijte, stejně jako já. Zanechejte komentář a chyby omluvte.

S pozdravem Majuš.

Jo a ještě něco...

MILUJU VÁS <33

STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat