Jam menunjukkan pukul 9.30 pagi. Di pejabat gudang NVG, di tingkat paling atas, di sebuah bilik rehat, terdapat dua orang perempuan berbangsa cina dan seorang lelaki melayu sedang beradu asmara.
"Ah ah faster faster...."
"Ahh deeper.. Oh yeah.. Ah.. ahhhh.."
Desahan kedua gadis cina itu kedengaran di segenap bilik tersebutYi Tien (Felicia) duduk di muka Sam. Sam menjilat pu$$ynya dengan rakus. Manakala Wei Jun (Jessica) ride batang Sam. Menghenjut keatas dan kebawah dengan gaya cowgirl. Sam baring atas katil ditindih kedua gadis Tionghua yang cantik dan comel tu.
"Ahh am close..ahh"
"Me too.. Ah.. im.. Ahh im bout to cum..""Aahhhhhhh" desahan kedua gadis itu serentak
Merembeslah air berahi Felicia dan Jessica, lenjun di muka Sam dan batang Sam hingga ke telur dan lower abdomennya..Felicia terkulai, rest her head kat atas kepala katil. Jessica pula rebah dan rest her had atas punggung Felicia
Selepas dalam 10 minit berehat, Felicia dan Jessica pun bangun, dan mengambil tempat utk baring di sisi kira dan kana Sam.
"So how?"tanyaku kpd mereka berdua
"Amazing" (Felicia)
"Good as always" (Jessica)
"Baguss.." (Aku)
"U tak cum lagi kan?" (Felicia)
"Yerp not yet." jwbkuFelicia pun grab batang aku dan mula mengocok2. Jessica pula ramas2 telur aku. Lepas 6 minit, aku pun terpancut dengan banyak air mani yang pekat likat kental. Fel & Jes jilat2 air mani aku tu kat tangan diorg
"Delish" kata Felicia sambil buat muka comel. Pastu aku kiss dia. Dia tolak sikit saki baki air man1 aku dalam mulutnya dengan lidahnya. Aku terima je. Pastu kiss dgn Jes pulak, dia lagi bnyk simpan air aku, dan tolak kesemuanya, at first aku terima, tapi sebab mcm bnyk sgt, aku lawan tolak balik, tapi tak terdaya tolak, sbb mmg banyak, sampai meleleh leleh air tu keluar dari bibir kami berdua, tapi Jes cepat sapu dan tolak balik nak masukkan kemulutnya, aku nak halang dia, tapi tangan aku dipegang Fel, so termasuk la semua air tu dalam mulutku, sambil berperang lidah dgn Jes, akhirnya tertelan jualah air aku.
Both Felicia & Jessica dua gelak2...
Maybe some of you wonder, kenapa nama Yi tien (Felicia) dan Wei Jun(Jessica).
Kenapa cina ada nama omputih, wlpn diorg bukan kristian. Kat ic xde pun nama tu. Actually tu nama panggilan yg diorg sendiri letak. Utk mudahkan non chinese soeaker utk oanggil diorg. Sbb kadang2 nama diorg ni susah utk disebut/pronounce. Salah sebut, misspronounce, jadi tak sedap atau maksud lain."Thanks for your effort girls. Here are something for your service.." kataku sambil menghulurkan 2 envelope warna coklat yg berisi wang.
"Thank you boss. " sebut mereka berdua serentak.
"Ok you can go on girls. I have more session to come."
"really?" (Felicia)
"Yeah with mdm AInon" (AKu)
"Aiyo boss. Notty r u." (Jessica)
"Welll, i gotta relase some before start with Ainon. U know how she can be kan? Cruel b1*ch! Eh but dont tell her la.. haha"
"hahaha.. Ok2.. hehe"Lepas diorg berdua keluar, aku main fon, baring kat katil sambil tggu Pn Ainon.
Pn Ainon ni orangnya dalam mid 40s, lebih kurang baya2 Marz, mybe tua ikit kot.. Freehair, rambut paras bahu, berkulit sawo matang.
Badan sedang2 tak kurus, tak thicc. Standard body melayu. Masih bergetah walau dah ada anak 3. Milf. Pakaiannya takde la seksi sgt wlpn tak bertudung. Bajunya takdela ketat sgt. Selalu ber long sleeve atau 3/4 sleeve. Jarang pakai short sleeve, sleeveless mmg tak pernah... Selalu berskirt labuh. Paling singkat pun bawah sikit dari lutut, tu pun jarang2 dia pakai... Kalau dia pakai seluar je seksi sikit, baisalah seluar permpuan kan mostly cutting slimfit, skinny yg ketat2.. Pemakaian dia style yang aggun, moden dan sofistikated.Pn Ainon ni sbg General Manager, seorang yang ada sifat leadership yg tinggi. Dia bawah dari CEO Ina, tapi moslty dia yg run the office. Decision making dan bnyk managerial stuff dia buat, termasuk critical decision. Ina cuma meluluskan aje. Ina bnyk hadiri event2 dan meeting. Dia banyak report to Marz. Pn Ainon pun ada jugak kadang2, tapi lebih to technical part.
YOU ARE READING
Perjalanan Nikmat Berahi
General FictionKarya sulung Dino. 18+ Sebuah cerita dewasa, untuk 18 tahun keatas sahaja. Budak2 stay away. Ikuti main character Sam, seorang pemuda, chic magnet yang simpm cuck dan suka femdom yang selalu lucky score dengan perempuan, dalam kisah harem. Sam anak...