Introduction

677 82 12
                                    


دوستان عزیز خواستم قبل از اینکه خوندن فیک رو شروع کنید چند نکته رو براتون عنوان کنم^^

اول از همه اینکه فیکشن "وحشی ترین رویا" اولین کار من هستش و ممکنه کم و کاستی هایی داشته باشه که امیدوارم در آینده بتونم داستان های بهتری بهتون ارائه بدم.
برای همین ممکنه که کار و داستان قوی بنظر نرسه و شاید حتی کمی کلیشه ای باشه.
ممکنه بعضی جاها غلط املایی یا جمله‌ای اشتباه و جا افتاده باشه که اگه بهم اطلاع بدین ممنون میشم
چون میتونم اشتباهم رو ویرایش کنم تا خواننده های بعدی اذیت نشن.

نکته دوم اینکه این فیکشن دارای صحنه های اسمات و جنایی هستش،و به هر دلیلی اگه از این نوع صحنه و ژانرها دوست ندارید فیک رو نخونید یا از این قسمت ها عبور کنید.

نکته سوم اینکه لطفا شرایط سنی خودتون رو در نظر بگیرید،همونطور که توی اطلاعات فیکشن گفتم این فیک برای افراد بالای 18 سال هستش به دلیل صحنه های اسمات،اکشن و جنایی که داره.

نکته چهارم اینکه،شخصیت های داستان کاملا ساختگی هستند و هیچ توهینی به هیچ آیدلی نسبت داده نشده و نخواهد شد و یادتون نره که فیکشن ها فقط یک نوع سرگرمی هستند!

نکته پنجم اینکه چون من واتپد رو دیر راه اندازی کردم،خیلی سخت میشد تا کل فصل اول داستان رو پارت پارت براتون بزارم،برای همین مجبور شدم فصل یک رو به چند قسمت تبدیل کنم و باهم براتون آپلودش کنم برای همینه که توی فصل اول چند پارت باهم اپ شده.اما اگه میخواید که فصل اول رو بصورت پی‌دی‌اف بخونید و براتون راحت تره توی کانال تلگرام فایلش قرار داده شده و پین هم هست جوین بشید و پی‌دی‌افش رو بخونید آی‌دی کانال توی بیو اکانتم هست.

نکته ششم هم اینه که اینستاگرامم رو هم فالو کنید چون بیشتر نظرسنجی ها،باکس سوال و جواب و ارتباط با خواننده هام اونجا انجام میشه چون راحت تره و آی‌دی اینستا هم توی بیو اکانت هست.

نکته آخر هم اینکه لطفا و حتما نظرتون رو راجب فیکشن بهم بگید،اگه دوست دارید کامنت بزارید اگه میخواید بهم پیام بدید یا حتی میتونید توی کانال تلگرام از طریق ناشناس نظرتون رو باهام در میون بزارید فقط خواهشا سایلنت ریدر نباشید.و حتما اکانتم رو برای حمایت فالو کنید چون دیدم که بعضی ها فالو نکردن اما داستان رو میخونن (ᗒᗣᗕ)՞
چون من به نظر شما برای انگیزه گرفتن و بهتر شدن در نویسندگی نیاز دارم.

(کاور فیکشن رو هم خودم ساختم و ادیت کردم گفتم شاید دوست داشته باشید بدونید (^_-).)

امیدوارم از خوندن فیکشن لذت ببرید ( ˘ ³˘)♥︎

Wildest DreamWhere stories live. Discover now