Chapter 9 Adik

11.5K 59 1
                                    

Assalammualaikum". Kedengaran pintu dibuka. Seorang perempuan yang slim tapi montok umur awal 20an masuk ke rumah.

"Hai adiiikk..." Sam menegurnya
"Hai abang" nini terus meluru mendapatkan abgnya. Bersalam mencium tangan dan memeluknya erat, mencium pipinya.
"Rindunya kat abang"
"Haha. Toksah mengada ngat, baru seminggu tak jumpa."
"Yelah lama lah tu, hehe."

Adik aku ni mmg manja sikit dgn aku. Aku rapat dgn dia. Cuma bila aku kt U tu yg susah sikit. Kami beza 5 tahun. Waktu aku lepas SPM tggu result dia baru masuk form 1. Masa aku baru masuk sekolah menengah dia baru darjah 2.

Masa aku sekolah rendah, kiranya dia kecik lagi, mmg la rapat dgn aku. Kadang2 aku mandikan dia. Awal2 dlu aku bogel je. Pastu da besar sikit aku pkai spender. Dia masih lg bogel. Lepas tu dia pun start pkai panties. Lepas tu pkai mini bra. Lama2 lepastu dah tak mandi sekali dah. Tp kdg2 tu ada la jugak...

Tapi xde la berdua mandi mcm budak2 tu bersentuhan bagai. Selalunya lepas mandi pool, bilas dgn air shower tu, atau mandi kt open bath kat kampung.

Sebelum ni kami mmg biasalah seksi2 ni... Mcm aku cerita sebelum ni, dia kt rumah pkai t shirt or singlet or camisole & xpkai sekuar. Aku lak xpkai baju & hanya berboxer je. Ada sekali tu dia beli dress baru jenis gown.

Dia nak try. Minta tlg aku pakaikan. Masa dia dtg ke bilik aku tu pkai camisole dgn panties. Masuk je bilik, dia tanggalkan camisole, so skrg hanya pkai bra & panties. Bra kaler pink terang lining hitam dengan panty cotton putih polka dot merah. Dia sarungkan baju tu, pakai dari kaki naik ke atas sambil aku tolong. Baju tu ketat.. Agak susah jugak. Sambil2 tarik baju tu, mmg pegang2 habis la body dia. Lepastu aku tlg zipkan kat belakang. Bra pink tu jenis push up bra. Padding pun tebal. Nampak padu gak la. Walaupun masa tu baru form 2, tetek dia agak besar gak sebenarnya, tapi still cukup aku tekup cup tetek dia dgn tgn aku at that time. Antara tmpt yg ketat kat bontot & tetek.

Aku adjust baju kat tetek dia. Dia xmarah pun. Aku adjust bahagian punggung pula. Takde respon. Waktu ni aku amek kesempatan utk pegang & raba seluruh body dia konon2 nak adjust dress tu & tgk kualiti kain & design dia. Aku puji dia cantik, kena dengan design baju tu. Hai, dia nak buat apa la baju ni, dia ni dah la baru form 2... Nak impress sapa....

Lepas tu aku makin berani. Dia pun makin menjadi2.. Lagi dia seksi depan aku. Aku pun tgk dia daring sgt, tangan aku pun mula gak la meliar merayap ke badan dia. Dia pun sama dok pegang2 lebih.

Actually dulu pun macamtu gak la, time dia kecik, tapi bila dah meningkat dewasa kurang. Lagipun dulu lain tak nafsu, skrg bernafsu, haha.

Aku selalu belanja dia, & dia mmg selalu mintak macam2 kat aku. Sbb yelah aku dah besar, dia kecik lagi, duit poket of course aku dapat lagi banyak dari dia. Lepastu mmg parent aku bagi duit lebih utk aku belanja dan jaga Nini ni pun. Ye lah, abang kan. So kadang2 dia minta duit aku bagi, tapi selit kat celah bra dia la, celah panty dia la... Dah macam stripper. lol

Lepas tu teringat masa mula2 ringan2 dgn adik dulu.

Waktu tu aku dah 20. Tgh belajar kat U. Dia baru form 3. Aku balik cuti sem masa tu. Biasalah jarang balik, bila balik mmg dia nak menggedik manja la dgn aku. Kt rumah kami ada satu bilik air yg sgt besar. Dalam tu ada bathtub, sauna, jacuzi & tmpt shower yg besar dan best.

Waktu tu aku masuk ke bilik tu. Nak berendam jacuzi la mulanya, pastu adik masuk.

"Abg buat ape tue?"
"Abg nak berendam jacuzi."
"Nak join?"
"Jom"
"Ok adik salin jap."

Nini pun berlalu pergi. Ketika itu dia hanya bersinglet longgar warna putih, tanpa bra dan ber panties pink. Dia balik ke biliknya dan menanggalkan pakaiannya dan mengenakan bikini. Bikini top dia tak pakai lagi, hanya menutup dadanya dgn tangannya sambil memegang bikini top tu. Sesampainya dia di bilik jacuzi tu..

Perjalanan Nikmat BerahiWhere stories live. Discover now