🔥دوزخی3🔥 قسمت نود و دو

101 32 55
                                    

فصل سوم


نیمه شب، نزدیک بود و زمان، بسی تنگ و گران بها.

حالا که آن زلزله ی بی وقفه و عذاب آور، در حال راه یافتن به قلب جاوانا بود، دیگر بهانه ای وجود نداشت که حتی بخواهند یک دقیقه را هم به بطالت بگذرانند.

تمامی جادوگران، مقیم در قسمت های مختلف جاوانا، آماده باشْ ایستاده و منتظر شروع بسط بودند.

تعداد افراد بسط دهنده، به راحتی به چهارصد تن می رسید.

مابقی جادوگران، یا به قلمرو های دیگر جابجا شده و یا در خارج از قصر جاوانا و در دل شب، به نگهبانی ایستاده بودند تا در حین جابجایی افراد و هدایت آن ها به داخل قصر، از آن ها در برابر هر گونه خطر احتمالی محافظت کنند.

قرار بر آن نبود که مردمان را دقیقاً به داخل قصر، جابجا کنند.

جادوگران، مردمان را به خارج از قصر و در نزدیک ورودی دروازه ها رسانیده و آن ها را تک به تک به داخل می فرستادند.

این شیوه ی جابجایی، با آن که خطرات خاص خود را به همراه داشت اما از طرفی باعث می شد تا کنترل و نظارت بر آن حجم از جمعیت، آسان تر شود.

چون که اگر آن ها را در یک چشم بهم زدن به داخل قصر جابجا می کردند، احدی نمی توانست غلغله، آشوب و بی نظمی ایجاد شده را برطرف کند. به علاوه، همین مورد هم باعث اختلال در روند بسط و تمرکز جادوگران می شد.

به همین سبب، جادوگران باید گروه ها را طبق برنامه، به نزدیکی یکی از دروازه های ورودی جاوانا جابجا کنند و یک به یک، به داخل بفرستند. سپس در داخل قصر، افرادی بودند که مردمان را هدایت، تغذیه و مستقر می ساختند.

قرار بر آن بود تا در حین بسط، تغییراتی در قصر به وجود بیاید که یکی از آن ها، حذف حیاط بزرگ و فراخ جاوانا بود.

با حذف حیاط، تنها یک قصر بزرگ باقی می ماند؛ به همراه چهار دروازه ی ورودی بزرگ که تنها راه ورود و خروج بودند.

به علاوه، اکثر پنجره های قصر از بین برده می شد تا مبادا آن ها، راه ورودی را برای حمله و نفوذ سایه های سیاه فراهم کنند.

شاید تصور کنید که با بسط قصر؛ همان طور که ابعاد داخلی آن گسترش می یابد، ابعاد خارجی آن هم افزایش پیدا می کند و قصری به ابعاد چندین هزار هکتار به وجود می آید!

اما نکته ی جالب توجهی که وجود دارد، این می باشد اگر شخصی در بیرون از قصر، حضور داشته باشد و نظاره گر آن باشد، به هیچ عنوان تغییراتی را در اندازه و ابعاد بیرونیِ قصر، شاهد نخواهد شد!

اما اگر وارد قصر شود، می تواند روند بسط و توسعه را ببیند که رفته رفته، بر میزان مساحت، دیوار ها، اتاق ها، طول و اندازه ی راه پله ها افزوده خواهد شد!

Dweller Of Hell Where stories live. Discover now