Testy, kačena a krev.

400 44 13
                                    

Dneska mám bláznivou náladu, takže tohle bude taky tak bláznivé :D

KRISTEN

Pitbul, kterého jsme se ujali, dostal jméno Matthew. Bude s ním dost práce, při které přísná a tvrdá ruka nesmí chybět. Přece je to bojové plemeno, které je poměrně hodné, když má nad sebou tvrdou ruku. Ashley se toho hned s chutí ujal a do ranních hodin četl různé příručky o výchově a výcviku těchto plemen. Toto štěně je už větší. Asi něco okolo pěti měsíců. S výcvikem se už tedy může začít. Jak už jsem řekla, Ashley se toho ujal s chutí a hned odpoledne sebral nějaké blbosti na hraní, pamlsky, vodítko a odešel někam ven, cvičit Mettyho. Říkal, že se vrátí kdoví kdy. Toho jsem prostě musela využít, nejsem nějaká zákeřná mrcha, ale prostě bude asi lepší, když o tom nebude vědět.

Prostě jsem si zjistila jak to je se závody na motorkách a po mé bouračce se zpřísnila pravidla, o nichž si teda nemyslím, že by to nějak ovlivnili, protože jak můžou ovlivnit fyzické testy nehody? To my hlava nebere. Nicméně jsem se dozvěděla, že testy začínají dnes, budou trvat nějak tři týdny a nejlepší holky z nejlepších budou na závodech. No zkrátka a dobře, nedá mi to a jdu do toho znovu. Tak jsem si sbalila sportovní oblečení, sluchátka, mobil, peněženku, lahev s vodou, no všechny důležité věci a vyšla z pokoje, sešla schody dolů a už si nazouvala boty, když v tom se někdo opíral o futra.

„Kam si jako myslíš, že jdeš?" promluvil jeho zvonivý hlas.

A já se mu musela podívat do hnědých očí.

„CC, hlavně to nikomu neříkej!"

„Jsem urna, tak jak tedy?"

„Říká se, mlčím jako hrob, né jako urna, ale to je jedno, prostě jdu znovu do závodů na motorkách, to je celé," s klidem v hlase jsem mu oznámila.

„Co, co cože?" zakoktal a divně se podíval.

„Prostě toho nenechám, kolik práce mi dalo učit se na ty silné stroje a kvůli jedné havárce, za kterou ani nemůžu, to nevzdám."

„Ale my tě nechceme ztratit!"

„To se už nestane, slibuju," dopověděla jsem tohle a on si stoupl před hlavní dveře.

„CC, prosím pusť mě, nebo tě kopnu tam, kam nechceš!"

„Dobře, dobře!" vzdával se.

„Ale přijedu pro tebe!" zařval.

„Jo, dobře!"

Byla jsem domluvená s Rebeccou, ona jde do fit centra, což je vlastně po cestě. A my byly během chvilky každá na svém místě. V rychlosti jsem se převlékla, nachystala a vešla do prostorné, moderně vybavené tělocvičny v zelených barvách, působilo to tak příjemně, až mě to uklidňovalo.

„Vaše jméno?" otázal se mě muž u stolu s papíry.

„Kristen Beates,"

„Vy jste Kristen Beates? Vítám Vás zpátky, těší mě. že to nevzdáváte!" podal mi ruku a já mu ji pevně stiskla.

„Tak dámy! Jedeme! Jedeme, dáme si pět koleček!" popoháněl nás. Pro mě nic těžkého, jen některé už lapaly po dechu.

„Tak pro začátek si dáme rozcvičku, pořádně prohýbeme svaly a pak se půjde makat!"

Rozcvička byla opravdu poctivá, snad každý sval se zapojil.

Dále následovaly sedy- lehy po dobu tří minut naplno. Poté kliky v tom samém čase, následně překážkový běh a tak dále a tak dále. Byl to takový relax, kdy myslíte jen na to, kolik toho ještě vydržíte, na nic jiného.

