Večeře

397 40 4
                                    

Dnes nás čeká poslední koncert tohoto týdne a v této oblasti. Bude to v otevřené venkovní hale a správce nám už řekl, že je vyprodáno. Máme dvě předkapely, takže možná i pro to. Nehorázně se těšíme, jako asi na každý náš koncert. Hala je dosti velká a počítá se okolo sedmi tisíc lidí.

A už se to blížilo. Hrajeme velmi brzo, protože tohle je takový menší festival. Hrajeme už vedvě odpoledne, neobvyklý čas, my víme, ale my jsme prostě originální. Pomalu se to plní a my to všechno sledujeme ze zákulisí. Outfit jsem si vybrala tak nějak podle Ashe. No co my náš styl musíme propagovat :D Prostě WESTERN ROCK!

ASHLEY

Týden v tomto místě nám končí. Ještě si to tu do večera chceme užít a pak pojedeme domů.

KRISTEN

Už se to blíží. Vyskočila mi husí kůže, jako před každým koncertem. A já si nervózně poklepávala nohou a chodila sem a tam. Prsty se my trochu třepaly, ale šlo to. A už to tady bylo. Náš „poslík“ vyhlásil naše jméno a všichni začali skandovat. Miluju to. Miluju, když ze sebe vydám všechno. Je to krásný pocit, ačkoli je to někdy dosti únavné.

ASHLEY

Je krásný odpolední den. Tak jsme s kluky rozhodli jít se ven projít. Přece jen tento rok nás dal dosti dohromady.  A já jsem za to hrozně rád. Muzika to je to, proč žiju, proč jsem ještě tady. Tak jsme se kluky sebrali a vyšli ven. Je krásný den, možná trošku zataženo, ovšem teplo.

KRISTEN

Vždycky se na koncertě vyřvu ze všech mých pocitů. A teď tomu není jinak. Je to úžasný pocit, když vidím ty jiskry v očích fanoušků ukazujících paroháče, poskakujících a zpívajících texty. Nádhera, nepopsatelná. Děláme samozřejmě u trochu show, přece to nebude tak suché? Ale já se moc nemusím nutit do té show. Ono to se námi šije samo.

ASHLEY

„CC! Vole co zas děláš v tom křoví?!“ řval jsem na CCho, který neustále běhal nějak do prdele.

Když konečně přiběhl a my normálně pokračovali, oddechl jsem si.

Najednou se mnou něco hrklo. Něco jsem zaslechl. Něco uslyšel.

„Ticho!“ zvedl jsem ukazováček, jako důraz mého požadavku. Všichni ztichli.

„Pánové, já slyším něco, co je hlas Kristen!“ vyjekl jsem.

„A kurva, fakt že jo. Jdeme!“ rozběhl se vstříc tomu hlasu, té hudbě Andy.

Skoro jsme utíkala a neustále se to blížilo. Polil mě takový pocit blaha. Že zase slyším její hlas. Její scream!

KRISTEN

Stále si to užíváme a jedeme dál. Je to perfektní.

ASHLEY

Hej! Napadlo mě, co kdybychom na to podium vyběhli za nimi!“ navrhl Jake.

„Ty vole Jakeu, nikdy bych neřekl, že jsi tak chytrý!“ usoudil Jinxx.

„No jo vy kryplové, ale kde seženeme nástroje?!“ ozval se Andy a upřel na nás pohled.

„No co čumíte! Si myslíte, že Kristen v tourbuse nic nemají?!“

„Ano jo no,“ vyběhli jsme zase někam pryč.

Nakonec tourbus byl nalezen, ještě že řidič nás zná, jinak bychom byli v hajzlu.

Tak jsme obhledávali všechno. Andy si našel mikrofon, já basovku, a kluci Alexovi a Rebecce taktéž sebrali náhradní kytary.

„A co budu dělat já?“ zoufal CC.

STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat