Ráno bylo plné nervů a bylo celkově hrozně skeptické. Všichni jsme běhali po domě, nestíhali a hledali věci. Mezitím mi už volala máma, že už vyjíždí a že jsme pozadu. Naštěstí jsme vyjeli v jedenáct dopoledne, tak to nebylo tak hrozné. Teda, až na CCho, který je s námi v autě ještě s Jinxxem, protože Andy a Juliet brali Jakea a Ellu. Jinxx, to byla pohoda, ten hned usnul. Ale CC, ten drásal nervy Ashleymu.
„Ty vole Purdy, jak jedeš? Proboha tobě bych nesvěřil ani kolo, natož auto, ježiši,“ viděla jsem, jak si Ash promnul prsty a vydechl.
„Kurva ale jeď trochu, jedeš jak s hnojem!“
„No hnůj tady je! Sedí za mnou a pořád do něčeho kecá!“ okřikl ho.
A tohle bylo celou cestu. Nakonec jsme přece jen dojeli, živí a zdraví na místo, sice ve dvě odpoledne, ale přece jen. Je to obrovská chata a každý pokoj má navíc svoji koupelnu, takže luxus. Na chatě nás už čekali moji rodiče a ještě Radek se svými odrostenými potomky. Po roce jsme se zase přivítali a já mu představila Ashe. Postupně přijížděli i ostatní. Takže přijeli rodiče Andyho, táta Jakea, rodiče Jinxxe, Rodiče Elly, rodiče Juliet. Gábina mladší a starší s Milanem. S nimi jsme se rozhodli si dát kafe a zajet do Karlova podívat se na sjezdovky. Hned jak jsme vylezli před chatu, přijel Libor a Liba, takže jsme se přivítali a rychle vyrazili, protože otcové už začínali mít žízeň. Terén jsme obhlédli a hned přijeli zase zpět domů. Kde už byl Stano, Andrejka a jejich dcery Kristýna a Míša. Pro dnešní den jsme byli kompletní. Ještě zítra přijede Míra. Alias Móka, na kterého se těším o maličko víc.
No a jak bývá zvykem, pilo se. A pila se slivovice, režná, víno, vodka, prostě, co bylo po ruce.
„A ty tady nemáš rodiče?“ zeptala se Liba Ashe.
„Já nemám rodiče vůbec, měl jsem, zabili se v autě,“ odpověděl.
„Aha. To je mi líto, promiň,“
„Ne ne v pohodě,“
„Pojďme si zapálit.“ podíval se na mě Andy.
„Filomeno!“ zacloumal s CCm, který ho nevnímal.
„Filomeno! Vstávej a pojď si zapálit!“
„Pokud máte oheň, tak si rád dám,“
No a samozřejmě jsme si všichni kuřáci si šli zapálit, teda kdyby mě viděla máma, tak mě asi zarazí, ale táta v pohodě.
Večer jsme se dívali na nějaké sportovní soutěže, které se konají v Praze.
„Panebože, anorektičky, to bych nechtěl doma, ani kdyby to vařilo!“ kroutil hlavou Stano.
„No jako nohy má nafouklé dobře, ale jaksi ve výstřihu nic, jako kozy si dává jenom na spaní?“ dodal Radek.
„Já bych to dofoukl někde jinde,“ smáli jsme se při těchto poznámkách.
„Ale ta má slušné buchty,“ uznal Andyho táta.
„Já mám taky buchty, ale kynou, teprve kynou,“ sáhl si na břicho Jakeův táta.
A když bylo předávání medailí, jedna výherkyně začala brečet.
„Proč brečí?“ zeptal se Jinxx.
„Á nechala doma v troubě nějaké buchty,“ odpověděl se smíchem Libor.
„No to ji zase starej zmlátí,“ smál se můj otec.
„Tak na všechny kozenky,“ rozlil nám do pohárků táta Juliet a tohle prohlásil. Ale to neměl dělat, protože otec Elly se začal okamžitě dusit smíchy a nemohl dál.
Pak jsme se dívali na Slunce, seno erotika, ale všichni jsme byli unavení no.
„Nechápu, proč takové dobré filmy dávají tak pozdě,“ začal se smát můj taťka a my samozřejmě taky.
Asi v jedenáct večer jsme to dali na nějakou stanici se songy. Byl tam zrovna Tomáš Klus a jeho song Mačik. A to jsme prostě nevydrželi a začali tancovat. Ani nevím, co to bylo. Možná to mělo něco společného s naším Verbuňkem, možná něco s Ruskými tanci, každopádně to bylo velice rychlé, ale užili jsme si to maximálně.
Spát se šlo velice brzo, protože jsme byli unavení a já už jsem byla v jednu ráno v posteli a jen čekala na Ashe, který tam samozřejmě s chlapy pil.
„Ty jsi na mě čekala?“ rozsvítil, když přišel do pokoje.
„Né, asi jsem čekala na ducha svatého, bože z tebe to táhne, běž se osprchovat a zalez do postele,“
„Jistě,“ udělala, co jsem mu řekla.
„Hele Kristen on je v neděli MDŽ, že?“
„No a co?“
„No a to je jako mrdej, dokud žiješ?“ schválně provokoval.
„Ty jsi takový vůl. Ty ses zase zřídil, ale já tě z postele ráno tahat nebudu, odjedu ti na sjezdovku klidně s CCm nebo s Mókou,“ otočila jsem se k němu zády.
„To bys neudělala,“ obmotal ruce kolem mého pasu a hned na to usnul.
Tak jsem zase zpátky z hor! Bylo to tam fakt úžasné a legendární jako vždy. Ještě teď mi tečou slzy smíchu. Akorát mě mrzí, že my, taková parta se sejdeme zase až za rok a tak rychle to uteklo. Nicméně (to mám od MRSBatmanJAC :D) zítra se jde zase do školy, do té pakárny. Ale my jsme šikovní a ten týden tak uteče, že si toho ani nevšimneme. Konec konců už je Březen.
Tak komentujte a omluvte chyby.
MILUJU VÁS <33
S pozdravem Majuš.
ČTEŠ
STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)
Fiksi RemajaPříběh vypráví o dívce jménem Kristen, která se přátelí s Andym Biersackem. Jsou velmi mladí. Co se stane, když je rozdělí? Nezapomene Andy na Kristen ? Čtěte dále....