ASHLEY
Krásné odpoledne na ranči ubíhalo dost rychle a už bylo i po obědě, tedy čas, kdy všichni vylézali ze svých úkrytů. CC se vynořil ze stájí, vlasy plné slámy a obličej tipu *co tu vlastně dělám*?.
Večer ještě spadl do potoka, takže tohle bylo ještě ok. Andy lezl v noci na střechu a hrál si na hasiče. No já si to nepamatuju, já mám okno jako vitrínu, mě to jen říkala Kristen, která si prý něco málo pamatuje. Já jsem spal přede dveřmi od našeho pokoje, protože jsem před tím pozvracel Jinxxovi kalhoty, no co pořád si stěžoval, že nic nedostal, tak jsem mu něco dal. Jake a Ella, prý tancovali okolo pouliční lampy před rančem. A další věci si Kristen taky nepamatuje. Byl to asi divoký večer :D.
Jen tak jsem seděl na balících slámy a v puse měl stéblo trávy, kochal jsem se pohledem na to všechno. Sám, byl klid, teda do té doby než přišel nějaký borec, který tady včera večer taky byl. Asi mého bratrance kámoš. Znali jsme se jen tak od vidění.
„Hej ty Ashley!“ vyskočil na balík vedle mě a oslovil mně.
„Hm?“
„Ty chodíš s Kristen, že?“
„No?“ nakrčil jsem obočí.
„Proč ji vlastně miluješ? Já myslel, že si na jiné tipy, že máš na víc?“
Trochu mě tak otázka naštvala, ale ovládal jsem svoje emoce.
„Změnil jsem se. Překopal svoje celé bývalé já. Prostě už mě nebavily ty vztahy na jednu noc, kdy jsem ohnul vše, kromě těch, co přede mnou utekly, neměly 4ky kozy, plastický ksicht, prostě takové umělé barbie. A ty se ještě ptáš, proč ji miluju? Protože ona my s tím pomohla, neustále si k sobě šlapeme cestu trním, které se nám zabodává do kůže, ale zvládáme to. Proč? Protože miluju tu její komplikovanou povahu. Jak je na mě neustále drzá, miluju její nespoutanost na koncertech, její hlas, její tělo, na kterém si dosti zakládá. Miluju její styl, její vzhled, všechno. Povahu, kterou nechápu, ale miluju, protože já jsem docela podobný, ale až tak komplikovanou povahu nemám, už chápeš?“
Jen přikývl a odešel.
VEČER
KRISTEN
Musela jsem se ujistit, že Alex nadobro odjel, vypadl z tohoto města. A tak jsem vyjela, tentokrát autem na silnici a během chvilky byla u jeho domu. Zaklepala jsem, nic. Podruhé, nic. Ruku jsem stáhla na kliku a stiskl ji. Dveře byly otevřené a já opatrně vešla dovnitř.
„Alexi?!“
Žádná odezva, nic. Ticho. Místnosti byly poloprázdné. Všude rozházené věci, špinavé hadry, roztrhané kusy oblečení. Povalovaly se zde i lahve, injekční stříkačky a kdoví jaké další hnusy. Bylo mi z toho všeho zle. Všude nedopalky z cigaret, svíčky, pásky. Beztak základy pro braní drog a jiných hnusů. A když jsem vstoupila do „obýváku“, kde byla převalená sedačka, zaslechla jsem kňučení. Nakoukla jsem přes sedačku a za ní byli v krabici dvě štěňátka společně se dvěma koťátky. Kňučeli, měli hlad, byla jim zima, báli se. Okamžitě jsem celou krabici popadla a vyšla z tohoto proradného domu, kde se dělo, co se dělo.
Rychle jsem přijela domů a okamžitě vběhla do naší vily i s krabicí.
„Hej! Pojďte se!“ houkla jsem na všechny, kteří byli během chvilky na chodbě.
„Jé!“ vykvíkl Andy a vrhl se ke koťátkům.
„No Andy, vždycky jsem pochyboval o tvé orientaci, ale že až tak?“ usoudil CC.
„Necháme si je?“ podívala jsem se na Ashe, který po chvíli přikývl.
Jake s Ellou si vzali malé štěňátko buldočka, Andy a Jul koťata, a my s Ashem štěně pitbula, Jinxx a CC byli rádi, prý o starost míň :D
ZDRÁVAS SR. MARYHUANA GANJA, ano Horkýže mají krásné nápisy na náramcích :D
Doufám, že tento týden nějak přežijeme. My jdeme se školou v pátek na naše tradiční krojované představení (zase se vyspím), končíme už ve 12. luxus.
Tak se mějte, komentujte!
Vaše Majuš s láskou...
ČTEŠ
STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)
Teen FictionPříběh vypráví o dívce jménem Kristen, která se přátelí s Andym Biersackem. Jsou velmi mladí. Co se stane, když je rozdělí? Nezapomene Andy na Kristen ? Čtěte dále....