POV. Melania
Mam na imię Melania Moore i jestem szefową działu kryminalnego w Warszawie. Od 10 lat pracuję jako policjantka a od 5 jestem szefową i muszę nieskromnie przyznać że dobrze mi idzie. Mam bardzo dobrą skuteczność jeśli chodzi o rozwiązywanie śledztw. Mam oczywiście całą armię z którymi pracuję i przyznam że jesteśmy świetnym zespołem . Każdy się ze sobą dogaduje i każdy jest najlepszy w tym co robi. Mogę śmiało powiedzieć że jestem dumna z mojej drużyny.
No ale aktualnie mam wolne dlatego siedzę w domu . Mieszkam na zastrzeżonym osiedlu w dużym lofcie na samej górze. Przyznaje że jestem bogata więc mogę pozwalać sobie na takie rzeczy. W całym środowisku jeśli chodzi o policję jestem dosyć znana i każdy mnie podziwia za to jak dobrze sobie radzę i jak dobra jestem w tym co robię. Mieszkam sama ale mam dwoje rodzeństwa młodszą siostrę Lunę i starszego brata Alexa . Mój brat mieszka w innym mieście i też jest bogaty ponieważ prowadzi własną firmę w Krakowie. Za to moja siostra mieszka ulicę ode mnie dokładnie na takim samym osiedlu jak ja. Często się odwiedzamy i jest moim oczkiem w głowie. Nasi rodzice zmarli ponad 10 lat temu i od tamtej pory jakoś sobie radzimy wręcz nie mogę narzekać na to jak wygląda moje życie.
No ale wracając do rzeczywistości to relaksuje się na balkonie siedząc z laptopem na kolanach i kieliszkiem wina . Przeglądam e-maile które muszę przejrzeć żeby być na bieżąco jeśli chodzi o obecne sprawy. Już kończyłam kiedy mój telefon dał o sobie znać. Odblokowałam go i zobaczyłam że przyszło mi powiadomienie że jakiś Thomas do mnie napisał na chacie. Nie wiem o co może chodzić ponieważ nie znam żadnego Thomasa ale zaraz się tego dowiem.
CZYTASZ
Duskwood
FanfictionTa książka będzie inspirowana grą . Będzie dużo faktów z gry ale będą też akcje które w grze nigdy się nie wydarzyły. Mam nadzieję że to opowiadanie wam się spodoba. A tak w ogóle to polecam zagrać w tę grę jest naprawdę zajebista i bardzo realistyc...