Svátky utekly jako voda v řece. A je tu poslední den, zítra jedeme domů.
Vstávat!“ přiběhl někdo do pokoje a strhl z nás peřinu. „Biersack děláš si prdel?“ zařval Ashley. „Purdy drž hubu a vstávej!“ zařval na něj pro změnu Andy. „Co kdybychom byli nazí?“ „No to byste nebyli, protože bych tě Purdy zabil na místě,“ odhrnoval závěsy a tím vpustil do pokoje štiplavé paprsky slunce. „Jseš hovado,“ zahrabal se do polštáře Ashley. „Děkuju,“ uznal Andy a vzal mu i polštář. „Andy, říká ti něco slovo spánek?“ promnula jsem si oči. „Říká, ale už ho bylo dost, je devět,“ „Cože?“ doslova vypískl Ashley. „On nás probudí v devět ráno, jen tak ze srandy,“ chytal se za hlavu Ashley. Musela jsem se smát. „Jak ze srandy? Je poslední den, musíme si ho užít,“ „Andy, už ti někdo řekl, že by tě chtěl zabít?“ vstal Ashley. „Počkej, jsem tak mladý, ještě nechci umřít,“ couval Andy. Narazil do dveří, které hned otevřel, seběhl schody dolů a vyběhl ven. Ashley utíkal za ním jen v boxerkách. Dívala jsem se na ně z okna a smála se. CC přišel za mnou a musel se smát taky. Ashley vyválel Andyho ve sněhu. Pak mu Andy hodil hromadu sněhu do vlasů. Ashley se tam drkotal zimou a Andy si ze sebe oprašoval sníh. Nakonec ho Ashley dorazil. Obličej mu zabořil do sněhu. Dostali jsme záchvat smíchu. Ashley přišel, klepal se, zahrabal se do peřin a odmítal vylézt. Já jsem si šla dát sprchu a udělat ranní hygienu, udělala jsem si jen linky a šla se dolů najíst. Na to, že je už po Vánocích, všechno přetéká jídlem. Dala jsem si vánočku a kakao, posadila jsem se k televizi vedle Jinxxe. „Co dělali ti dva?“ otázal se při pohledu na bílého Andyho, který měl sníh snad všude. „Na nic se mě neptejte,“ odešel naštvaným krokem do pokoje. Jinxx se začal smát, přidala jsem se k němu „Ále, jen v devět ráno přiběhl Andy k nám do pokoje, strhl z nás peřiny a začal nás budit, no a Ashe to naštvalo, tak ho pak naháněl venku, až ho vyválel ve sněhu, i když Ashley se teď taky drkotá pod peřinou,“ Jake a Ella vybuchli smíchy. „Rodiče ještě spí?“ zeptala jsem se. „No asi jo, včera to evidentně přehnali s alkoholem,“ smál se Jinxx. „Asi,“ odpověděla jsem se smíchem a dál se dívala na pohádku. Na oběd se dojídalo to, co bylo, já jsem si dala kapra a bramborový salát. Po obědě se dlouho nevědělo, co budeme dělat. Až CC rozhodl. „Půjdeme sáňkovat!“ vyjekl. Nikdo neměl nic proti. Já a CC jsme proto vylezli nahoru na půdu této chaty. Nikdo nevěděl, co se tam ukrývá, dokonce ani Jake. Byla ta spousta krámů, harampádí, všeho. „Jé, mám sáňky,“ upozornil se CC. „Super,“ odbila jsem ho a dál věnovala svůj pohled staré šperkovnici, která mě neuvěřitelně zaujala. „Vezmu i tenhle obrovský hrnec, ale vlezeš se tam asi jen ty,“ díval se na ten hrnec. „CC až tak hubená nejsem!“ „No anorektička rozhodně nejsi, je tě za co chytit a to je důležité, ale nějaké to kilo nahoru by neškodilo,“ díval se na mě. Mávla jsem nad tím rukou a začala se smát. „Tak to vezmeme a jdeme dolů,“ zavelela jsem. Všichni už se chystali. Dokonce i rodiče, kteří měli zřejmě kocovinu. Šla jsem do pokoje a začala se oblékat. „Kam jdeš?“ zeptal se Ashley. „Jdeme sáňkovat, jdeš taky?“ pohlédla jsem na něj a přitom si oblékala bundu. „Jen se obleču,“ vyskočil z postele a hledal oblečení. I my jsme byli připravení a chystali se vyjít z pokoje. „Ashley, musíš ji pořád zdržovat, dnes jsem si ji rezervoval já!“ řval zespodu CC. „Na to, chlapče zapomeň, já jdu taky,“ otevíral se smíchem Ashley.
