Chapter 79 Ghairah Family

7.3K 58 20
                                    

Interview tu, hari isnin pagi pukul 10. Harini hari rabu. Malam khamis. Aku weekend ni ada tugasan JBSM, dan ada nak ride moto ngn kengkawan, lama dah tak ride.. Tapi aku rasa kena cancel la. Sebab aku igt nak offer utk tlg bwk KIna interview.
Aku plan untuk bertolak awal, hari sabtu pagi. Alang2 nak ke sana, buat satu round trip sekali lawat dan singgah2 rumah sedara mara. Sebab lama tak berjumpa dgn sedara dan balik kampung, jadi aku plan la utk tido satu malam kt kmpg, then ahad gerak ke negeri sembilan, tido hotel 2 malam. Selasa baru gerak balik. satu malam rumah sedara2 kt KL on the way back, rabu baru balik rumah.

Kebetulan Ina pula bz, tak dapat ikut kami sebab ada beberapa mesyuarat dan event yang penting utk company kami, so tak dapat ikut kami. SO aku pergi berdua je dgn Kina. So it is settled. Ayah Cha dan mak Cha sgt thankful kat aku sbb sanggup tolong.

Esok tu aku pegi ofis siapkan kerja apa yg patut. Ptg pulak bertugas JBSM.
Satu hari rasa kejap je sbb busy sgt bnyk buat keja, terkejar ke sana ke sini. Malam tu, lepas dinner aku g ke umah Ayah Cha, naik atas ke bilik KIna. Tgk dia tgh packing2 barang, cam biasa tanpa segan silu, habis underwear dia pun ada sekali atas katil, dia pilih2 nak masukkan dalam beg.

"Eh abang Sam." (KIna)
"Watpe tu? Saje je dtg jenguk2. Tengah packing ke tu?" (Aku)
"Yup."
"Good. semua ok dah?"
"So far so good. tinggal sikit je lagi.." jwb KIna
waktu Dia pkai singlet spaggheti strap light pink dgn short pants boyshorts style warna  biru muda.
Aku pun pilih2 tgk pakaian dia kat dalam almari tu..
Hehe watpe ni abg sam" (Kina)
"Nak pilih baju apa patut kina pakai."
"nape pula?"
"Saje.."
Aku pun pilih kan la baju2 utk dia sepanjang 5 hari 4 malam trip kami..
antaranya, utk kat hotel aku pilih dia matching set lace bra & panty warna merah dgn lingerie satin gown nipis jarang singkat warna merah.
"Haha ape ni bang, semua baju seksi2 ni"
"Alah mcm tak biasa." (aku)
"Ye la.. hehe"
"Lagipun kina kan cantik, body hot. Kena la tonjolkan"
"Hehe yeke. U think so?" (KIna)
"Of course"
"Serius?"
"Ye abg serius, kina cantik & hot." (Aku)
"Hehe tq abg. Malu lah"
"Ngade2. Nak malu apenye.. "
"Hehe.. ye laa....." Kina merah dan tersipu sipu malu..

Kami pun sembang2 lagi..

"Kina nak duduk sana ke kalau dapat?" tanyaku
"Entah la... Kalau dapat, kalau ok offernya, stay la kot"
"Ada kenal kawan2 atau sedara kat belah sana?" (kina)
"Ada la sorg kawan tu tapi tak rapat pun, tu pun daerah lain"
"Oh yeke.. Takpelah, at least ada la kan, kalau dia tak dpt tolong pape pun, boleh je nak tanya2 apa2 kan?"
"Ye.. boleh rasanya.."

Kami continue sembang2, sambil dia pack baju2 nya.

"Kina ni cantik la" (Aku)
"Ai nape tetibe je ni?"
"Saje la nak puji sepupu, tak leh?" tanyaku
"Hehe boleh je.." Balas Kina sambil senyum
"Kina ni memang cantik.."
"Yeke? Biasa je.." (Kina)
"Xdelah basa sgt.. Canik gak Kina ni. Comel. Body pun cantik. Solid. Pandai Kina jaga."
"Hehe yeke?.. Baisa lah bang, jaga makan, bersukan. Abg pun apa kurangnya.."
"Abg biase2 je.. Hehe.." (Aku)
"Takdelah biasa mana.. Abg hensem ape.. Body sado. Tu dpt kak Ina yang comel dan cun. Sama padan"
"Hehe.. rezeki.. Btw Kina dah ada bf kan?"
"Ada dah bang.." jwb Kina malu2
"Sape namanya? Org mana?"
"Bf tempat belajar dulu ni..." jwb Kina malu2

DIa pun explain la pasal bf dia tu. Sebaya, satu kos.  Dia cerita la pasal relationship diorg serba sikit..Pastu aku tanya dia soalan cepu emas

"Kina pernah buat dgn dia? Jujur je, abg okay je.."
"To be honest, ye pernah.." jwb Kina, a bit a hesitant
"Berapa kali? Best tak?"
"Buat betul2 tu baru 2 kali. Sebelum ni cuma ringan2 je.." (Kina)
"Ringan2 cemane? Cium2 raba2, exchange nudes, bj, hj?"
"Ye bang,,"
"So masa buat 1st time tu best tak? Hehe.." tanyaku
"Honestly, tak best sgt.. Kina tak smpat puas. Dia tak tahan lama. Dalam 5 minit je. Dan dia tak pandai rangsang/roleplay. Cium raba sikit, terus nak j0lok. Pastu pancut.. Pastu habis gitu je. Takde la cuddle ke nak tlg puaskan dgn tgn ke jilat ke.."
"Oh yeke.. Sianya.. Sorry to hear that. So bila tak puas tu Kina buat apa?"
"Memang Kina akan m3l4nc4p sendiri."
"Guna jari?"
"Guna jari je, kadang2 j0lok guna pen marker." (Kina)
"Aloh siannya dia.."
"Tu lah, ada bf pun tak function. Dah la batang dia kecik."
"Amboi marah nye dia.. Haha.." (aku)
"Ye lah serba tak kena semuanya.."
"Hehe.. jgn kate gitu, sian dia.."
"Bukan mcm abang Sam. Abg sam punya boleh tahan la jugak.."
"Mane tahu?"
"Tu dah stim kan? terbonjol.. Lagipun dah selalu nampak, kita mandi pool, jacuzi, mandi kat kampung selalu kan?" jwb Kina sambil senyum2..
"Ooo.. hehe.. Ushar abg yaa.."
"Abg pun ushar Kina ape? Hehe..."
"Ye lah, dah kina hot." jwbku. Aku fikir  dalam hati, ai boleh dapat dia ni... masa utk susun strategi..
"Abg pun apa kurgnya, hot jugak, sbb tu ushar.... hehe.." (KIna)

Perjalanan Nikmat BerahiWhere stories live. Discover now