KRISTEN
Hned jak se mé oči otevřely, polil mě nechápavý pocit, plný otázek, ale bez odpovědí. Posadila jsem se a rozhlédla po celém pokoji. Vedle mě ležel Ashley, ležel na břiše, ruce složeny pod polštářem a já se zhrozila nad pohledem jeho do krve poškrábaných zad, šrámy byly od lopatek až po pas. Jeho lopatky byly posety vpichy, krvavými. Nechápala jsem, nic. Odvrátila jsem pohled od něj a podívala se do prostoru pokoje. Neskutečný nepořádek. Polštářky, které máme v posteli, byly rozházeny všude po pokoji. Prostěradlo, na kterém jsem ležela, mělo několik natrhlin. Peřiny, které jsme včera tak pracně povlékaly, byly do půli vysvlečené. Zvedla jsem se z postele, moje tělo bylo zahaleno jen do černých, krajkovaných kalhotek a Ashleyho trička. Procházela jsem pokoj, kousek po kousku. Moje kalhoty byly u dveří, tričko nikde. Ashleyho kalhoty byly pohozeny někde až u balkonových dveří a jeho tričko? Tak to jsem měla na sobě já. Vedle postele byly roztrženy Ashleyho náramky, měly zapínání, ale na to jsem zřejmě nedbala. Pak jsem přešla k šatníku, u něhož byla moje podprsenka. Zvedla jsem ji ze země. Ramínka byly roztrženy a kostice na zadu to samé. Hlavní problém je, že si ze včerejška nepamatuju absolutně nic, ale opravdu nic. Mám totální vitrínu v hlavě.
Jakmile jsem přešla k šatníku, ve kterém byla skříň a na ní obrovské zrcadlo, podívala jsem se. Moje vlasy byly neučesány, rozházeny. Moje nohy, tak ty byly posety několika škrábanci hlavně na stehnech a jejich vnitřní straně. Můj krk, tak na něm bylo velké množství cucáků, které byly i v dekoltu, no prostě všude. Na rtu jsem měla malou trhlinku od skousnutí. Bylo toho opravdu hojně.
Ale další věc mi tady nehrála. Rychlým krokem, jsem prošla všechny pokoje a v žádném nikdo nebyl, nikde nikdo, ticho. Absolutně jsem nechápala, kde jsou všichni a co se v noci stalo. V hlavě jsem neměla opravdu nic. Dokonce ani Juliet tady nebyla.
Pomalu jsem sešla schody dolů, kde mě čekalo další překvapení. Pohledem jsem sjela po celé kuchyni, obýváku a dala si dlaně před ústa, zakrývajíc i nos. Nevěřila jsem tomu, co právě teď vidím. V obýváku ležela na zemi velká lampa, rozbitá. Poličky, které dodávaly útulnost prostoru okolo televize, které byly nad sebou, jsou všechny spadlé a věci z nich? Různě pod nimi. Zhluboka jsem se nadechla a nervózně si prohrábla vlasy.
Kuchyň, tak ta dostala od nás taky zabrat. Talířky, které byly ještě večer na lince, byly všechny na zemi, roztříštěny. To samé i pár hrníčků a skleniček. A co už jsem absolutně nechápala, bylo, že na lince bylo moje tričko.
„Co se včera kurva dělo?" řekla jsem si pro sebe.
A pak v obýváku našla mobil, okamžitě jsem vytočila jméno „Rosolový kryplín Andy :3". To nekonečné pípání mě frustrovalo, až jsem chodila po obýváku, nebral to. Co jsem taky čekala, že ano.
Tak přišla na řadu Filomena, která/ který to zvedl.
„CC!"vyjekla jsem.
„Taky tě zdravím! Jak ses vyspinkala?" o té otázky se šibalsky zasmál.
„CC, co je ti kurva k smíchu? Já mám okno jako kráva! Kde jste?"
„No, spali jsme všichni v hotelu."
„Cože? Kdo vás tam poslal?!"
„Ashley, měl náladičku a chtěl si asi zahrát na Casanovu, nebo tak."
„To je vůl, to je vůl. A kde jste teď?"
„No právě na cestě domů, už jen pár set metrů."
„Cože? Né, teď nemůžete domů, teď né. CC!"
