ថ្ងៃថ្មីជាបន្តទៀត :
ព្រឹកនេះក៏ជាព្រឹកដែលជីមីនហើយនឹងរ៉ាឆេលត្រូវចេញទៅក្រេបទឹកឃ្មុំតែពីរអ្នកនៅលើកោះ ។ រ៉ាឆេលបានរៀបចំខោអាវជាច្រើន ហើយឈុតដែលមិនអាចភ្លេចបាននោះគឺប៊ីគីនីតែម្តងឈុតទាក់ទាញប្តី >< លោកប្តីបំណាច់ថាលើកនេះយកប៊េប៊ីអោយបានហើយត្រូវតែមានរបស់ខ្លះមកគួបផ្សុំជាមួយដើម្បីអោយអារម្មណ៍ឡើងដល់ចំណុចកំពូល ។" ពូហា៎ ! អូនរួចហើយ "
" ពូមើល មើលថ្ងៃនេះអូនស្អាតអត់ ? "
រ៉ាឆេលបង្វែរខ្លួនមួយជុំអោយជីមីនគយគន់នឹងសម្រស់របស់នាង ថ្ងៃនេះនាងតែងខ្លួនស្រស់ស្អាតទើបចង់អោយលោកពូសម្លឹងនាងជាពិសេសមិនមេនសម្លឹងដោយក្រសែរភ្នែកដូចសព្វដង ។" ដូចរាល់ថ្ងៃសោះ គ្មានស្អីចម្លែកទេ "
" ចុះបែបនេះស្អាតទេពូ ? "
នាងក្រមុំនៅតែរំអុកទាមទារយកពាក្យសរសើរមិនមេនកំប៉ុតខ្លីៗបែបនេះ រ៉ាឆេលទាញរ៉ូបរបស់នាងសំយ៉េសបន្តិចចេញគល់ទ្រូងយ៉ាងក្រពុំគួរអោយចង់ជញ្ជក់ច្របាច់ ជីមីនខឹងចិត្តភ្លែត សាហាវណាស់ដែលតើឥឡូវនេះព្រងើយមិនបានសុទ្ធតែមានក្បាច់ទាក់ទាញអារម្មណ៍" ពូ~អូនស្អាតដែលទេហរ ? "
" តែថាពូភ្នែកស្អុយណាស់ អូនទៅសួរពូៗខាងក្រៅវិញ "
" នៅអោយស្ងៀមបើមិនចង់អោយវ៉ៃកាត់ព្រឹក "
" អាវនឹងលើកផងកុំចែកគេមើល ពូហួងហែង "
ជីមីនដើរទៅទាញអាវរ៉ាឆេលអោយមានរបៀបកុំអោយចេញគល់ដោះដាក់គេ មិននិយាយថាហួងហែងតែទង្វើររបស់គេបញ្ជាក់ថាហួងហែងនាងខ្លាំងណាស់ ហួងហែងស្ទើរតែលេបនាងចូលបានទៅហើយ ។" មិននិយាយថាហួងហែងអោយអូនត្រជាក់ចិត្តបន្តិចទេរឺ ? "
" ប៉ុណ្ណឹងបានហើយរឺនៅ ? "
ជីមីនថើបថ្ពាល់ទាំងសងខាងរបស់រ៉ាឆេល ហើយបន្ទាប់មកក៏ថើបបបូរមាត់ បើមិនបានបញ្ចូលថាមពលម្តងទេក្មេងច្បាស់ជាតាមរំអុកមិនអោយធ្វើអីបាននោះទេ ...។" អូនមានកាដូអោយពូ "
" មេនរឺ ចាំទៅដល់កោះសិនក៏បានដែល កុំទាន់ហន់ពេក "
" តែកាដូនេះអូនចង់អោយពូឥឡូវ "
ការគិតរបស់ជីមីនត្រូវបានរលាយរសាត់ចេញពីលោក ខំតែគឹតថារ៉ាឆេលនិយាយដល់រឿងមួយនោះតែថាខុសស្រឡះ នាងដើរទៅបើកថតតុហើយក៏ដកប្រអប់កាដូបួនជ្រុងយកមកហុចអោយជីមីន
ESTÁS LEYENDO
♛ ប្រពន្ធក្មេង ♛ (រដូវកាលទី ១ ) [ Complete✔️ ]
Romance" អាយុត្រឹមតែជាតួលេខ សំខាន់បេះដូងត្រូវការគ្នា " (សេរីប្រពន្ធក្មេង )