Dlouhá noc

295 40 2
                                    

KRISTEN

Naprosto vyčerpaní a bez sil jsme nalepení na sebe usnuli. Zdálo se mi, jako bychom spali tak hodinu, když mně probudil z krásného spánku neúprosné klepání na dveře od hotelu. Unaveně jsem se donutila sundat Ashleyho ruce z mého těla, vstát a vyjít ke dveřím.

Otevřela jsem a nestačila se divit.

„Ahojky Kristen, vzduch je čistý, můžu?" podle hlasu to byl CC.

„CC, co to zase kurva vyvádíš?" rozespale jsem se na něj podívala. Byl oblečený za uklízečku a mop držel v ruce.

„No musel jsem se sem nějak dostat a zkontrolovat stav po pokoji po vašem řádění. No a jak tak vidím, pokoj dostal zabrat." Podíval se po celém pokoji, kde byl opravdu velký nepořádek.

„Ne ty nejsi normální CC."

„Hej nevíš, kde je ta holka se kterou večer šel Jinxx na pokoj?"

„Tak ta už někde leží na lopatkách. Jak to vlastně víš?

„Jsem večer ještě volala Andymu, který mi téměř nebyl schopný odpovědět.

"Já jsem rád, že jsem se sem vůbec doplazil, je mi docela zle, ale musela jsem vás zkontrolovat."

„Ty jsi fakt ocas. A co budeš jako dělat když tě někdo chytne?"

„No když, tak tady ohnu nějakou uklízečku." Zasmál se.

„Jo a málem bych zapomněla, jak jste to včera sami zvládli?"

„Vy jste se vypařili jak pára na hrncem. No ožrali jsme se neskutečně. Pak Jake vlezl za pult a byl DJ. A dál si nepamatuju, musíš se zeptat toho, kdo nebyl vylitý jak Morava."

„Jo a co vaše svatební cesta?"

„Žádná nebude."

„Proč?"

„No protože prostě žádná nebude, nemáme na to čas, já ani nechci. A zítra už odjíždím na turné, zase. Pak se uvidí, jak co bude. Dnes ještě jdeme do dětského domova."

„Aha, no nevadí. Tak já padám si ještě lehnout, zatím, uvidíme se doma v omezeném počtu."

„Měj se."

„Taky." A já zabouchla dveře.

„A to jako kdo byl?" zeptal se Ash.

„To byt tvůj velmi dobrý kamarád CC."

„Bože, to je trotl. No na úklid nemáme čas a ani nechceme, takže plán je následující."

Spali jsme asi do jedné odpoledne, ani hlad nás neprobudil.

Po probuzení jsme se společně vykoupali, oblékli se, zkulturnili a se smíchem vyběhli z hotelu, kdy jsme jen na stůl položili několik dolarů. Smáli jsme se pořád, jen nasedli na motorku a rychle dojeli do obchodu. Tam jsme koupili nějaké dárky pro kluky a vyjeli směr dětský domov.

Bylo neskutečně krásné dívat se do jisker dětských očí, že Ashe a mě zase tak rádi vidí.

„Vůbec neposlouchají, jen chtějí, abyste přišli vy!" spustila hned vychovatelka.

„Neplní si své povinnosti, půjdou do školy, musí se to naučit!"

„Sakra tak ty kluky pochopte! Nikdy neměli rodiče! Chce to jen a pouze trpělivost!" touto větou si Ashley vysloužil pouze nenávistný pohled a odchod vychovatelky.

„Kráva jedna." Usoudil a dál jsme se věnovali klukům.

Rychle to ubíhalo a Ashley jim už vařil kakao a já s nimi byla v koupelně. Chtěli mě do vany stáhnout taky, ale já se nedala. Jen tak tam poskakovali v pěně a byli šťastní. Zpívali jsme si u toho Crazy nights od Kiss. Za půl hodinu to už kluky nebavilo, no vlastně on je zavolal Ashley, že budou mít kakao studené, tak vylezli. Já je usušila, sami se oblékli do pyžamek a přiběhli za Ashem.

Daniel a Jacob už s kakaem zalezli do postelí jen Josh byl pomalejší a přiběhl za Ashem až jako poslední.

„Tati? Teda Ashley, dáš mi prosím to kakao."



čauko! Omlouvám se, ale moje nálada byla špatná a bylo taky moc učení. Nebudu to nijak protahovat mými kecy, užijte si tento díl. MILUJU VÁS <33

S láskou vaše Majuš.

STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat