"Untung weyh keje ni, zahh...
Gaji 1.3k. Makan, tempat tinggal sedia. keje bukan banyak sgt pun. rumah sewa apartment duduk 2 orang, bukan banglo 2 tgkat 6 bilik. Keje apa la sgt aku buat.
Basuh baju 2 hari sekali. Setakat cuci 2 toilet tu ada la 3 minggu sekali.
Makan pun kadang2 takyah sedia, diorg makan luar. moto diorg kasi. kereta pun ada, kadang2 dia bg juga guna. aku boleh bagi kat family aku dkt separuh gaji aku, rm500 sebulan, dan baki yg tggl banyak lagi utk aku spend beli macam2. Pakaian dalam toksah citer la, memang si sam tu belikan kat aku. banyak gila.. awal2 dlu sblum masuk keja dia dah bagi RM300 sruh beli seberapa banyak underwear yang cantik seksi. aku dapat 6 bra 15 panties. Lepastu dia belanja lagi, yang mahal2 pun ada. Lepas tu sebulan sekali mesti dia belanja lagi bra & panties baru."
"Keje seminggu 6 hari. Boleh pilih nak cuti sabtu ke ahad, tapi selalunya ahad. Dan kalau diorang balik rumah atau ada jalan ke mana2, aku mmg kira cuti je sabtu ahad tu, bebas utk buat apa saja. Nak duduk rumah tu boleh, balik rumah family aku pun boleh. Kalau cuti selalunya pukul 7pg-11mlm. so dalam waktu tu aku tak akan dikacau, tak perlu pun buat kerja apa2. Diorg hari minggu bangun lambat, so kiranya dari mlm sebelum tu mmg aku rehat je la cite dia. Aku jrg balik rumah. selalunya time depa balik tu aku ada la balik jugak, tapi kadang2 tak pun, aku stay je kt rumah sewa tu. Situ mmg best. kt sana line pun clear. Dgn duit gaji aku tu, bukan setakat dapat jalan2 & shoping, aku jugak boleh dapatkan escort atau gigolo yang hensem dan berkualiti. Ye lah memandangkan aku masih single dan sam pun selalunya fikir nak puas diri dia je."
"Yang buatkan keje ni lain dari yang lain dan buatkan gaji mahal tu nak puaskan nafsu dan kehendak sam tu la. Alah setakat dia nak tgk body aku je. Kat dlm rumah dia tak bagi aku pakai baju. cuma pakai pakaian dalam je. Alah, tak luak pun lah aku tayang kat dia. Dia tgk depan mata live, bukan ada rekod pun macam org jual nudes. Yang tu tak pasal2 boleh tersebar. Ni kat Sam sorg je."
"Takat nak layan nafsu dia, sam ni bukannnya gila seks horny 24 jam. Dia nak buat tu pun takat 3-5 skali seminggu je.. kadang2 gilir2 dgn sepupu dia si Lia tu. Kadang2 siap bawak pompuan lain lagi. Dan bukan selalu pun buat seks(jolok) selalunya dia cuma nak bj, hj, titfuck je... so kalau diikutkan seminggu sekali je yang betul2 aku main dgn dia. Best apa, aku pun dapat sedap. Aku pun dah pecah dara dah, tarahal la."
"Aku siap buat satu lagi part time. Sebab masa terlalu banyak. sampai kadang2 boring dan rasa rugi la pulak. Siang2 diorg selalunya kelas. Malam diorg buat assignment atau study, takpun main game. kadang2 kuar lepak la, main futsal la, merewang sana sini. Aku mintak dgn sam nak buat part time. siang aku tolong ada makcik tu jual kuih kat bawah apartment kami tu. tak lama pun pukul 7pg-9pg je. Lepas tu aku rehat la dan buat kerja rumah, bukannya ada sgt pun. Tghri kadang2 diorg tak balik mkn pun. kdg2 diorg da mkn siap2 sebelum balik. Kadang2 diorg tu petang baru balik rumah. Petang pulak aku tlg meniaga kuih jugak kat bawah tu jugak. dlm kul 4.30-6.30 je. Pastu aku jadi moderator & admin utk satu fb page jual barang. Sebab benda tu boleh buat online je, bila2 masa pun. Cuma aku lebih concentrate utk buat tu bila malam.
Banyak la jugak gaji keja sampingan aku. sebulan dapat la tambahan RM400 lebih - RM500.
Agak mewah jugak. tapi aku tak la spend semua. Banyak jugak aku simpan. Yelah kita tak tahu lagi akan datang macamana, lagipun aku keje ni pun sementara je, sbb diorg study bukan lama mana. Dalam setahun setgh ke dua tahun mcmtu je."
"Sam suka tgk bra & panties. Dia siap bg duit utk aku beli bra & panties yg baru. Kdg2 dia saja belikan sbg hadiah. Kdg2 dia sruh aku beli. Maklum la, gaji aku dia dh bg bnyk.. So mmg dlm rumah aku pakai tu je la sepanjang masa. Kalau sejuk pun cuma boleh pkai singlet je atau tshirt yg nipis/ketat/jarang. Dia jugak paling suka bj. titfuck pun dia suka. Satu yang pelik ni, dia suka pancut kt bra/panties, pastu suruh aku pakai. dah la air mani dia banyak. macam 2 kali ganda dari jumlah orang biasa. Memula mmg rasa pelik. Aku rasa tak selesa sgt. Ye lah cuba pakai bra atau panties yang basah. rasa tak selesa kan. Cuba bayang kan basah dgn air mani yang pekat melekit tu. Bayangkan bila dia dah kering. Melekat... Pastu dia suka pancut kat tetek atau kat muka, lepastu tak bagi lap. Pelik. tak selesa betul. tapi takpelah nak buat cmne. Aku follow jelah. Satu lagi dia ni suka pompuan bertudung. kadang2 saje je dia nak kami main sambil bertudung. kadang2 dia sruh aku hisap kote dia dgn pakai tudung. baju tak pakai. bra panties dengan tudung je. pelik2."
"Lagi apa ek. Ha mandi sekali. Selalunya dlm 2 atau 3 hari mesti dia nak mandi sekali. Aku ok je no problem. Tapi selalunya kalo nak.mandi tu mesti dia sruh aku pkai bikini atau swimsuit atau bra & panties. Lepastu baru tanggalkan. Pelik sokmo sam ni.. Nape tak bogel je teruskan. Ape2 je lah..." Dan jugak dia ni kadang2 suruh aku beraksi dengan sepupu dia si Lia tu. Aku t erpaksa ikutkan je la. Tapi just takat bogel, raba2, dan gesel2 je lah. Nasib baik tak lebih dari tu. Kalau tak pelik gak r..." Terang si Aisyah sambil ketawa kecil.
Dengan panjang lebar aisyah bercerita dgn kawan rapatnya zizah ketika mereka berjumpa, setelah hampir 5 bulan (1 semester) tak berjumpa.
******
Waktu cuti sem adalah waktu yang sangat aku nanti natikan. No class, no assigment, berada di rumah. Bagi aku heaven. Kawan2 lain mostly kerja weekdays. So selalunya dpt keluar dgn diorg weekend je. Kalau lepak minum tu, boleh la kadang2 mlm2 weekdays. Tapi jarang la. Main futsal & badminton pun sama.
So waktu weekend kat rumah aku tak buat apa sangat la. Kalau rajin aku akan pegi ke pejabat JBSM atau lapor diri ke kem wataniah. Terutamanya wataniah. Aku kena ganti balik waktu2 yang aku tak dapat turun training & bertugas wakt belajar kat negeri lain. Kalau JBSM takpe, sebab aku boleh ke mana2 saja cawangan. Tapi askar ni lain, sebab dah di assign dlm Rejimen tu, so memang kena dengan Rejimen tu jugak. Melainkan memang pindah terus. Aku setakat nak sambung belajar je setahun stgh, bukan lama mana pun. Lagipun aku pasti akan balik semula ke negeri aku duduk. Aku takkan pindah. Semangat kenegerian. Haha.
