Chapter 2

25.8K 155 10
                                    

Family aku besar. Belah ayah aku ada 7 adik beradik. 3 laki 4 perempuan, bapak aku no 2.

Family belah ni yang kaya & sporting. Kalau balik kampung tu, sepupu sepapat tido ruang tamu, atau kongsi bilik yg bsar ramai2. Laki pompuan semua campur. Yg laki hmpir semua mcm aku. Selalu tak berbaju. Berseluar pendek/boxer je. Yg perempuan lak mmg pkai tshirt nipis, & seluar pendek jugak. Kdg2 diorg pkai night gown. Atau tshirt yg labuh, tak pkai sluar, panties je.

Bila dah balik ramai2 mcm raya tandas & bilik mandi xckup sbb ada 4 toilet 3 bilik air, so selalunya mandi je ramai2, ada satu ruang bilik air tu kira open bath. Ada punca shower, ada kolah. Boleh la mandi ramai2. Dlm 4-6 org mcmtu. Pintu pun takde selalu semua org pun masuk je mandi sekali laki pompuan, tak kisah sporting habis. Tapi pkai underwear la. So semua kazen pakcik & makcik mmg up berspender, bra & panties je lah. Mmg kt situ bersusun bra panties & spender bersidai. Macam2 warna, macam2 pattern. Nak buat modal lancap pun boleh. Tggu je la time line clear xda org.

Aku pun pernah la buat. Masa tu aku drjah 6. Aku amek bra half cup warna hitam ada lining pink yang nampa kcute & sexy yg ntah sape2 punya, aku dah tak tahan. Aku gosok2 kt kote. Slow2 aku urut batang sambil pejam mata nak bagi feel. Bila rasa mcm nak terpancut dah aku tadah bra tu dan pancut dlm cup tu. Even masa tu air mani aku dah bnyk. Bertakung cup tu dgn air mani aku yg bnyk tu. Fuhh lega nikmat. Aku pusing belakang, xdan aku nak buat apa2, aku nampak makcu dah berdiri dpn aku sambil tenung aku. Aku terkaku tak gerak, mmg kantoi terang2. Makcu amek bra tu, dia pegang elok2 tak bg tumpah. Masa tu aku pkai spender utk mandi, tp dah londah smpai lutut. Dia sruh aku pkai balik spender elok2, pastu dia tuang air mani dari bra tu dlm spender aku. Mmg basah terendam la telo & kote aku dlm air mani aku sendiri yg pekat melekit dlm spender tu. Pastu dia sruh aku jilat baki air mani pekat yg melekat berbaki kt bra tu. tak cukup dgn tu dia tonyoh bra tu ke muka aku. Aku pasrah je la. Masin woi busuk hanyir. Tu la first time aku rasa air mani sendiri.

Dia kata "hah padan muka, sapa sruh pancut dlm bra orang. Nak lancap, lancap je la."
"Sori makcu tak tahan"
"Yelah, lancap je la, takyah la smpai nak pancut kt bra. Pancut je kt lantai tu apa masalah. Da la banyak gila pulak tu."
Aku diam je.
"Makcu tolong jgn bagitau sesapa ye" pintaku.
"Boleh je makcu nak simpan rahsia. Syaratnya sam kena pkai spender tu smpai esok. Jangan tanggalkan. Stg pkul 11 lebih dtg bilik makcu, nak check."
Aku angguk je pasrah.

Tak selesai woi pakai spender yg basah terutama kena air mani. Bnyk dan pekat pulak tu. Meleh leleh. Jenuh aku pkai seluar lagi 2 lapis. Tisu mmg standby. Bila dah kering dia melekit, sakit pulak nak tarik. Mlm tu kul 11 aku ketuk bilik makcu.

Dia buka pintu & pelawa masuk

Dia aku tanggalkan 2 sluar aku, tggal la spender maroon penuh air mani yg aku pakai tu.

Lpastu terus makcu rentap spender tu kebawah! "Ouchh!!" Terjerit aku!
Makcu just sengih jer sambil ckp "nah rasakan, tu la nakal sgt ni, kan dah kena hukum".
Aku berkerut tahan pedih.
Lepastu dia pun mengenakan balik spender tu kat aku. Aku pun pakai balik seluar smabil tanya

"Nak pakai sampai bila ni?"
"Sampai esok, nak mandi baru dtg sni, tanggal kat sini."
"Ok"

Waktu aku nak gerak keluar bilik, makcu pegang tangan aku
"Mlm ni jom la tido ngan makcu, lama tak tido dgn sam kan?"

Aku dulu ni kira rapat gak la dgn makcu. Beza umur kami dlm 10 tahun. Kiranya time tu umur dia 22. Dulu kecik2 mmg kdg2 tido ngn makcu. kdg2 makcu mandikan aku. Bila aku dah start besar sikit dah sekolah, makin jrg la mandi bersama. Dah makin berumur xdela nak rapat manja mcm dulu2. Mybe la sbb rindu punya pasal kot, ada peluang trus dia tak lepaskan.

So aku pun ikut je la. Makcu pakai nightgown satin kaler pink je. Tak pakai bra. Panties jenis tirus kaler cream. Mlm tu aku tido atas katil dgn makcu. Dia peluk, belai & usap aku.

Esok tu subuh aku gerak makcu, cakap nak tanggalkan spender, aku nak mandi, gila punya tak selesa, melekik, gatal semua ckup.
"Alololo tak selesa ye bebird ni, meh makcu cuci. Suan ye dia kena hukum sebab tak tahan nak pancut. Nakal ye bird ni. Tapi comel."
Makcu pun mengambil tisu dan tuang sedikit air dan lap kote & telur sam. Setelah selesai, sam pun pakai balik seluar tanpa spender, sebaliknya hanya pegang, nak bergerak keluar dari bilik makcunya.

Belum sempat pun sam keluar dari bilik, makcunya mengambil spender yang dah keras dek air mani di tangan sam dan mahu mennyimpannya sbg kenangan. Sam akur & menyerahkannya saja. Sam pun bergerak masuk ke bilik mandi terbuka(tempat kantoi melancap tu), diekori makcu yg juga nak mandi. Tetiba trnmpk cik la ada dlm bilik mandi tu salin pakaian mandi dlm keadaan berkemban. Lepas siap dia buka ikatan kemban tualanya dan nampak lah dia memakai bra yang digunakan sam utk melempiaskan nafusnya semalam.

Ternyata bra tu milik aunty lia, bukan kepunyaan makcu, spt apa yg sam fikirkan.
Sam menjeling kpd makcu, dia sengih2 bagai kerang busuk.
Tak mengapalah bisik sam dalam hati.
Janji tak tersebar kat orang lain, janji aku tak malu, Tu cukup, fikirnya.

Bersambung....

Perjalanan Nikmat BerahiWhere stories live. Discover now