🔥دوزخی1🔥قسمت بیست و نه

205 64 212
                                    


همان طور که به آن خرگوش های کوچک که کم کم به صورتش نزدیک تر می شدند نگاه می کرد، با مبهوتی و کمی تردید لب زد: بوسیدنِ...بوسیدن یه مرد؟!

برای لحظه ای حتی از ادای چنین جمله ای ماتش برد!

یهو به خودش آمد و زمزمه کنان لب زد: من...الان چی گفتم؟؟!!

« بوسیدن یک مرد! »

ذهنش بسیار صریح و شفاف جوابش را داد!

واقعا باید قدردان چنین ذهن تیز و دقیقی شد!

همین یک جمله کفایت می کرد تا ذهن سرکش و خبیث ییبو به مواردی دیگر و اضافه بر سازمان هم فکر کند و بیشتر از حد و مرزش جلوتر برود!

چشمان گرد شده اش را مدام به این طرف و آن طرف می چرخاند تا کمی از احساسات درون مغزش، سر در بیاورد!

اصلا چرا یک مرد باید به برقراری رابطه ی جنسی با مردی دیگر فکر می کرد؟!

«دو جفت روحی مگر حتما می بایست عاشق و معشوق همدیگر باشند یا با هم رابطه ای جنسی داشته باشند؟!

مسلما هیچ گاه این گونه نبود.

جفت های روحی ارتباطات روحی و ذهنی نزدیکی با هم دارند، یکدیگر را به خوبی درک می کنند و خیلی درس ها از همدیگر فرا می گیرند؛ حتی ممکن است که با هم، همجنس باشند اما این مورد اصلا صادق نیست که آن ها حتما باید با هم رابطه ی جنسی برقرار کنند و یا حتی زوج همدیگر باشند.»

( بچه هاااا بالاخره من راز جفت روحی رو کشف کردم....جفت روحی با کسی که حالا ما صرفا باهاش رابطه ی عاشقانه داریم فرق می کنه...همه ی جفت های روحی، زوج همدیگه نیستن.

جفت روحی می تونه پدر باشه، مادر، خواهر و برادر و یا های حیوون خونگی!

من اینو پیدا نکردم، دوست عزیزم سوزی کمکم کرد و جواب رو برام پیدا کرد🌹

امروز هم تولدش بود😍😍😍
من بازم تولدش رو این جا تبریک می گم😍😍❤️❤️
براش بهترین ها رو می خوام🫂🌹🌺❤️

دوستان حتما سوزی جان رو دنبال کنید و داستان های زیبا و بی نظیرش رو بخونید😍😍🔥🔥

کادوش رو فردا داخل کانال می زارم که غافلگیر شه😁

البته الان دیگه نمی شه بهش گفت غافلگیری 😂😂
suzilv)

( یه سوال جالب...

کدوم رو انتخاب می کنین؟؟

۱_قلبی که عاشقانه دوستت داشته باشه...

۲_ذهنی که بتونه کاملا درکت کنه....

این سوال خیلی برای من جالب بود...من دومی رو انتخاب می کنم و همیشه این مورد رو مثال می زنم که والدین بچه هاشونو دوست دارن اما درکشون نمی کنن و همین طور رابطه ی بین دخترا و پسرا و زوجین...همدیگه رو دوست دارن اما چنان درکی درش حس نمی شه( البته این نظر شخصی منه.)

Dweller Of Hell Where stories live. Discover now