„Pročpak?"
„Protože, protože..." snažila jsem se rychle něco vymyslet.
„Uvidíte mě jen ve spodním prádle!"
„Kristen, ve spodním prádlu jsme tě viděli už několikrát."
„No, tak máte hlad, běžte se najíst!"
„No to jdeme, domů. Tak už jsme téměř v naší ulici, tak já se loučím!"
„CC!"
„Hned se uvidíme." A típl hovor.
„Tak to je hluboko v prdeli." Pomyslela jsem si při pohledu na to všechno, co všude je.
No a mezitím, jak jsem přemýšlela přišli.
„No téda Kristen, vy jste ale ďáblové!" zařval Andy přes celý barák a ještě u toho vznešeně pískl.
„Tací draci!" přidal se hned Jake.
„A ty bys mohl Kryplíne zvedat telefony!" křikla jsem na něj.
„Ale copak, copak. Tobě se včerejšek nelíbil? Evžen se asi moc neukázal co?" provokoval se zbytkáčem Jinxx.
„Evžen?"
„To je jeho nová přezdívka a tady Jinxx je Ludvík Jebavý, kdyby něco, jo a tady Jake je Franta Ochčiplotek!" oznámil mi CC a já si připadala jako v Kroměříži, nebo radši v Bohnicích.
„Tady je fakt, ale bordel!" ozval se zase CC.
„Vy jste ale divočili, co?" zase Kryplín.
„To bych si taky něco musela pamatovat!" a naštvaně jsem vyběhla schody nahoru.
Jen jsem slyšela, jak se všichni dole smáli.
Ashley už byl vzhůru a jen mě sjel pohledem.
„Ashley, pamatuješ si něco ze včerejší noci? Já totiž absolutně nic, vymazáno."
„No, na to samé jsem se tě chtěl taky zeptat, vím jen jedno, tancovala si na stole!"
„Ajéje."
„No, ale včerejší noc, musela být luxusní," zasmál se při pohledu na své záda v zrcadle.
„Promiň no, ale jinak to nešlo!" taky jsem se zasmála.
-
Celé odpoledne, kdy jsme seděli v obýváku na nás všichni tak divně pokukovali, až to bylo nepříjemné, no tak jsem jim to všechno mírně oplatila předělaným vtipem na jejich jména.
„Přijde Jinxx k doktorovi, ten doktor se jmenuje Jake. Jinxx dnes spustí. „Pane doktore, já hraji na housle a vždycky se mi při tom postaví, co s tím?"
A doktor si přizve další doktory se jmény. Andy a Christian.
„Tak nám něco zahrajte!" Vybídli ho. A Jinxx hrál, jak nejlépe uměl.
„No pane, nám všem se postavil taky!" spustil Andy.
„To bude tím," ozval se CC.
„Že hrajete samý píčoviny!" dodal nakonec CC."
Všichni ihned vybuchli smíchy, ale asi po minutě si uvědomili, jak se vše má.
Tak jsem se rozhodla pokračovat v těch delších dílech no :D. No, plánuju už konec této story, který bude asi začátkem prázdnin, velkých. Do té doby, tam bude ještě pár zápletek a na konci dost zásadní věc. Nechci nic, moc prozrazovat. Každopádně uvidím, jestli budu psát i druhý díl, této povídky, nebo si vymyslím něco jiného :D Každopádně ve psaní ať už o BVB, nebo obecně rozhodně nepřestanu, to vás ujišťuju. Pro svůj pocit, ačkoliv se mi moje tvorba nelíbí, budu pokračovat jen, pokud vy budete taky chtít.
Tak jsem se vykecala, víkend utekl. Vzhůru do nového týdne, který určitě přežijeme. Mě dnes bolí v krku a přísahám vám, že odpoledne bych udělala cokoliv, aby mě to přešlo :D
Tak a co se vám líbilo na dnešním díle mi napište do komentářů! :3
MILUJU VÁS <33
S láskou vaše Majuš.
ČTEŠ
STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)
Teen FictionPříběh vypráví o dívce jménem Kristen, která se přátelí s Andym Biersackem. Jsou velmi mladí. Co se stane, když je rozdělí? Nezapomene Andy na Kristen ? Čtěte dále....