Znovu v Česku

779 71 4
                                    

Týden utekl jako voda a já se chystám do Česka. Zatím jen já, ostatní přijedou až zítra, musím na to naše připravit.

„Odvezu tě na letiště,“ řval Ashley, zatímco sbíhal schody a já si obouvala boty. „Já jedu taky!“ vyjekl Andy. „Nikam nejdeš, necháš je o samotě,“ zatáhl ho za límec zpět Juliet. „Tak zítra,“ zavolala jsem na všechny a vycházela ze dveří. Ashley vyběhl ze dveří a otevřel mi dveře do auta. „Děkuju,“ usmála jsem se na něj. Cesta na letiště utekla šíleně rychle a já se musela rozloučit, i když jen na den. Miluju tě,“ řekl a políbil mě. „Já tebe,“ objala jsem ho. Otevřela jsem dveře od auta a vystoupila. Rychlím krokem jsem se se vydala k letišti.

Cesta byla dlouhá, ale mobil a sluchátka ji krátili. Konečně Česko. Vystoupila jsem z letiště a okamžitě poznala tu změnu teploty. U letiště na mě čekalo auto. Táta a máma. Čekalo dlouhé přivítání. „Konečně jsi u nás,“ vydechl táta. Táta mě učil a vedl k metalu, tento talent mám po něm. Když jsme konečně přijeli domů, už tam byl můj bratr. Taky jsme se objali. Chybělo mi to tu. Všechna ta příroda okolo domu, můj pokoj, fotky…. Vzpomínky

„Večeře,“ volala máma z kuchyně. „Už jdeme,“ řekl bratr. U  večeře jsme si různé povídali, jak jde všechno v L.A atd. „A nějakého přítele má,“ zeptala se máma. „Jo mám, už přes 2 měsíce,“ odpověděla jsem jí s nezájmem v hlase. „Tak povídej kdo to je,“ naléhala máma. „Zítra přijede i se zbytkem lidí, se kterými bydlím,“ „No dobře,“ řekla máma a dál se věnovala jídlu.

„Jdu spát, jsem unavená,“ oznámila jsem rodičům a vydala se do svého pokoje. Vzala jsem si tričko, které ovšem není moje, ale Ashovo. Miluju, když můžu nosit jeho trička a vydala se do koupelny, kde jsem udělala večerní hygienu. Poté padla do postele unavena. Okamžitě jsem usnula.

Ráno mě probudili rodiče, že musím vstávat, když bylo teprve 11:23. Nedobrovolně jsem vstala, oblékla se a vyčistila si zuby. Snídat už bylo zbytečné. Za 3 hodiny mají přijet ostatní. Zatím jsem si vzala jablko, foťák a vyšla ven fotit krajinu. Když jsem byla nadšená ze svých snímků, zavolala mi máma, že už je oběd a tak jsem se vydala domů. Dýchala jsem čerstvý vzduch, který mi připadal tak svěží, i když je už podzim. Doma jsme poobědvali a šli se připravit na návštěvu. Netrpělivě jsme čekali, až před naším domem zaparkovala dodávka a z ní vyskákalo 7 postav. Naši je neviděli jen já. Utíkala jsem jim otevřít. Všichni mě přivítali a já je pozvala do domu. Řekla jsem si, že je připravím první na Andyho, takže jde první semnou. Ostatní chtěli zůstat zatím na chodbě. Vyšla jsem tedy s Andym do obýváku, kde byli moji rodiče a můj bratr. „Tak tohle je ten tvůj nový kluk?“ ptal se táta, „Ne tati, tohle je Andy, Andy Biersack“ zdůraznila jsem. „To není možné,“ řekla máma a začali se objímat. Až potom jsem vyzvala všechny, aby vešli dovnitř. Seznamovali se, objímali atd. Já a Ashley jsme byli poslední. „Mami, tati, tohle je Ashley,“ můj přítel. Ashley podal ruku mému tátovi. „Silný stisk, ty hraješ na kytru?“ ptal se táta. „Ano, jak jste to uhodl, jsem basista, skupiny Black Veil Brides, což je skupina složena z nás všech kluků. „Zrovna mi tykej, jsem Petr,“ řekl táta. Pak se přivítal i s mámou a nakonec s bratrem. Tak snad ho přijali, myšlenka, která mi zůstávala v hlavě.

Další část. Komentujte, omluvte chyby.

S pozdravem Majuš.

STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat