Satu malam yang hening di hospital. Malam tu. Aku pun buat dgn dr Lisa.
Ina dgn MA Azri, di salah satu bilik lain.Di bilik wad aku, Dr Lisa dah ready. DIa strip dari seluar slack dan blouse.
Terserlah lace lingerie warna kuning dan gold.
Aku berbaring dan menunggu apakah next move Dr Lisa. Dia dtg ke aku dan buat tifuck. My favourite. Dia kepit batang aku dgn teteknya dan dinaik turunkan. sedapnya jangan ceritalah, mmg aku nak pancut je. tapi Dr Lisa pandai control permainan dia. Speed dia, angle, kedalaman. Dia agak aku mcm dah nak pancut, dia slow. lepas tu makin naik speed dia. pastu dia main2 lidah dia kt kepala takuk aku."Sedap?" tanya dr Lisa dengan muka ghairah.
"Sedap.. ahh" (Aku)Lepas tu dia ride aku gaya cowgirl. Slow2 dia masukkan batang aku ke cipap dia. dia ride aku mula2 slow. lepastu makin laju. pastu slow, dia ayak2 pinggang dia in circular motion.
Sambil mendesah "ahh... sss aahh..."
pastu dia naik turun, tinggi & dalam. Aku hnya kat bawah mampu terima je serang bertubi2 ke d1ck aku. dia ride sepuasnya, smpai la aku rasa nak pancut dia, aku bagi isyarat nak pancut,
"Sy nak pancut dahh ahh.."
"Sy puuunn... ahhhh... lepaskan sama2 sayangg.." (Dr Lisa)
lepastu dia pun melaju dan mendalamkan hentakan dia dan akhir nya terpancut la aku ke dalam lubangnyau, lepastu makcu pun klimaks jugak, terasa kemutan yang dasyat & siraman air suam kat batang aku dalamnya.
Aku terbaring puas. Dr Lisa baring di atas dadaku. Selepas lebih kurg stgh jam, dr Lisa memakia semula pakaiannya dan keluar dari bilik wad aku.It was my last day there.. Aku stay 4 malam kat situ. 4 malam yang mengghairahkan lagi hangat. Esoknya:
"Thank you for the past 5 days.." kataku kepada dr Lisa dan Nurse Imah sebaik dia menyerahkan discharge papers
"Thank you too for supporting our hospital. hehe" balas dr Lisa "Do come again" tambahnya
"Gladly"pastu aku dapat cuti seminggu. Marz bagi la aku rehat jap. Ina pun sukee.
And aku dpt la rehat jap dari JBSM..
Well what can i say, its a deserved rest. Really..
Aku agak busy for the past few months.. Mmg busy tak henti2. especially sejak bln 9 taun lepas masa border negeri dicadang utk dibuka bln 10, sibuk dgn JBSM buat kawalan dan operasi memantau. busy dgn company nak launch itu ini kat outlet2 luar negeri. Sibuk dgn kwn2. pastu bantuan banjir pulak kt selangor & negeri sembilan & pahang.. lepastu busy dgn team JBSM. naik pangkat. special force. Kenduri adik. tak citer lagi Busy catch yp dgn kengkawan2... pegi sana sini. Malam ada meeting, kadang2 main sukan. Kalau ada masa lapang tu, utk workout & exercise. Smpai mcm takde masa rehat atau masa utk diri sendiri. Hobi2 aku mmg dah tak sentuh dah. Dah lama tak ride, tak main airsoft/blaster/air gun..During cuti tu aku main cukup2 dengan Ina.
Kami memperhangatkan kembali hubungan intim. Adam makin busy, sbb Anis dah nak due. SO Dia bnyk menghabiskan masa dgn bini dia la... Kamarul pun a bit busy, Jrg dapat entertain Ina, dalam berhubungan kelamin la.. Takat spend time utk lunch sekali, meeting, keluar jalan2 tu ada la...
So one day, Ina balik je dari keje. Aku dah standby.
"My gosh, syg wet gilaa"
"B la tease sayang.. hehe.." katanya sambil muka merah tersipu malu..Kami kiss, Ina rebah diatas badanku yg sado. Rase putingnya dah mengeras. Kami bercium sambil tangan aku meraba raba badannya. Tangan aku memainkan putingnya.
Aku raba tetek dia, aku jilat tetek & puting dia, aku hisap puting dia, aku sedut puting dia. Lia mendesah sambil mengusap rambut aku. Aku cium dan jilat body dia dan turun sampai ke pusat dan c1p*p dia.Aku pun jilat pus$y Ina. Slow2 aku jilat keliling c1p*p dia. Jilat alur cip*p dia. Main kelentit dia. Ina makin tak keruan kesedapan. Bergerak gerak meliuk liuk badannya menahan kesedapan dek asakan lidah aku. tangannya meramas lembut rambut aku. Aku merobos lidah aku ke dlm cipapnya. Ina pejam mata. Sambil badan bergerak gerak "emh" "oohh" "ahhhh..." "Eeemmmmmm" "sssss" desahannya makin kuat dan mengasyikkan, sampai terangkat angkat punggungnya, tanganya memainkan teteknya sendiri. . Sampai terangkat angkat punggung Ina sebab sedap sangat. Ditekan tekan kepala aku ke celah kangkang dia tu.
YOU ARE READING
Perjalanan Nikmat Berahi
Aktuelle LiteraturKarya sulung Dino. 18+ Sebuah cerita dewasa, untuk 18 tahun keatas sahaja. Budak2 stay away. Ikuti main character Sam, seorang pemuda, chic magnet yang simpm cuck dan suka femdom yang selalu lucky score dengan perempuan, dalam kisah harem. Sam anak...