Týden na Moravě-Pátek

360 37 4
                                    

SKLEPY

Ráno doprovázeno bolestí hlavy, skučením, ale plnými žaludky jsme zvládli. Teď nás čekala cesta alkoholem alias košt místních vín.

Bude to náročný, ale ve finále určitě perfektní den. Byla jedna odpoledne, když jsme vycházeli za doprovodu mého dědy ven. Děda říkal, že dnes se tu sjedou tisíce lidí na košt vín a podívat se na sklepy. Nevěřili jsme, že to budou až takové masy lidí. Divili jsme se už včera, proč tolik lidí přijíždí. Tisíce lidí se valili ulicemi. A my šli dál. První řada sklepů nás čekala po chůzi jednoho kilometru. Lidé chodili sem a tam. Ze sklepů se linula cimbálová hudba.

Kolik je tady lidí? No to mě pověz?" ptal se Andy.

"No, za kokota mě pověs," odpověděl Ash.

„Jé bubny!“ zvolal CC.

„Je to cimbál, ale je to podobné, akorát to má struny a hraje se na ně speciálními paličkami,“

„Basa!“ zase se ozval Ash.

„Akorát trošku větší,“

„Houslé! Jé housle!“ žasl Jinxx.

„A když budeš hodný, můžeš si na ty housle i zahrát,“ chlácholila mu Juliet.

„Fakt?“

„No jasně,“ ujistila ho Ella.

A už to jelo, zpívalo se, tancovalo. Koštovala se vína, jak naše, tak cizích. A v každém sklepu byla cimbálovka z určité dědiny, od koho bylo to víno. Já už jsem nevydržela jen tak přihlížet a přidala jsme se k lidem vedle skupiny, kteří tancovali atd. No jo, jenomže to by nesměli začít hrát Husličky, tu píseň mám hodně ráda. Vytahují se v ní tóny hodně vysoko, a já jdu vždycky až za svoje hranice. Najednou mi děda přinesl mikrofon a já jsem začala zpívat. Prostě to bylo nádherné. Užívala jsem si každý tón a sledovala jejich úsměvy. Bohužel písničky rychle skončila a my pokračovali dál. Byl už večer asi jedenáct hodin a my skončili v jednom z posledních sklepů. Lidí bylo stále hrozně moc. A my se bavili, zpívali, popíjeli a dokonce i tancovali….

V těch krásných, zdobených, Moravských sklepech…

Krátký díleček, já vím. Zítra to bude lepší. A jak mě znáte, tak týden bude zase plný očekávání :D

Tak komentujte, omluvte chyby a

MILUJU VÁS <3

S pozdravem Majuš.

STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat