POV. Melania
Obudziłam się jakieś dwie godziny później i czułam się zdecydowanie lepiej. Ta drzemka bardzo mi pomogła i teraz mogę z powrotem normalnie funkcjonować. Wstałam z łóżka i udałam się do kuchni, gdzie nalałam sobie szklankę wody, a następnie wyszłam na taras trochę się przewietrzyć. Kiedy usiadłam na fotelu usłyszałam dźwięk przychodzącej wiadomości, wyciągnęłam telefon z kieszeni i weszłam w wiadomości.
Cleo: Stoję przed chatą.
Cleo: Pomoże mi ktoś z bagażami!?
Wygląda na to, że Cleo jako pierwsza dojechała na miejsce. Cieszę się, że zdecydowali się tam pojechać, ponieważ jestem trochę spokojniejsza jeśli chodzi o bezpieczeństwo moich przyjaciół.
Melania: Chyba jesteś pierwsza.
Cleo: Och, naprawdę?
Cleo: Hm, nie spodziewałam się tego.
Melania: Jak poszło z twoją matką?
Cleo: No cóż.
Cleo: Starała się nie pokazywać całego stresu. I nie chciała mojej pomocy.
Cleo: Podsumowując moje wyrzuty sumienia w stosunku do niej są jeszcze większe.
Melania: Masz dobrą matkę.
Cleo: Wiem.
Cleo: No więc, masz ochotę obejrzeć nasz nowy dom?
Melania: No pewnie.
Naprawdę byłam ciekawa, jaki jest ten dom, bo miałam nadzieję, że spedzą w nim miłe chwile i że chociaż na chwilę zapomną o problemach.
Cleo: Cóż, zrobimy to na prywatnym czacie, aby nie przeszkadzać innym.
Melania: Tak, dobry pomysł.
Zgodziłam się z Cleo i przeniosłyśmy się na prywatny czat.
Cleo: Więc, zaczynajmy.
Cleo: Tak wygląda nasz nowy dom z zewnątrz:
Melania: Wow
Cleo: Tak, mieliśmy szczęście.
Cleo: Takich domów w naszym przedziale cenowym zazwyczaj się nie dostaje, ale Richy zna właścicieli.
Melania: Racja, wspominał.
Melania: Na pewno by mu się tu spodobało.
Na myśl o Richym zrobiło mi się przykro, ale nie mogłam sobie pozwolić na słabość, nie teraz, kiedy jesteśmy tak blisko rozwiązania sprawy.
Cleo: Z pewnością.
Cleo: Aha, a za domem jest kolejna duża weranda, ale to zobaczymy w drodze powrotnej.
Cleo: Ok. Wejdźmy do środka.
CZYTASZ
Duskwood
FanfictionTa książka będzie inspirowana grą . Będzie dużo faktów z gry ale będą też akcje które w grze nigdy się nie wydarzyły. Mam nadzieję że to opowiadanie wam się spodoba. A tak w ogóle to polecam zagrać w tę grę jest naprawdę zajebista i bardzo realistyc...