Chapter 94 Ex 2

3.1K 59 19
                                    

Sejak dari urut & berubat haritu, selalu gak aku berjaya bagi Ina kl1m*k$ dulu dan still boleh keep on f**king, tahan lama jugak sebelum aku pun p4nc*t. Ina pun seronok sgt, Enjoy sgt... Dia heran camne aku leh tahan lama, tanpa pakai apa2 produk, sbb sebelum ni kalau aku nak balun Ina betul2 kasi dia puas, aku kene pakai something. Mcm patch bagi delay kl1maks ke, pakai magic tissue ke, sapu ubat tahan lama ke, gambir ke..
atau, Ina yg pakai mcm gel bagi pu$$sy lebih sensitif, krim bg t3tek dan put1ng sensitif, or mkn pil perangsang..

AKu tak reveal pun pasal ritual urut berubat tu. Biarlah rahsia..
Aku tahan lama tanpa produk, Ina lak sangka buruk dia ingat dia ni dah tak sedap, dia ingat dia longgar smpai aku boleh tahan lama.. Dia igt aku dah tak cukup stim kat dia..  Aku ckp la kat dia tak.. Payah gak nak convince & pujuk dia. ye lah kan, asyik dapat btang besar adam dan lain2, dia ingat dia dah longgar aku tak rasa apa dah, or dia ingat aku dah tak st1m kat dia dah mcm dulu..

"B ni makin tahan lama la.. b betul ke tak pakai pape ni?" (Ina)
"Betul ler, kan syg dah tgk mmg b tak amek pape.."
"Ke syg ni dah tak sedap, b dah rasa tak best dgn syg?"
"Ah ape sampai ke situ pulak?"
"ye la.. huhu."
"takde maknanya la sayang.." Kataku sambil peluknya, pujuknya.

Then lepas dalam sebulan lebih mcmtu, Aku somehow dapat rasakan yang Ina pun dah boleh keep up.. Sebelum ni kadang2 sampai 2 kali dia klimaks sebelum aku.. Ina pun tahan lama, ye lah kan, nak puaskan dia sampai dia c*m tu, mau 30-40 minit.. The next one tu, another 20-25 minit kadang2..
Sejak berubat tu, dia makin cepat kl1mak$, penangan batang aku. Memnag tak sampai 30 minit.. kadang 20 minit dia dah squirt... the next one tu kadang2 after 15 mins pun dah or9*$m kali kedua
Makin lama, dia dah boleh keep up, makin susah nak bg dia kl1maks 2 kali. Dan makin lama, makin aku tak dapat nak tahan utk f**k dia lama2, kadang2 lepas dia dia squirt tu, dalam 10 minit camtu jer aku dapat tahan dan pancut... Tak boleh lagi lama2... Baru2 ni lepas dia squirt tu, the moment air squirt dia kena b4tang aku, aku pun tak tahan, terpancut terus...

Aku cuma boleh power kejap je, lepastu kalah balik. Dulu pun camtu gak, aku g berurut, ok la tahan dlm beberapa bulan je, then slowly dia potong aku balik (refer chapter 27 dan 29)
Ina ni mmt tak boleh aku lebih dari dia bab s3k$ dan ranjang ni.. Semua perempuan akan suka kalau dia kl1maks. Dan perempuan mmg, sgt sgt suka kalau pasangan dia dapat puaskan (Kl1m*k$/or9*$m) kan dia.
Bukan mcm laki, dia suka kalau pasangan dia 0r9*$m dulu. Bangga lagi.  Sebab perempuan susah sikit nak kl1m*ks berbanding laki... So kalau diorg c*m dulu, tu mmg dah kira anugerah dah tu... haha..
Tapi tak bagi Ina, dia tak capai 0r9a$m pun takpe, kalau main dgn aku la, asalkan aku pancut.. Dia seronok dapat puaskan aku. Dia seronok kalau aku tewas dulu... Rasa bangga.. (refer chapter). Dgn aku dia puas dgn tgk aku tewas,Lagi cepat laaagi dia suka. Pelik kan?
So dia seek s3xu*l pleasure, dgn org lain. Selalunya, Adam & Kamarul. 2 ekor tu mmg favourite dia.

Apa benda la yang dia buat. Aku jadi musykil. adakah dia pun buat benda lebih kurg sama dgn aku? G berubat dgn secret behind my back? Dengan Marz?

Sebab apa yg aku perasan dia banyk spend time dgn Marz lately ni. Like banyak gila. Too much... Bukan setakat kerja, kadang2 after office hours pun, wlpn bukan ada apa2 perjumpaan dgn client, investors, stakeholder pun, dia balik lambat. Kadang2 lepas meeting pun diorg spend time berdua. Kadang2 pegi meeting pun naik kete sekali. Lepas habis meeting ke site visit ke ape ke, lepak berdua pulak..
Entah apa la apa Marz ajar dia. Aku takut dia jd hypers3x. Jd mcm marz jugak. Marz 2.0. nafsu s3k$ syg bottomless. Da la ni dah 2 arah. Dan dia ada kemampuan utk tarik dan ubah perempuan utk jadi 2 arah. Aura dia kuat. Dia pandai manipulate org.
Marz ni sebelum ni xde la dua arah. Cuma kadang2 tu ada la dia suruh Didi, fauziah or hanim puaskan dia. Either fak dia dgn strap on. tapi sekarang makin menjadi jadi! Even Didi sendiri pun pening. Sebab dia selalu jugak suruh Didi puaskan dia. Sebelum ni jarang gila kot.. Sampai kan kawan2 perempuan Didi pun dia nak try. Nasib baik la dia pun ramai kawan less & bi..
Aku pun agak hairan camne Ina & Marz ni mudah sgt klik. Umur beza, backgroudn beza, cara fikri beza, pendek kata semua lah..

Perjalanan Nikmat BerahiWhere stories live. Discover now