Ze zápisů

523 57 4
                                    

Kristen:

„Bude to tady dlouhý měsíc, ale zvládnu to. Mé srdce touží být zase v jeho blízkosti, ale na to si budu muset ještě počkat. Chybí mi, hrozně moc. Nedokážu to ani popsat, prostě jakoby odešla jedna moje polovina. Ale my to vydržíme. Protože jsme silní. Ani si nemůžeme zavolat, každý máme moc práce a zbývá čas jen na ty zprávy. Což mě hrozně mrzí, protože potřebuju ho slyšet, potřebuju slyšet jeho uklidňující hlas. A zase chci cítit jeho rty na mých….nikdy bych nevěřila, že se znovu zamiluju a že dám mužům druhou šanci, přece neznamená, že když mi jeden ublížil, tak všichni budou stejní, ne? Miluju ho a to snas stačí. On je taková ta limitovaná edice chlapů. Krásný, hodný, milý, prostě dokonalý a ještě k tomu metalista, jako já. Žije hudbou, tak co víc bych si ještě mohla přát? Ach, jak jen mi chybí. Sice hodně dlouho trvala cesta, kterou jsme si k sobě našli a k sobě prošlapali, ale rozhodně stála za to. Musím to bez něj vydržet, ale přece jen, moje skupina, to je to čím žiju a co miluju a on taky, asi to tak i  osud chtěl. Láska, to je to pevné poutu mezi dvěma lidmi, nepopsatelné poutu důvěry a oddanosti. Tento pocit, poznáte jen jednou za život a to, když najdete toho pravého…a já? Já ho našla...." slza stéká po mé tváři, pokládám tužku, kapka spadla na papír a tím, vše zapečetila....

Ashley:

Sedím u stolu, v pravé ruce držím propisku a svůj pohled vážu na čistě bílý papír položený na stole přede mnou. Opírám tuhu propisky o papír a začínám psát. To co jsem vždycky chtěl napsat jí, jediné ženě mého srdce….

Nevěřil jsem, že takový pocit někdy zažiju. Ten pocit, že tady nejsi. Odešla si na neuvěřitelně dlouhý měsíc daleko ode mě. Zevnitř mě to drtí. Chybí mi tvůj úsměv, tvůj hlas, tvoje tvář, ty dlouhé vlasy, sahajíc až po tvůj pas, ty tvé velké zelenohnědé oči zářící při mé blízkosti, tvá postava, tvé tělo, ty tvé rudé a plné rty, tvoje prsty tancujíc na pražcích a strunách kytary….

Tvoje blízkost, přišel jsem do prázdného pokoje bez tebe, tvé objetí, tvá podpora, ta tvrdohlavost a cílevědomost ve tvé povaze s chutí jít do všeho a vyzkoušet si klidně i sáhnout na úplné dno a hlavně tvá chuť rtů, ale zvládnu to, vydržím to bez tebe, sice velmi těžce, ale co jsem? Tvrdý chlap a taky vím jedno jiste, že ji naprosto Miluju…" slzy se mi derou do očí a já je nezastavím

Tak tady je další část. Komentujte a omluvte chyby. Děkuju za předešlé komentáře, potěšily.

S pozdravem Majuš

 

STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat