Opít ho

313 38 7
                                    

ASHLEY

Konečně jsme doma. I když mi chybí Kristen, doma jsem doma a to nic nemění. Budu celý večer sám, asi se budu dívat na nějaký film. Ostatní šli na nějakou pařbu, ale mně se moc nechtělo. Náladá dělá divy.

CLAUDIA

Dnešní večer se pomalu ale jistě blíží. Konečně se připravuji. Musím si dnes na líčidlech dát záležet. Minisukně nesmí chybět, dále tričko s velkým výstřihem a samozřejmě vysoké boty. Jak taky jinak. K tomu opojná vůně a okouzlující žena, no prostě partie pro Purdyho. Jednoznačně.

Rozhodně lepší než ta jeho drsná koza, která se tahá kdoví s kým.

Tak jsem dokonale připravena. Teď vezmu lahev vodky a jdu. Když jsem se blížila k jejich domu, těšila jsem se víc a víc. A hned jak moje tělo stále před dveřmi jsem zazvonila. Nahodila úsměv a slyšela blížící se kroky.

A najednou se ve dveřích objevil Ashley.

„Ahoj Ashley“ usmála jsem se.

„A ty tady co děláš?“ prsknul.

„Prosím tě nech mě ti to všechno vysvětlit,“ udělala jsem smutná očka.

„No když vidím tu lahev vodky, tak pojď dál,“ nakrčil obočí a ustoupil ode dveří.

„Děkuju,“ zula jsem se.

Pozval mě do toho luxusního a prostorného domu, kde bylo znát, že tady bydlí i ženy. No a pak jsem zahlédla v obýváku poličku plnou fotek, kde nechyběla ani ta Kristen. Tak jsem se posadila.

„Dáš si?“ mrkla jsem na flašku.

„No když už jsi tady,“ rozdělal lahev a nabídl mi, abych si cvakla jako první.

„Ne ne, já nechci,“ ještě jsem se falešně usmála, jako to dělám po celou dobu.

„Jak chceš, tak vysvětluj, vysvětluj,“ pobídl mě.

Tak jsem si začala vymýšlet různé myšlenky a postupně se k němu přibližovala, on si toho nevšiml, protože do sebe vylil skoro celou flašku. Ale to je dobře, třeba bude více živý.

A přišel můj čas. Sedla jsem si mu na klín a následně ho zatáhla do jejich ložnice. Šel za mnou. Dnes mi to vyjde, určitě vyjde. Tak jsem ho posadila na postel a čekala, co se bude dít.

Ale tohle jsem opravdu nečekala. Ashley se svalil na postel a usnul. Spal, jako kdyby ho do vody hodil a nepostavil by se mu, jedině kdyby tu byla tak jeho Kristen.

„Do prdele už, mohlo to vyjít, že já kráva vzala ten chlast!“ nadávala jsem si.

„Ovšem. Nemusím s ním nic mít a ráno nakecám Kristen a jemu, že jsem s ním něco měla, zase skvělý nápad. Claudi ty si umíš poradiš fakt vždycky,“ pousmála jsem se nad pohledem spícího ASHE.

Ahojte. Tak tady je páteční část. Zítřejší vyjde asi v taly v tento čas. Tak si to užijte, jak víkend tak story.

MILUJU VÁS <33

S pozdravem Majuš.

STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat