Zoufalost

261 35 5
                                    

Po tak krásném víkendu, kdy už jsme byli zpátky Americe, mi volal bratr.

„Ahoj ségra." Zakuňkal.

„No nazdar." Prohlásila jsem otráveně.

„Mám problém. Malá je nemocná. Jsem na dně. Izabela dny a noci nespí. Nemám peníze, pomož mi. Prosím." Zoufal.

„Cože? Jak nemocná?" prudce jsem se postavila a začala nervózně chodit po pokoji a rukou si prohrabovat vlasy.

„Nevím, možná má zápal plic. Nehorázně kašle. Jsem na dně. Izabela je nevrhá denně, nemáme peníze." Skoro plakal.

„Proč jste nešli k doktorovi? Nezavolali našim?" nechápala jsem a skoro křičela.

„Nevím, s našima já osobně nejsem skoro vůbec v kontaktu."

„Dobře, pomůžu ti. Přijedu zítra ráno. Dnes nasednu do letadla. Zatím se měj."

„Děkuju, moc ti děkuju."

Vydechla jsem a zavřela na chvíli oči. Dala jsem si rychlou sprchu, namalovala se, rozčesala vlasy, oblékla se. Pak jsem začala po internetu hledat letenky a jednu si zamluvila ještě na dnešek. Vzhledem k tomu, že noc byla velmi náročná, tak už byly dvě odpoledne. Následně jsem se rychle najedla. Ve čtyři mi letí letadlo. Všichni už byli vzhůru až na Ashe, Andyho a Juliet.

Využila jsem toho a zabalila věci do kufru. Mezitím se Ashley probudil a ospale pokukoval po pokoji.

„Kam jedeš?"

„Do Česka, brácha má problémy." A než abych si vyslechla jeho názory, tak jsem odešla dolů.

„Kristen? Ty někam letíš?" otázal se CC.

„Jak to víš?"

„Viděl jsem zabalený kufr u vás v pokoji."

„Aha, to letím. Zpět do Česka, brácha má problémy."

„To jsem nevěděl." Hlesl.

Čas utíkal a já nechtěla s Ashem mluvit o tom, že tam vůbec jedu. Tuším, jaký by měl názor.

Rozloučení se všemi proběhlo a já se už chystala dávat zavazadla do kufru přistaveného taxi, když mě zastavila Ashleyho ruka.

„Nejezdi Kristen. Nemá to cenu, prosím."

„Musím Ashley, musím." Naposledy jsem mu věnovala jeden polibek a pak nasedla to taxi.



VÍKEND! Taky jste se tak těšili? My jdeme v pondělí do přírody, protože je den dětí. A úterý bude pohoda, středa, čtvrtek, pátek nejsou dvě učitelky ve škole. Takže další týden bude hodně pohodový, pak bude ten drsný týden, kdy budou písemky -_- a pak? Pak už konec roku *-*

TAK KOMENTUJTE! MILUJU VÁS <33

S láskou vaše Majuš.

STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat