POV Ina*
Jam menunjukkan 6.30 pagi. Pagi tu Ina Bangun pagi. Dia meninjau sekeliling dalam biliknya yang gelap. Kosong. Dia keluar ke ruang tamu. Juga kosong. 4 org tadi yang menyetubuhinya tidak kelihatan di mana mana. Bermakna mereka dah balik. Dia duduk di sofa di ruang tamu sorang2 di dalam cahaya samar2 kegelapan pagi.
Terasa sesuatu di celah kangkangnya. Tangannya meraba raba ke kawasan sulit itu. Pepeknya kering melekit. Bekas creampie lelaki2 tadi.. Mukanya juga melekit dek air mani yg kering, akibat money shot lelaki 4 orang yang tadi.Ya, malam semalam dia having fun dengan di g*ngb4ng oleh 4 lelaki. Sam tidak tergolong dalam kalangan 4 org tu. Adam pun tidak. 4 orang tu, orang yang tak begitu rapat, dan salah seorang dari mereka adalah stranger buat Ina. Mereka adalah kumpulan kenalan dalam bussiens dan potential client dan bussiness partner. Sam mmg jarang join 3some or gangbang, especially kalau dia tak berapa kenal dgn lelaki2 yg lain. Memang macamtu. Dia lebih suka menonton, tapi kadang2 tak tengok pun, dia buat hal sendiri..
Ina Pergi ke bilik sebelah, Sam masih lagi lena dibuat mimpi.. Dengan spender yg jarang. Spender design yg kinky, cuma pakai bila nak main. Tetapi semalam dia tak main pun, just join in the crowd awal2, lepastu tak dah, di take over oleh 4 lelaki itu...
Batangnya tegak, Boner morning wood. Dia membebaskan batang suami tercitnanya itu yang terpenjara dengan fabric underwear jarang tu. Dan tegaklah batang tu naik gagah bagaikan pokok yang menjulang megah..
He have Just the right kind of looks. So sexy, so mascular. Gumamnya.Dia mengusap badan hubby nya yg sado.
Seksi. Syok. Itu yang dirasainya. Dia rasa, dialah perempuan org yg plg bertuah memiliki Sam. Anak org kaya, tapi xberlagak dan sombong humble. Hensem, good looking, smart, bergaya. Kuat fizikal. Stamina. Rajin dan pandai buat kerja rumah, berpengetahuan luas, pandai serba serbi, akal yg tajam, minda yg cerdas, sikap yang bagusz baik, sopan, ceria dan riang. Dan paling utama hebat di ranjang, sporting dan open minded. Pakej yg sempurna dan cukup lengkap. Idaman setiap wanita.Paling penting, hebat di ranjang. Dan sgt lah sporting dan open minded. Sam tak kisah utk dia menggauli mana2 lelaki, dan juga perempuan. Lega kerana dia bi, tak perlu breakup dgn kekasihnya, tak perlu sorok hubungan sejenisnya, tak perlu meninggalkan minatnya dan ghairahnya terhadap perempuan.
Paling best, dia dapat f*ck freely rakan baiknya, Adam, yg juga berpakej lengkap mr perfect 10. Hidupnya mewah dengan wang ringgit, harta benda, lelaki dan juga perempuan keliling pinggang..
Berkahwin dgn Sam telah unlock fetish dan nafsunya liarnya yg tidur. Dia yg suka jadi hotwife. Suka gangbang. Bersifat dominan terhadap suami yg cuck. Sebelum ni takde sgt pun. Tapi perwatakan dan fetish Sam yg lain dari yg lain, simp & cuck.
Berdenyut pep3knya. Teringat semalam. Permainan s3k$ semalam. Dia di g*ngb4ng oleh 4 lelaki. Seronok sgt dilayan 4 batang sekaligus, sambil ditonton suaminya..
Melihat batang Sam yang berdiri tegak, menjentik nafsunya. Walaupun dah ditujah 4 batang yang besar dan gagah semalam, klimaks berkali kali, tapi dia tetap terangsang dengan pasangannya yang halal. Dia memasukkan batang tu kedalam mulutnya, seraya membuat blowjob. Dia menikmati batang itu. Rasa sgt sedap dan mengasyikkan. Lately dia perasan ada sesuatu yang lain pada suaminya. Dia tak tahu apa dia. Something just felt off..Apa yg dia perasan, it may have started about 2 weeks ago, ketika Sam ada tugasan Royal Guard, 4 hari 3 malam di Kedah.
Rasanya since then, dia macam perform semacam during s3x. Tahan lebih lama, batang dia rasa lagi sedap. Tak tahu nak kate camne, saiz lebih kurg sama je, cuma kekerasan tu la lebih keras dan padu.. Sejak tu, kami mcm lagi kerap main. Kalau sebelum ni, seminggu 2 kali macamtu je.Rasanya pasti dia buat sesuatu, tapi bila tanya, dia tak jawab pun.. huhu...
Dia meneruskan aksi bl0wjobnya..
YOU ARE READING
Perjalanan Nikmat Berahi
Ficción GeneralKarya sulung Dino. 18+ Sebuah cerita dewasa, untuk 18 tahun keatas sahaja. Budak2 stay away. Ikuti main character Sam, seorang pemuda, chic magnet yang simpm cuck dan suka femdom yang selalu lucky score dengan perempuan, dalam kisah harem. Sam anak...