Seminggu sekali aku akan lapor diri utk latihan dan tugasan kat kem wataniah. Selalunya weekend. Leceh gak la. wlpn aku mmg free je, tapi waktu weekend la utk lepak dgn kawan2 lain yg bekerja dengan nak dating dgn Ina.
Utk JBSM seminggu sekali atau dua kali. Weekdays la mostly. kadang2 aku bertugas malam, utk assist polis utk buat operasi. Kadang2 dengan imigresen. Kadang2 dengan APMM. Maklum la, aku dlm unit bersenjata. Jadi selalu la ada operasi dengan unit2 penggempur & taktikal ni. Farha pula dia dalam bahagian bantuan menyelamat. So dia bnyk assist Bomba, APM.. Tapi kami selalu je bertugas sekali kalau ada operasi am. Sebab bukan banyak sgt operasi khusus. Kalau ada can mmg aku buat dengan dia. Quickie je. Dia pun cepat sgt terangsang & klimaks. Serius dah macam laki. Selalunya memang stor kat belakang pejabat tu lah port kami. Setiap kali buat aku pasti akan pancut banyak, kalau tak pancut dalam, aku akan pancut kat permukaan pepek dia sampai basah lenjun meleleh leleh. Sampai basah panty. Setiap kali kalau kami nak bertugas mesti dia pakai panty yg jenis klip atau ikat kat tepi. senang je nak tanggalkan, takyah tarik sampai bawah. Takyah susah2 nak selak ketepi panty tu nak reveal cipap. hehe.
Yang paling best bila buat dengan satu milf yg thicc ni. Datin Marz. Oh dia ni memang seorang yang sgt best tuk buat seks. Aku pernah cerita kan dulu kan terjumpa dia dgn family aku waktu pegi satu function dinner ni duduk satu table. Dia ni regular customer aku. In fact dia ni pun personal favourite aku. Aku sentiasa tertunggu2 dari job offer dia. Bukan setakat bayaran yang lumayan, satu sesi seksual yang sangat best. Kadang2, aku sendiri offer diri aku kat dia. Aku suke betul main dengan dia. Sebab aku suka bodytype jenis dia. Badan dia thicc, mantop, hot, tinggi orangnya... tinggi lagi dari average height perempuan. Tetek yang besar, bontot yg besar, peha yang lebar & gebu. badan dia shape hour glass, perut yg flat walaupun jenis berisi. Dan dia ni mmg jenis yg suka lead & dominate. Aku cuma duk bawah. Shes doing all the hard work. Dan kami akan mengalami kesedapan. kalau aku mai ndengan dia mmg patutnay kejap je boleh terpancut. Sebab horny sgt2 dan dia sgt pandai bagi aku terangsang sangat2, tahu dah selok belok aku. Tapi dia jugak pandai kawal supaya aku tak game awal. Memang best sgt.
Dia seorang yang kaya, sgt bnyk koleksi lingerie yang cantik dan mewah. Aku suka sgt tgk dia memperagakannya mcm model setiap kali sebelum kami main. Foreplay macamtu cukup untuk buat aku turn on sangat, batang aku akan keras maksimum. Setiap kali main pasti banyak round dan aku akan memancutkan dgn bnyk sekali air mani aku ke dia.
Lepas sebulan setengah bercuti, kini tibalah masanya utk aku balik semula ke rumah sewa dekat dengan kampus. Siot tol, tak rasa pun cuti. Kejap sgt masa berlalu. Bila sibuk setiap hari dengan macam2 aktiviti dan benda nak buat.
Bersambung......
YOU ARE READING
Perjalanan Nikmat Berahi
General FictionKarya sulung Dino. 18+ Sebuah cerita dewasa, untuk 18 tahun keatas sahaja. Budak2 stay away. Ikuti main character Sam, seorang pemuda, chic magnet yang simpm cuck dan suka femdom yang selalu lucky score dengan perempuan, dalam kisah harem. Sam anak...