Telefon berdering. Sam mencapat telefon bimbitnya, melihat skrin sepintas lalu, dan menjawab panggilan tersebut.
"Hello, Assalammualaikum ma"
"Walaikumussalam. Sam kat mana? Bila nak balik?" Ibunya di atas talian
"Kt luar ni, otw balik dah"
"Lah yeke, baru nak sruh Sam ambil file kat ofis."
"Nak amek ke? Boleh je nak patah balik, baru je gerak, tak keluar Bandar Perkil pun lagi."
"Oh yeke ok tolong amekkan file keras PSV2020, Baucar 2020 dgn yg projek baru tu ada nama mohd ape tah, ada tulis site kampung biru tu."
"Oh ok, itu je?"
"Amekkan sekali buku check citibank dlm laci bilik ma, laci no 2. Tahu kan kunci dia kat mana."
"Tahu"
"Ok" terus mamanya mematikan panggilan.Lah macamtu je? Takde ke nak tanya aku dah makan ke buat apa balik lewat2 ni. haih... Gumamnya. Kemudian dia terlihat di skrin telefonnya ada whatsap yang belum dibaca. Dari Ina, bertanyakan perihalnya di mana dan sudah makan atau tak. At least ada la Ina, getus hati kecilnya. Malam telah pun berlabuh. Sam dari tadibekerja dgn tekun membantu keluarganya. Ketika semua staff dah balik, dia masih di pejabat menyiapkan segala kerja yang dirasakn perlu untuk disiapkan. Sebelum balik, dia singgah di satu tempat utk memberikan dokumen kpd salah satu staff Datin marz.
Its been a while since aku kenal dgn datin marz. Quite a few years. Lepas aku habis bljr degree . Masatu lepas je aku habis exam, aku lepak2 jap. Aku ada terbaca satu iklan pasal portal utk cari sugardaddy/sugarmummy. Aku pun saja2 la nak masuk. Gila la aku masa tu. Dengan tak tahu pape main redah je. Nasib la tak jadi ape yg buruk. phew.
Dan memang client aku yg first was Datin Marz. Waktu tu mmg awkward la. Marz pulak mmg dah pro bab2 ni. I thought there wont be second time. But turns out, ada. Sebab jenis dia memang suka teruna la, budak2 muda noob yang tak berpengalaman.. Tapi selalunay bila dah bnyk kali, makin terrer, jrg la dia nak amek lagi, tapi kes aku lain. Dia tetap amek aku. Long story short, and here we are.
Spt yg aku dah selalu cerita, Datin Marz ni body thicc yg agk chubby sikit. Ketinggian dia dekat2 nak sama aku la gak, tapi dia rendah lagi la, but still, satu ketinggian yang more than average female. Body dia agak lebar. Tapi mmg curvy & vuloptuous. Body yg sgt marvelous. Tetek besar. Aku rasa DD/E cup kot. Peha & punggung bulat besar lembut dan gebu. Tapi body dia still ada shape mcm hourglass, tp jenis lebar la. Body dia ala2 Iskra Lawrence, Lisa Ann, Jada Sezer, Safi Karina, Julia Ann, Ashley Graham, Candice Huffine, Amber Lynn Bach, Alura Jenson, Karen Fisher, Coco Austin, Christina Yeo, Georgia Pratt, Brainna Francisco(IG model), Momokun(cosplayer).... Lebih kurang macamtu la.. Ada isi, tapi bukan gemuk, gebu, mantap dan montok. Perut dia quite flat, tak buncit wlpn badan sedikit berisi. Kiranya dia ni fit jugak la. Jaga makan, selalu exercise. Boleh jog 6km dlm masa sejam. Ok lah tu, umur pun dah 42.
Dia yang jenis lead & dominate. Tu yang aku suka. Femdom. She always have her ways with me, and im just cool with it. Dan yang best tu, tak la ketara sgt. Takdela teruk2 dera sampai carut2, pukul2 smpai lebam, ludah ke, seksa teruk2 ke.... takde... Just domiante dan tease aje. Mcm very mild BDSM. haa gituu....
Orang yg sgt kaya. Taraf multi millionaire. Boleh kata mampu masuk top 100 rich malaysian la.. Tapi dia tak termasuk pun. Sbb dia pandai utk tak daftar aset tu sbg dia punya. Pandai simpan. Pandai sorok. So tak ramai yg tahu perihal sebenar kekayaan dia dan actual wealth dia. Bila dah unlisted, so tax dia pun xbyr bnyk. Bnyk bisnes dia prefer guna cash. Memang cash dia berkepuk. Kadang2 sekali bawak dlm purse tu smpai 3k-5k cash. Gila.
Company dia, Niveron Ventures Group (NVG) ni mmg syarikat yg besar dan bnyk subsidiary. Bnyk industri yang dia ceburi (Variety/Pelbagai)
Rumah dia 4 ingkat tapi lagi besar dari rumah aku. Way bigger. Ada 13 bilik, 10 ruang. Org gaji dia ada 9. 3 laki 6 perempuan. Ada ketua orang gaji, tukang masak, tukang cuci/kemas, tukang kebun ( 1 laki & 1 pompuan), driver(bekas engineer tapi bwk grab, lepastu Marz offer jd driver dia), guard. Despite 9 orang gaji yang sedia ada tu, ada jugak dia upah org untuk datang buat kerja berkala macam mingguan & bulanan macam tukang potong rumput, tukang cuci swimming pool, tukang cuci kolam ikan.
YOU ARE READING
Perjalanan Nikmat Berahi
General FictionKarya sulung Dino. 18+ Sebuah cerita dewasa, untuk 18 tahun keatas sahaja. Budak2 stay away. Ikuti main character Sam, seorang pemuda, chic magnet yang simpm cuck dan suka femdom yang selalu lucky score dengan perempuan, dalam kisah harem. Sam anak...