Sen?

878 80 1
                                    

O měsíc později.

„Kristen, je to jedinečná šance, jak se k tomu dostat, je to tvůj sen" pořád opakoval můj manažer. A o co jde? Motorky, závod na motorkách, konkrétně jen silniční, ne motocross.

Je to můj sen už tolik let, miluju motorky od dětství" říkalo mé svědomí. „Mám do toho jít, nemám, mám" váhala jsem, pořád. „Jdu do toho" rychle jsem rozhodla a podepsala smlouvu. „Bude to super" ujišťoval mě. To už jsem, ale odcházela a měla špatné svědomí.

„Ach bože, jak to řeknu Ashleymu, jak to vezme? Co bude dál? Schválí mi to? Pochopí mě?" kladla jsem si otázky, co jsem přicházela domů. Zula jsem si boty a vběhla do obýváku. Andy seděl s Juliet přitulení k sobě a koukali na televizi. To samé Jake a Ella. Jinxx a Cc jen vtipkovali „Zůstali jsme sami pro sebe." „Kluci, kde je Ashley." yyhrkla jsem na ně. „Jel něco do studia, vrátí se večer a přisedni k nám" navrhl s úsměvem Andy a ukazoval na místo vedle sebe. „Teď musím něco zařídit, za chvíli" vyběhla jsem schody do našeho pokoje. Na posteli ležel vzkaz. „Ahoj lásko, jel jsem do studia, vrátím se večer, čekej na mě. Miluju tě- Ashley." pousmála jsem se. Jeho nejde nemilovat.

Neustále jsem hypnotizovala hodinky. „Ať už přijede" nervózně jsem opakovala. Rozhodla jsem se ho na to nějak připravit. Seběhla jsem schody a šla do kuchyně. Vzala jsem červené víno, dvě sklenice a mířila zase do pokoje. Zkontrolovala jsem svůj vzhled v zrcadle, otevřela víno a napila do sklenic. Trhla jsem sebou, slyšela jsem auto přijíždějící k vile. Byl to Ashley.

Pochodovala jsem pořád po pokoji. Zaslechla jsem jen jak se, odemkly dveře a všichni se vítali s Ashley. Silné kroky byly slyšet čím dál tím víc. Otevřel dveře. „Ahoj, lásko," políbil mě. „Děje se něco?" zeptal se nechápavě. „Děje Ashley, děje" odpověděla jsem mu s nejistotou v mém hlase. Sedl si, chytil mě za ruku a přitáhl si mě na klín. „Copak se děje" díval se mi do očí. „Víš, podepsala jsem smlouvu, že pojedu silniční závod na motorkách" vydechla jsem a čekala to nejhorší. „Uvědomuju si, jak je to nebezpečné a nebudu se divit, když s tím budeš nesouhlasit, ale je můj sen" sklopila jsem hlavu. „Já nevím, co ti na to mám říct," nejistě začal. „Je to tvůj sen, tak proč si ho nesplnit? Jak tě znám, tak jsi si vědoma, co se může a nemůže stát, já ti v tom bránit nebudu. Chci, abys věděla, že při tobě budu vždycky stát a nepřestanu tě milovat," řekl přesvědčivě. Nezmohla jsem se na slovo. Jen jsem ho objala, obmotala jsem mu své ruce okolo krku a on jeho ruce kolem mého pasu. A řekla pouze „Miluju tě."

Tak tady je další část, nebudu to dramatizovat v této části, musím Vás na to připravit :D. Omluvte chyby. Komentujte

S pozdravem Majuš

STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat