"Ok pastikan boleh siapkan tugasan semua. Assalamualaikum" Tuan Ajis menamatkan Meeting itu. Tamat la perjumpaan dan mesyuarat rutin JBSM pada sabtu tengah hari tu. Waktu semua keluar dari bilik mesyaurat tu, aku g ke Pa'a. Sembang2 dgn dia, sambil jalan ke tempat parking. Aku naik kereta, dia naik motor. Kat bawah pokok depan tempat parking tu, sembang2 lagi.
"Lama weyh kita tak buat kan?" (Aku)
"Tu lah, aku rindu gila kat batang kau" (Pa'a)
"Ko ada nak g mane2 ke lepas ni?"
"Xde pun. Asal?"
"Jom la buat" (Aku)
"Ceh tanye mcm ajak nak g mane lah.." (Pa'a)
"Lah nape?"
"Ye lah, kalau takat nak buat kat tmpt biasa pun boleh"
"Taknak la tempat biasa"
"Habistu nak g mane?" (Pa'a)
"Kita check in la"
"Taknak la aku, takut kantoi la" (Pa'a)Aku pun pujuk la si Farha ni. Susah sikit. Kami mmg jrg check in. Takat dgn Pa'a ni 15 minit pun boleh setel, pe brg hotel, rugi la. Tp kali ni sbb dah lama xbuat, so nak something special.
Aku pun pujuk la. Ssh gak. Last skali dpt la.
Ajak dia ke hotel mewah 4 star. Kami ke sana gerak asing2. So Pa'a park moto dia kat hotel tu gak.
Lepas selesai kat kaunter utk check kami jalan masuk ke bilik.
"Cantik la hotel ni. Aku tak pernah masuk hotel mahal mcmni" (Pa'a)
"Hehe. Kn aku ckp. Best" (Aku)
So aku pun buat la dgn Pa'a. Aku raba2 dia sambil kiss dia. Dia pun raba2 usap2 badan aku. Pastu kami buka baju masing2. Lepastu kami dlm posisi 69, so lama la sikit main. Lepastu aku jolok dia, dlm 10 min cmtu dia klimaks squirt. Pastu dia bj aku sampai pancut.
Kami selfie sekali. Aku sent kat Ina. Pa'a tahu yg Ina ok dgn bende ni semua dan sgt sporting.
Lepas buat kami rilek2 baring atas katil...
"Syoknye dok hotel ni. Tapi nak balik dah" (Pa'a)
"Kalau kau nak, duduk jelah sini sampai esok."
"Boleh ke?" (Pa'a)
"Nape lak takleh, benda dah byr pun satu malam. Xde hal."
"Seronoknye.. alangkah bestnye kalau somi aku ade sekali."
"Kalau dia ada, mmg aku bg je ko nk bwk dia mlm ni"
"Yeke? Betul ke?"
"Yes" (Aku)
"Tenkiuu.. bestnyaa..."
"Tp tu lah,husband ko xde sni skrg" (husband dia kena kerja. Husband dia tak tahu pasal kami, tapi dia ok je, tahu kami berkawan baik & jenis tak kisah la jugak.
"Tu r tu.. aduuhh" (Pa'a)
"Xpe ko dok je la sorg sni smpai esok. Mlm ni aku belanja la mkn room service utk ko. Order je ape nak. Masuk dlm bill. Esok pg ada free bfast."
"Tp xsyok la dok sorg"
"Ajak la sesaper"
"Sape?"
"Sape2 je lah" (Aku)
"Mane ade sape" (Pa'a)
"Ajak la si Pika ke Sherry ke" (Aku)
"Dia kan da kawin, mesti xleh punya. Lgpn maksud aku dgn laki la, nak romen, pompuan buat apa..." (Pa'a)
"Oh nak romen eh. Jap" Aku pun tipon la Ina ckp psl Pa'a ni. Dia ok je.
"So onz je. Ina kasi kita dua bermalam sini." (Aku)
"Serius ke? Waa bestnye. Sporting giler Ina"
"Yes. Kita boleh buat apa kita suka" (Aku)
"Tp stg nak balik jap amek baju"
"Jauh la umah kau. Kita beli jelah apa2 kat sini. Aku belanja."
"Oklah. Terima kasih. Untungnyaaa" kata Pa'a sambil sengih2Ptg tu kami keluar jln2, ronda2, beli baju sikit kat Pa'a. Aku belikan dia 3 helai tudung, 2 pasang undies, satu seluar, satu t shirt. Utk pakaian tido mlm aku xbeli, aku ckp kat dia xyah pakai baju. Pkai undies/bogel je. Haha...
Mlm tu buat lagi. Kalau ikut dpt beberapa kali sbb stim sgt tgk Pa'a tak pakai baju, cuma underwear je. Seronoknye...
Esok pg breakfast.
Pagi tu, lepas breakfast kat bawah, naik atas, aku tgk tv. Pa'a berendam dlm bath tub. Nasib baik smlm smpt beli bath bomb kt body shop. Pa'a kuar dr bilik air berkemban, dgn towel berbalut atas kepala.
Dia baring sebelah aku. Aku masih lg belum mandi.
Dia tanggalkan boxer aku. Dia bj aku. Aku cum dlm mulutnya. Dia kumpul air mani aku dlm mulutnya dan luah atas dada aku. Lepastu dia kiss aku.
YOU ARE READING
Perjalanan Nikmat Berahi
General FictionKarya sulung Dino. 18+ Sebuah cerita dewasa, untuk 18 tahun keatas sahaja. Budak2 stay away. Ikuti main character Sam, seorang pemuda, chic magnet yang simpm cuck dan suka femdom yang selalu lucky score dengan perempuan, dalam kisah harem. Sam anak...