„Tak dámy, dnes to byla zahřívačka, příští týden už se to bude zapisovat, dáme si ještě tři minuty švihadlo a pak se uvidí." Rozkázal nám a my poslechly, některé se téměř plazily k těm švihadlům. A já makala dál, naplno, jak jsem jen mohla. Poté jsem padla vysílena. Ale všimla jsem si přicházejícího CCho s Ashem i Andym. Bouřily si ve mně dvě strany. Jedna, že CCmu utrhnu virgule a druhá stran byla nervózní, co mě od těch dvou čeká. Je jasné, že to už ví, jde jim to přečíst na očích. Mě už trenér pustil do šatny a než ti tři přijdou do haly, budu už i osprchovaná, jak jsem řekla, tak se stalo, dokonce jsem si stihla i obléct spodní prádlo. Jen jsem tak seděla opřená zády o dřevěnou skříňku a čekala na reakce.

Blížily se jejich hlasy a blížili se i oni sami. A už tu byli. Sklopila jsem pohled a čekala na verdikt s tím, že se budu bránit a budu jim oponovat.

„Kristen?! Už všechno víme, jsi větší blázen, než jsme si mysleli," nedopověděl Andy.

„Víš, jak dlouho mi trvalo, než jsem tyhle dva uklidnil?" ozval se CC.

„Ale nakonec to pobrali," oznámil po tom.

„No co nám zbývalo, víme, že ti to prostě už nerozmluvíme." Objali mě.

„Ehm, pánové, uvědomujete si, že mi tady objímáte MOJI, podotýkám MOJI, polonahou holku?" zase Ash.

„O to jde, Purdy, o to jde," uznal CC.

No nakonec přišli o ostatní holky, je tady jedna, která je beztak anorektička, dobrovolně chce být a asi jí i je. Jdou jí vidět nechutně kosti. No teď měla na sobě uplé, ale fakt festovně upnuté legíny s krátkým tričkem, no ty legíny se jí zařezávaly až, ani nechci říkat kam. Nehoráznost, kluci okamžitě vybuchli smíchy a CC si neodpustil poznámku.

„Jedeš na kačení hody?" to jsme opravdu nemohli a plakali tam smíchy.

„Panička má ráda kačeny, co?" vyprskl Andy a chcípal smíchy dál.

Prostě to tohle bylo na mě až moc a my se smáli ještě po cestě domů. Prej kačení hody, no moc.

NAVEČER

To jsem se rozhodla, že udělám večeři. Měla jsem ji hotovou, jen jsem krájela zelí na zeleninový salát, ale to bych nebyla já, kdyby se mi nic nestalo. Samozřejmě mi ujela ruka a já si dobrovolně nedobrovolně udělala řež přes celý polštářek na prstu. Krve jako z vola, která se okamžitě rozlila po celém prkýnku. No prst jsem strčila pod vodu, kdy se mi pod tím proudem vody rozevřela celá rána a zaštípalo to, strašně.

„Ashley!" zařvala jsem na něj do obýváku.

Hned jak přiběhl, zhrozil se.

„Proboha? Co je ti? Co se ti stalo?! Volejte sanitku! Ona vykrvácí!" šílel a běhal po kuchyni.

„Kurva Purdy, jsi jako baba, která má krámy, drž hubu a podej mi slivovici!"

„Ne, prosím nesmíš se upít k smrti! Nedělej to!"

„Do piče už Purdy! Ten prst potřebuju vydezinfikovat, bolí to jak kráva, tak dělej a nečum tak blbě na to jak mi teče krev z prstu po ruce!"

Jak jsem to dořekla, hned mi přinesl lahev slivovice a já si trochu nalila do rány. Vyjekla jsem bolestí, ale ta hned ustala a já si prst zalepila náplastí.

„Kurva co jste tady dělali, že je krev všude? Až tak rychlé, a tvrdé sado maso v kuchyni?" divil se v kuchyni Jake. Já zatím umývala všechnu krev, která se za tu dobu co Purdy nevěděl, co má dělat rozstříkla snad všude....

Čágo belo, jak se máte? Já zatím dobře :D Jsem na sebe hrdá, že mám z matiky a češtiny průměr stejný 1,95 :D Doufám, že to do konce roku vylepším :D Snad :DOkomentujte tuhle část s tím, co na ni říkáte a co se vám na ní nejvíc líbilo.Už je vás přes 40K, což je opravdu neskutečné, ani si to nezasloužím, je to úžasné a já nemám slov. Snad jen, že vás MILUJU <33S láskou vaše Majuš...

STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat