POV. Melania
Siedziałam właśnie w ogrodzie na huśtawce i obserwowałam niebo na którym nie było ani jednej chmury. Pogoda dzisiaj jest bardzo piękna. Świeci słońce i jest upał dlatego też siedzę w spodenkach i sportowym staniku oraz z piwem w dłoni. Luna pojechała po zakupy ponieważ wpadłam na pewien pomysł. Z całej paczki tylko Richy i Jessy wiedzą że jestem w Duskwood i tu mieszkam. Jednak postanowiłam że czas w końcu aby wiedzieli o tym pozostali dlatego wpadłam na pomysł żeby urządzić imprezę tylko w naszym gronie.
Luna oczywiście powiedziała już wszystko Jessy która powiedziała że zabierze ze sobą resztę . Oni nie będą wiedzieli u kogo jest ta impreza. Dowiedzą się dopiero gdy mnie zobaczą. Przyznam że nie mogę się już doczekać żeby zobaczyć ich miny gdy mnie zobaczą i zdadzą sobie sprawę że tu mieszkam. Godzinę temu dzwoniła do mnie Luna która powiedziała że Jessy poinformowała już wszystkich że idą wieczorem na imprezę ale do kogo to będzie niespodzianka. Cieszyłam się że zgodzili się przyjść . No wszyscy oprócz Lilly która nie jest do mnie przyjaźnie nastawiona i chyba w najbliższym czasie nie zmieni zdania.
Moje przemyślenia przerwał dźwięk powiadomienia w moim telefonie. To Jessy napisała na czacie grupowym na którym omawiamy trop Człowieka bez twarzy.
Jessy: Wiem co jeszcze mogłam zrobić! W bibliotece na tysiąc procent jest książka o Człowieku bez twarzy . Dlaczego nie wpadłam na to od razu!
Richy: Ponieważ biblioteka jest zamykana jak kończysz pracę.
Jessy: Och racja ale mogła to zrobić w przerwie.
Richy: O wiele za krótka. Powinnaś już dokładnie wiedzieć którą książkę chcesz dostać.
Jessy: Melania?
Melania: Słucham Jessy?
Jessy: Pilnie potrzebuję Twojej pomocy. Czy możesz sprawdzić czy w bibliotece w Duskwood jest książka o Człowieku bez twarzy? A może ogólnie o legendach?
Melania: Dla Ciebie wszystko.
Jessy: Biblioteka posiada spis wszystkich książek. Z praktyczną funkcją wyszukiwania. Możesz zobaczyć czy mają książkę która mogłaby nam pomóc. A kiedy już znajdziesz odpowiednią książkę napisz mi jej numer a ja ją odbiorę w trakcie przerwy.
Melania: Jasne, chętnie to zrobię.
Jessy: Jak powiedziałam otwórz stronę , wprowadź wyszukiwane hasło. Napiszesz mi numer odpowiedniej książki i mogę ją odebrać w przerwie.
Melania: Możesz na mnie polegać.
Jessy: Super . A tu jest link.
Od razu weszłam w link i wpisałam wyszukiwane hasło. Wyskoczyły mi trzy książki ale na jednej z nich był kruk co od razu skojarzyłam z Człowiekiem bez twarzy. Jestem pewna że to ta książka. Zapamiętałam numer książki i napisałam go Jessy.
Melania: Mam,39814.
Jessy: Bardzo bardzo dziękuję.
Melania: Nie ma za co.
Jessy: To świetnie , mogę więc pójść po książkę później podczas przerwy.
Wyszłam z czatu i zauważyłam że Jake do mnie napisał.
Jake: Melania? Mam numer Poke.
Melania: To trwało wieczność.
Jake: Tobie poszłoby to szybciej?
Melania: Na pewno.
Jake: Dobrze. Więc wiemy kto się tym zajmie w przyszłości. Pomyśl o tym w ten sposób że było więcej czasu na zastanowienie się co mu powiedzieć. Nie zapomnij że musisz z nim porozmawiać przez telefon. Jego konto automatycznie odrzuca wszystkie prośby o czat.
CZYTASZ
Duskwood
ФанфикTa książka będzie inspirowana grą . Będzie dużo faktów z gry ale będą też akcje które w grze nigdy się nie wydarzyły. Mam nadzieję że to opowiadanie wam się spodoba. A tak w ogóle to polecam zagrać w tę grę jest naprawdę zajebista i bardzo realistyc...