Poděkování

410 31 26
                                    

Když jsem začala psát tuhle story, to byl nějak konec listopadu 2014. Naplňovalo mě to a byla jsem hrozně šťastna za prvních 50 čtenářů, několik votes a první komentáře.

Prožili jsme toho spolu hrozně moc, bavily mě funny díly, i když si nemyslím, že jste se u toho moc pobavily. Občas jsem si svoje pocity vylévala na drastických dílech, které jsem fakt milovala. Votes, komentáře a čtenáři se stupňovali a mě to neskutečně nabíjelo.

LucyBVB mi dala tenkrát první komentář, za což jí moc děkuju.

Pak to šlo dál a patří VÁM, každičkému z vás patří obrovský dík. Za každý vote, přečtení, komentář. Ani nevím, jak dál to vyjádřit, že tu mou koninu někdo četl. Pokud se mi něco zrodí v hlavě, určitě ten konec upravím, uvidíme.

Teď si dám nějaký čas pauzu, asi týden, nebo tak. A vrhnu se na další story.

Za komentáře mockrát děkuju: mimsa1, TheClaire,Pavla_Smidkova, naty_unicorn, EmoBiersackBVB, nikolafelton_a51, MrsBruce69, Kogamisan8, nikolamonster_hyung, sarkahorvatova96, Leusaa, ellaxx_sixX, Jogustee, ChurchOfLies, Tear-of-archer, christina-coma, BVBFAN93, terkamatajzice, AttackgirL, AniHoudkovic, CarolineSixx, FuneralGirl, Katarina264, Pajkarocnakova, nikiskaesme (Vám holky děkuju z čas na skype), Nellsim, lucinkaf, tamaradanielova12, crazy-pink-unicorn, Domcule_69, kacosek19, FallenYourNightmare, MMedinais, BajnekNovotnicka, chrissttine, _BVB_forever_, KristineMitrikova (tobě děkuju za zveřejnění mojí story na facebooku), WillWandom, keepsmilee25, YeahKillerQueen, Nikitt-Shadow, Safira_Brisingr, AkatsukiRea.

Vám všem děkuju za nádherné komentáře. Které mě vždycky kopali dál, a byly tak psané od srdce, děkuju vám.

A v poslední řadě patří obrovský DÍK jedné slečně. BATMANCE! Píše krásnou story, nebo psala, a ačkoliv jsem si přečetla jen pár kapitol, ta story je úchvatná. Trošičku mě mrzí, že v poslední době nekomentovala, protože její komentáře jsou tak nepopsatelné, že mi moc chyběl názor na jednotlivé kapitoly. Pokud ji znáte někdo z vás osobně, tak vám závidím. Protože je to suprová holka, která mi vždycky pomůže, poradí a odpoví na mé, fakt blbé zprávy.

DĚKUJU.A HLAVNĚ DĚKUJU VÁM VŠEM! ZA VŠECHNO!

MILUJU VÁS <33

S láskou vaše Majuš.

STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat