Uskutečnit plány

355 40 8
                                    

MARTIN

Další šance získat Kristen, ta se přece neodkládá. Ta Claudie je ale chytrá žena. Konečně se mi podaří jí zničit. Zničit její kariéru, její krásu, její tělo, její všechno. Bude z ní troska, která se na mě upne a já ji budu mít omotanou kolem prstu, navždy…

CLAUDIE

Blíží se den, kdy se mi povede už dlouho plánovaná akce. Opít a následně svádět Purdyho, který stejně podvolí jen a jen mě. Nikoho jiného než mě mít nebude, o tu sebevědomou krávu se postará kamarád Martin, kterému věřím, že to dokáže. Musí…

Zítra ráno se vrací z turné a ta Kristen až v sobotu ráno, což bude super. Večer přijdu, doufám, že ostatní budou pryč, protože prý vždycky jsou na nějakou pařbu, když přijedou z tour. Takže by to mohlo vyjít. Musí to vyjít. Prostě a jednoduše k nim přijdu s nějakým tím silným alkoholem, no vínkem ho fakt neopiju no a pak ho svedu. Jak jednoduché. Trocha si s ním užiju. A když to ráno zjistí, to už já budu pomalu odcházet a ve dveřích snad zrovna potkám? Kristen. Já jsem tak dokonalá. No teď si jdu přemalovat obličej a do solária. Vypadám strašně.

KRISTEN

Od rána makám na mé závěrečné práci. Ano, snad ze mě bude do prázdnin magistr. Doufám. Takže makám na tom. Mám napsaných něco okolo 35 stránek, což je docela dobré.

„Eriku! Řekni mi synonymum ke slovu problematika!“

„Vodka! Neser se s tou prací a dělej, pojď si loknout před koncertem!“

„No, když mě tak přemlouváte,“ zvedla jsem.

Po koncertu jsem se udýchaně podívala do mobilu a na displeji byla zpráva. Hned jak jsem ji otevřela a bylo v ní.

„Ashley je jen a jen můj,“

Nevím, co si už o tomto mám myslet. Jestli je to, nebo není normální. Každopádně mě takové myšlenky napadaly po celou noc…..

Zde malý náběh na zítřejší část :D Zhruba víte, co se bude dít, tak si to nenechejte ujít :D

Komentářek rozhodně potěší :3

MILUJÁ VÁS <33.

Jo a s pozdravem Já :D

STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat