"Org da cakap da, rv 7.00. tayar golek kul 7.30, sekarang dekat kul 8 siaa." bentak Adam
"Biasalah janji melayu"
"Aiya manyak lambat ni worang" (Cheng)
"Siva oso late, he's rarely late. prolly something up meh?" (Tom)
"Call him la" (Azar)
"Oredi did, tak pickup" (Rakesh)Lepas beberapa minit, sampai la si Kamal & Siva
"Hoi, mane korang pegi, lambat dah tahu takkk!!" (Hilman)
"Kamal la lambat" (Siva)
"Ceh, dah agak. bangun lambat ke ape?" (Reza)
"Dah dah dah lets go!!" kata John meninggikan suara utk mematikan perbalahan semua.Hari ni Aku ada ride UB Riders. Group motor yg paling aku aktif & suka join. Mostly moto2 cc kecik je. bnyk yg 250. Ada R25, ada Ninja 250r mcm aku, Ada Ninja SL, ada Blade 250, Sym T2, Duke 200. CC sederhana pun ada gak mcm RC390, Dominar 400, Blade 650, Honda CB500.. Group ni mostly orang muda. Sbb moto cc rendah dan sederhana kan. mampu milik.. Dan group bercampur pelbagai bangsa, tapi bnyk melayu.
Kami ada 13 biji moto semuanya. Semua ride solo, tak bawak pasangan. hehe. Kami naik cameron. Naik ikut Simpang Pulai, sampai Tringkap dan Brinchang. Kami sampai Tringkap dlm 10.45 mcmtu. Brenti jap kat stesen minyak utk toilet break, ada jugak yg isi minyak. Lepastu kami singgah kedai utk breakfast. Satu Cafe mahal yg agak exclusive, dgn open air dining, menghadap view hutan berbukit dan ladang teh. Sempoi.
Kami order makanan yang agak banyak, dan kongsi2 makan, rasa sorang sikit. So dpt la merasa semua menu. Hehe. Dgn geng2 biker ni tarahal punya. Mcm member2 rapat wlpn xkenal sgt. Semangat brotherhood tinggi. Hehe
Tengah syok lepak2, sambil sembang2, sambil tengok orang yang ramai, aku ternampak kat satu sosok tubuh wanita ni. Dia pakai jubah hitam dgn tudung labuh hitam bercorak kekotak kelabu dan merah. Tak nampak mukanya sbb pakai mask. Dia dukung anak yg aku rasa dalam umur lingkunan 2 tahun.
Ntah kenapa, rasa mcm tertarik utk tgk. Dia dgn husband dia, aku assume, gaya2 ustaz la jugak, dgn berbaju raihan, berjanggut ciput dan berkaca mata. Macam baya aku jugak rasanya. Lepastu nampak la diorg ke meja yang agak jauh dgn kami. Yelah kami duduk di meja yg plg hujung sekali. Sebab kami ramai, sembang kuat, gelak2, so takde la mengganggu pelanggan lain.
Lepak kat kdai mkn mesti la bukak mask. Nak makan kot. Pastu aku perasan si wanita tu macam dok pandang2 aku. Aku buat dono je, mybe perasaan aku je kot. mybe dia tgk org lain. mybe dia tgk geng2 kami ni, yelah, ramai kan. Aku buat tak endah je, continue la makan, borak2, dgn kengkawan semua.
Lepas tu aku pergi ke sink nak basuh tangan. Sinki agak jauh dan terselindung dari tmpt makan. Sbb dekat dgn tandas. Saja aku g yg jauh wlpn ada dekat, sbb nak kumur2, tak selesa pulak buat cmtu org nampak. Lepas selesai, aku tgk pompuan tadi tu ada kat belakang aku
Pastu Dia sapa aku.
"Hai sam buat apa sini?"
Aku buat muka blur. Sape pulak ni. Mask tak bukak.
"Oh sori, " dia tanggalkan mask
"Oh ustazah Jamilah"
"Ha, igtkan tak kenal dah.."
"Hehe.. Ingat, nape tak ingat lak. Tadi tak cam sbb pakai mask. Lama plak tak jumpa kan?" (Aku)
"Hehe.. Ye ye betul tu.."
"Ustazah watpe katsini? saje bercuti ke?" (Aku)
"Ah r... saje jalan2. Dah lame tak jalan2, sejak PKP haritu."
"Oh yeke. Samalah sy pun, lama tak ride sejak PKP, kwn2 ajak, sy follow je lahKami pun continue sembang2 sikit. Lepastu
"Nanti pretend kita tak kenal ye"
"No problem"Lepasu Ustazah Jamilah pun berlalu pergi semula ke meja dia.
Siapa dia Ustazah Jamilah ni?
Jeng jeng jeng..
YOU ARE READING
Perjalanan Nikmat Berahi
General FictionKarya sulung Dino. 18+ Sebuah cerita dewasa, untuk 18 tahun keatas sahaja. Budak2 stay away. Ikuti main character Sam, seorang pemuda, chic magnet yang simpm cuck dan suka femdom yang selalu lucky score dengan perempuan, dalam kisah harem. Sam anak...