Všichni jsme vyrazili ven za záměrem najít strmý kopec. Povedlo se. Byl to fakt zabijácký kopec, ale cesta k němu příjemná. Vyšli jsme na jeho vrchol, okolo se rozléhaly husté lesy a všude okolo to bylo pokryto sněhem. „Jedém!“ zvolal Jinxx. Všichni jsme nasedli na naše prostředky, každý měl něco. Jake a Ella naprostí blázni nasedli na sáně společně. Ashley mi z ruky vzal boby a sedl si na ně, poklepal na místo před sebou a naskládali jsme se tam oba. Dokonce i Andy a Juliet se spolu vlezli do té nádoby, podobné hrnci. Všichni jsme měli něco, jen naši rodiče si postavili ze sněhu něco podobné stolku, důležité bylo, že do toho mohli zabořit termosky s čajem, kávou a alkoholem. „Nebojíš se?“ zeptal se mě Ashley. „Já a bát se? To mě neznáš,“ letmo jsem ho políbila a otočila se zpátky. „Vzhůru k ….,“ nedopověděl CC. „Boha CC, nevymýšlej chujoviny a jedeme!“ zastavil ho Andy a všichni jsme vyjeli vstříc svahu. „Maminko, prosím pomož mi!“ řval CC. Ohlédla jsem na něj, stočil směr jízdy a skončil kdoví kde. „Ashley?“ zeptala jsem se ho. „No?“ „Nefungují nám brzdy!“ lomcovala jsem s páčkami na bocích. „A kurva,“ zaklel. Vystrčil nohy a snažil se to koordinovat jimi. Nakonec nás boby vyklopili oba někde pod kopcem. Začali jsme se nehorázně smát. Podívali jsme se kolem sebe. CC vycházel z křoví plný paliček a trnů. Andy a Juliet leželi rozplácnutí v hromadě sněhu. Jake a Ella narazili do jediného balíku, který je tu od léta. Jinxx byl asi jediný, kterému se nic nestalo. Pak jsme se různě prostřídávali. Nejhorší a poslední jízda byla s CCm, skončili jsme v nějaké bažině, prohlubenina plná polosněhu. Byli jsme mokří a bylo dost hodin, skoro tma, tak jsme šli domů. Zrovna jsem zamířila do koupelny, byla jsem celá promrzlá. V koupelně jsem si začala napouštět teplou vanu plnou bublinek, mezitím jsem ze sebe sundala mokré a studené oblečení. Svázala jsem si vlasy do drdolu a vlezla do vany. Bublinky mě odklopily a já si složila ručník pod hlavu. Najednou jsem si uvědomila, že jsem si nevzala oblečení na převlečení. Měla jsem u sebe mobil, ano vždycky volám Ashleymu, když je ve stejném domě a i ve stejném patře. „Ashley, prosím tě, vyber mi ze skříně nějaké oblečení, nejlíp legíny a nějaké volné tričko a přines mi to,“ „Jasně,“ souhlasil. Šla jsem odemknout a zase jsem zalezla do vany. Během chvíle byl v koupelně i Ash, který za sebou zamknul, oblečení položil na skříňku a zase během chvilky byl u mě ve vaně.
Byl to náročný, ale krásný den…
Další část. Nekomentujete, což mě mrzí :( Prosím komentujte. Každopádně děkuju za všechny předešlé komentáře, votes a reads. Hrozně mě to těší ! Miluju VÁS! Doufám, že se story líbí.
S pozdravem Majuš.
PS. můžu vám prozradit, že do Silvestra to budou celkem klidné a funny díly, pak to půjde znovu z kopce!
ČTEŠ
STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)
Teen FictionPříběh vypráví o dívce jménem Kristen, která se přátelí s Andym Biersackem. Jsou velmi mladí. Co se stane, když je rozdělí? Nezapomene Andy na Kristen ? Čtěte dále....