Další den. Je neděle, slunečná a teplá. Hned odpoledne jsem jela zařizovat věci ohledně skupiny, Juliet a Ella jely semnou, abychom pak šli nakupovat.
Z pohledu Ashleyho
Holky nám zmizely. Jake rozhodnul, že trochu to trochu zkrášlíme okolo domu, neměli jsme námitky. Já a Cc jsme za domem opravovali plot. Jake čistil bazén. Jinxx stříhal pro změnu živý plot a Andy natíral branku před domem.
Z pohledu Andyho
Konečně jsem dokončil svůj díl práce a šel si sednout na schod před hlavními dveřmi. Zapálil jsem si cigaretu a užíval si chuť nikotinu. Někdo šel před naším domem. Byl to Martin. „Co ten tu dělá"? pomyslel jsem si. „Ale, tak tady je obránce co brání svou sestřičku"! křikl na mě. Začala se ve mně vařit krev, ale nenechám se přece vyprovokovat. „Ty jsi taky zpěvák co? Té skupiny, jak si to říkáte? Black Veil Brides, jak směšné" smál se. To už jsem pomalu vstával, ale nic nedělal. „Nechápu proč si ji bránit, já bych udělal jen to, co by se jí líbilo a mě taky." Tak tohle byla poslední kapka, zaťal jsem ruku v pěst a sledoval ho. On přede mnou utíkal. Já jsem, ale neutíkal, na co. Šel přímo do nějakého lesa. Šel jsem rovnou za ním. „Ona je v posteli nejlepší" křikl naposled a zmizel v nějakém starém a opuštěném domě. To už jsem nedával a rozběhl se za ním. Čekal za stěnou s železnou tyčí, to jsem ovšem nevěděl a praštil mě tyčí do nohy. „Ty jsi ji oblbl sladkými řečmi o zpívání co? Zdrhla za tebou a místo toho si mohla užívat semnou a věř mi, že by si to užívala." Vši silou jsem mu dal pěstí, až se bouchl o stěnu a začala mu téct krev z nosu. Zvedl se, což jsem nečekal a vrazil mi pěstí, můj ret se roztrhl s náporem krve. Otřel jsem si krev hřbetem ruky. Martin toho využil a praštil mě pro změnu kusem dřeva do žeber. Posbíral jsem všechny síly a napřahoval se, ještě dodal „Škoda, že jsi tam byl, kdyby ne, mě by se povedlo to, co jsem chtěl a její krása by jí jinak nepomohla." Dal jsem mu tak pěstí, že jsem jen cítil, jak mu lámu zuby a skopl jsem ho nohou z okna, které se následně rozsypalo.
Z pohledu Kristen
Konečně doma. S holkama jsme to stihly celkem brzo. Bylo teprve 17:23. Odemkla jsem dveře a vešla jsem do domu, hned zamnou Juliet a Ella. Tašky jsme hodily do obýváku a šly nahoru, Juliet ještě jela někam něco zařídit. Otevřela jsem dveře. Ashley seděl u pracovního stolu a něco zapisoval. „Ahoj" políbila jsem ho. „Ahoj, lásko" usmál se. Miluju jeho úsměv. „Kde je Andy"? „Někam šel, brzy přijde" odpověděl.
Z pohledu Andyho
Zamlženě vidím, ale už jsem skoro doma. Taktak stojím na nohách. Nezvládnu ani odemknout, ruku mám celou od krve a od rtu z, kterého krev teče. Zazvonil jsem, jen jsem uviděl zvonek celý od krve. Nedokážu stát a tak jsem sjel po stěně na zem. „Andy"! zakřičela Kristen. Podíval jsem se na ni, pohladil ji po tváři, držela mě za ruku, v očích měla slzy a já jsem padl vysílen. „Kluci"! zařvala. Pak jsem jen slyšel kroky, jak mě někdo odnášel do pokoje. Probudil jsem se. Bolely mě žebra, noha a ret. „Nechci do nemocnice" vydechl jsem. „Máš jediné štěstí, že mám doktorské základy, jinak by, jsi byl dávno v nemocnici, cítíš tohle"? ptala se mě a pohybovala mi z nohou. „Cítím, ale bolí to." „Snad to nemáš jen silně naražené, ale do nemocnice pojedeme." oznámila mi. Odnesli mě do auta a pak už jsi pamatuju, jak mi v nemocni zafixovali nohu, dali berle a celého proklepali.
Zde je další část. Doufám, že se povídka zatím líbí.
S pozdravem Majuš.
ČTEŠ
STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)
Teen FictionPříběh vypráví o dívce jménem Kristen, která se přátelí s Andym Biersackem. Jsou velmi mladí. Co se stane, když je rozdělí? Nezapomene Andy na Kristen ? Čtěte dále....