Sekembalinya kami dari rumah Marz, aku minta Ina shave & tlg wax aku.
"Sayang, tlg wax & shave my pubes"
"Ok sayang.." Jawab Ina
Aku pun baring la. Sebelum ni adik yg dok tlg shave & wax aku.. sama gak la aku pun tlg wax & shave pub3 ad1k dulu2.
Aku baring dan Ina mula prepare utk proses waxing. Dia panaskan gel wax dgn rendam botol tu dalam pot yg berisi air dan panaskan atas api. Lepas 10 minit, ready dah. Ina mula menyapu wax dan kemudian tarik guna kain yg disediakan. Actually aku mmg selalu shave, setiap 3, 4 hari.. tapi mmg akan wax setiap 10 - 14 hari... Kalau shave, tahan 2,3 hari je. Tp kalau wax, tahan la seminggu.. hehe.. We have to keep it clean down there.. heheLepas habis sesi wax, Ina mula main2 dgn batang aku.
"Watpe tu sayang?" Tegurku
"Batang b ni memberahikan la. Hehe.."
"yeke?.. batang b ni memberahikan ke? Batang b bukan besar dan mengasyikkan mcm batang Adam."
"Ape b ckp cmtu, ni batang b tetap juga jadi pujaan hati sayang.." kata Ina dengan senyuman.
"Iyelah tuuu"
"Iye betullah sayannngg". (Ina)
Ina mula memujuk ku dgn melakukan T1tf**k. Slow and sensual. Batang aku yg berukuran lebih kurg 5 inci tenggelam di celah dua bukit daging yg lembut tapi pejal putih gebu. Kulit k0t3 yg nipis berurat bergesel dgn kulit putih bu4h d4d4 yg mekar, menghasilkan nikmat yg sangat mengkhayalkan buatku.
Sekali sekala Ina akan kiss di mucung batang. Kadang2, di jelirkan lidahnya, dan the tip of her tongue touch, the tip of my d1ck. Maka terhasil satu sensasi bagai kejutan letrik ketika lub4ng kencing ku si sentuh. Dan terjadilah satu talian panjang jernih akibat lekitan air mazi yg pekat melekit, melekat antara lidah Ina dan kepala takuk. Satu pemandangan yg ungguh mengghairahkan
Akhirnya akibat tidak tertahan, aku terpancut celah t3t3knya. Berdas das air berahi ku yang pekat likat dan kental menyembur laju, memancut mancut meneru ke muka dan membasahi muka dan t3t3k Ina yg besar pejal lembut dan gebu tu..
Ina mengepit dadanya, menunjukkan t3t3k yg basah dgn air mani.... Lalu Ina dgn cepatnya datang ke aku, panjat aku yg tgh baring, hempap t3t3knya yg penuh air mani aku tu ke mukaku!
Aku tak sempat react, maka muka aku pun basah dgn cairan air berahiku sendiri. jilake.
Digomol dan disapunya cairan tu bagi rata ke muka aku, yang dihempat dengan bukit Ina. Lepastu, Ina menjilat bersih air n1kmat tu dari muka aku. Kami berdua tersenyum. And we share a long passionate fr3nch k1ss..
******
Harini aku dtg ke pusat rawatan hybrid. (refer chapter 50)
Aku saja buat checkup kesihatan. Saja la, nak check, sbb a1r m*n1 aku sgt banyak, nak check la n0rmal ke tak..
It turns out aku mengalami simptom Hypersemia. Its harmles, its just that i have huge semen load. Usually ia dikatikan dgn Infertility.
"But sam, your sperm sihat dan subur. Its just that you have Huge balls. Good sperm production. And have abnormally large seminal vessicle & prostate gland. Meaning huge semen reserve. and efficient too. It took 60 days for sperm to be produced in full capacity if total empty, in your case we think its only about 40 days. Kalau semen pula, dalam 7-10 hari utk penuh from total empty. But you in 6 days dah penuh. Bila you Pakai produk, just 4 days." terang dr Rasuna.
Aku dengar dengan tekun
Sambungnya lagi, "But the downside is, need to consume cukup air & protein. It may take the nutrient from your whole body and channel them there, so other part wont get much nutrient, if you dont take enough." during the examnination aku dah tanggalkan seluar.Dr Rasuna ternampak batang aku yang dah keras
"Feeling a bit cold?" Tanya dr Rasuna
"A bit.. hehe" Jawab ku tersipu malu"
"Got pr3cum there, you sure r ony cold?" tanyanya lagi
"Hehe, yeah"
"Your pr3cum production also quite something. Its a lot, and it reproduce fast."
"Is it?" (aku)
"Yes.." jawab dr RasunaActually ni bukan kali pertama utk checkup ni.. Dah beberapa kali ak datang.. Kali ni sesi yang ke 5. Dah dekat 3 minggu berlangsung checkup ni. Berbagai test dan ujian dijalankan..dan semuanya berakhir dgn aku akan memancutkan air mani aku.
teringat aku waktu nak ambil sample air man1 & $p3rma aku haritu.
YOU ARE READING
Perjalanan Nikmat Berahi
General FictionKarya sulung Dino. 18+ Sebuah cerita dewasa, untuk 18 tahun keatas sahaja. Budak2 stay away. Ikuti main character Sam, seorang pemuda, chic magnet yang simpm cuck dan suka femdom yang selalu lucky score dengan perempuan, dalam kisah harem. Sam anak...