Chapter 24 Honeymoon

6.3K 40 4
                                    

Lepas majlis yang ketiga, majlis VIP tu, kami rilek jap sebulan. Letih woi, dalam masa 3 bulan tu bagi aku memang gila. Penat. Letih. Serabut. Tak menyempat.

Ina berhenti keja lama dia. Nak keja dgn company mak aku. Keja butik jugak. Macam dulu kadang2 Ina kena keja sabtu. Kali ni tak perlu. Weekdays sahaja. Keja ofis, jd kerani & jaga akaun saja. Kdg2 je assist sales.

Ina berhenti kerja awal. Ina berhenti 2 minggu sebelum kami kawin. So ada la masa utk prepare psl wedding. Dan Lambat masuk tmpt keja baru. Dapat Cuti panjang. Sebab aku busy. Weekend pun takdan nak rehat. Dengan JBSM, Wataniah. 2 bulan lepas kami kawin baru Ina masuk keja So ada la 2 bulan lebih xbuat apa. Kami saja buat mcmtu bagi ina rehat & bercuti. Kami tak ada rumah lagi. Buat masa ni kami stay dlu kt rumah parent aku. Kadang2 rumah parent Ina. Kami plan nak buat satu rumah sebelah rumah parent aku. Rumah kecik je. Tapi 2 tgkat. In the meantime, mcmtulah gilir2 antara 2 rumah parent kami. kat rumah aku pun aku pindah bilik. Guna bilik kat guest wing. Bilik yang besar, katil queen & ada toilet sendiri. Bilik lama aku bilik bujang, katil single, dan toilet pun takda yg sendiri. Ada la attach, tapi share dgn adik aku. Toilet yg dua pintu access dari 2 bilik yg dok kat tengah2 tu. Dia melawak, dia baru igt nak skodeng kami buat ikut toilet tu. Haha.

Awal perkahwinan memang best. Seronok bersetubuh dgn Ina. Selalu dapat klimaks sama2. Ina pun kira cepat klimaks jugak kalau ikut. Tapi kadang2 dia boleh control nak cepat atau lambat sikit. Pro betul, aku pun taktahu macamana dia buat. Aku sgt beruntung. Ina yg putih gebu, montok, libido tinggi, xtahan lama sgt, sama fetish dgn aku jugak. Dia suka dominate & lead the game. Aku syok duduk je bawah. Terima je. Macam reverse role. Selalu laki yang lead, laki yg dok atas, mendayung & menujah, ni dah terbalik. Tapi buka nsetiap kali la, kadang2 aku pun ada jugak take the lead, bukan forever duduk bawah. Kadang2 kami gilir2. Tapi mostly memang Ina yang in charge. Aku suka, dia pun suka. Seronok sbb dia jenis squirt. Lagi dia horny, lagi kaut dia squirt, so in a way, aku tahu la permainan dan pencapaian aku macamana. Dia takleh le nak tipu, sbb squirt tu bukti dia. Kalau aku tak perform, mesti dia squrit tak kuat, dan takleh la dia nak tipu, cakap dia puas ke apa. Haha.

    
*******
    

Pohon dan dedaun berdesir pabila ditup angin yang sepoi sepoi bahasa itu. Sekali sekala akan bergoncang kuat baila deruan angin sedikit kencang berselang seli. Di kawasan hutan sekunder itu, suasana begitu sunyi sekali. Sam dan

Sam meniarap.

"Aku pergi dulu. Ko tunggu sini"
"Roger" balas korpral(kprl) sham.

Sam pun merangkak dan meniarap di celah2 semak, mara ke hadapan dari posisi asalnya. Sekali sekala dedaun dan ranting bergerak dan berdesir dek bergesel dengan tubuh Sam yang agak buky itu. Dengan tenang Sam memposisikan badannya, tiba tiba


PAANNGGG!!!


Satu das tembakan berbunyi dan bergaung di kawasan itu. Lantas bergemuruh dan berderu bunyi tembakan sana sini membingitkan keadaan di kawasan itu.

Sam menarik cekah, coking M16 Carbine nya dan melepaskan berdas das tembakan bertalu talu dalam mod semi auto. Sehingga habis satu magazin. Dia capainya satu kelopak mag dalam beg utilitinya, ketika reload, cekah ditarik dengan begitu careless sehingga senapangnya ter jamm.

Sebatang tubuh dihadapn sam muncul dengan tangan kanannya membidik tepat dengan browning high power. Satu das tembakan dilepaskan mengenai tepat ke upper torso Sam!

Sam terginjak kebelakang dan rebah!



Apakah yang berlaku? Sam mati? Apakah kesudahan cerita ini? adakah story ini akan ditamatkan setelah Sam mati? Ikuti sambungannya nanti.

Perjalanan Nikmat BerahiWhere stories live. Discover now