Chapter 72 Puasa Raya 2

2.8K 51 20
                                    

Untuk chapter kali ni, author nak minta maaf sebab pendek dan kurang scene b4$4h..

 

 

Ketika aku tgh buat lawatan ke outlet, dapat satu whatsapp dari Marz. Gambar. aku buka gambar tu, tgk gambar panty yang dipakainya yang kelihatan sedikit tompok lembapan kat area c1p4p.

- Thinking of you - tulisnya

Aku tgk tu instant b0n3r. aku pun g ke fitting room, bukak zip, londehkan seluar dan tangkap gambar b4tang aku yg keras sebalik boxer dan sent kat dia dan balas -

- same here-

- quick sesh b4 lunch? - Marz

- Onz - Balasku

Pukul 11.45 aku gerak dari outlet tu ke HQ NVG. Sampai sana, aku masuk ke bilik Marz.
Masuk je bilik tu, Marz terus terkam aku, disandarkan aku ke dinding, aku buka seluar aku cepat2, dia pun tarik skirt dia, londehkan panty dia, c1p4p dia mmg dah banjir teruk, terus ditelannya batang aku oleh c1papnya.
We have a quickie. Tak ada warming up or foreplay. Terus ke pound town!
Aku disandarkan di table top, dan Marz yang menghenjut dan mendayung. Aku terima saja tujahannya.
pap pap pap bunyi kulit berlaga kulit
Akhirnya kami kl1m*k$ sama2..

    
*****
  

Alarm pagi berbunyi. Pukul 6,30. Aku bangun dan rest jap for 10 mins.
Then proceed utk light stretching. Then aku minum air suam segelas. Then proceed utk buat exercise. Kali ni stretching heavy sikit, warm up dgn static slow jog 10 mins. Then proceed utk weight train. Pagi2 buta ni, gym tak buka lagi, so aku just guna body weight (calisthenics) dengan dumbbell je. Light workout for another 30 minutes.
Lepas tu masa cool down, amek protein shake dan buah. Lepastu mandi.
Aku gerak dari rumah puku 9 pg utk ke ofis JBSM. Hampir setiap hari aku masuk ofis JBSM sejak masuk PTFT(Part time fulltime) ni. Selalunay pagi. Kadang2 petang atau malam. Seminggu 3-4 kali jgak aku masuk bertugas utk JBSM, termasuk weekend. Selalunay amsuk tak lama pun dalam sejam or dua jam. Then aku ke ofis gudang atau ronda outlet.


Masuk pejabat, mcm biasa akan tgk operation kat warehouse, production dengan design.
Di pejabat, kalau ada peluang kadang2 dapat la aku k0n9k3k Ina, gaya quickie office s3x.
Ada sekali tu. Aku sangap giler tgk gambar model posing dalam underwear. Pastu lepas posing photoshoot, diorg g ke studio. Ada sesi design and tryouts pulak. Diorg jadi body model utk buat mock up. So dengan lingerie, dan ada masanay diorg b093l bulat, utk designer lukis dan buat ukuran utk design underwear tu. Aku tgk la. Mmg b4tang aku mencanak je. Staf2 lain perasan je, tapi buat dono je, sekali sekala senyum2 antara mereka. Aku perasan tp buat dono je. Yang si Wani jr assistant designer tu la berani sikit, dia tgk b0njolan aku, pastu senyum nakal kat aku. Tak padan dgn muda.. haha..
Paling takley bla, sekali tu Erin masuk ke studio tu, nak serahkan something kat Arif, dia nampak b0ner aku, dia gelak, sempat pula dia ramas2 b0njolan aku sebelum blah. Haha..

Pastu aku dah masuk air gila, tak tahan, aku tarik Ina masuk bilik dia.

"Nape b? Ada apa?" tanya Ina sebaik aku kunci pintu dibelakang ku. Aku tak jawab dah terus peluk dan serang mulut dia, tangan aku raba2 body dia

"Emmhh.. H0rn1 yee.." katanay in between kisses.

Aku angkat skirt labuh yang dia pakai. Menampakkan pehanya yang putih gebu, dan lace panties maroon yang s3ks1 dan men99h4irahkan. Aku mula usap2 peha dan punggungg yang masih dibalut panties tu.
Kemudian aku tanggalkan skirtnya.

Aku raba2 b0dynya.

Ina pakai kemeja feminin warna peach. Aku tanggalkan butangnya, dan lepaskannya ke lantai.
Kini Ina cuma ber bra dan panties dan bertudung.
K0t3 aku keras gila tgk pemandangan indah yg sgt mmber4h1kan.

Perjalanan Nikmat BerahiWhere stories live. Discover now