Chapter 27 Stepping Up

2.7K 41 5
                                    


Akhirnya, sampai jugak ke Chapter 27, chapter yg last update sebelum kena remove dgn Wattpad awal bulan haritu... Penat karang semula lebih kurang 6 chapter yang tak sempat backup tu. Setengah bulan jugak nak pergi semula ke takat yang asal.

Author dah cuba untuk karang bagi macam dulu punya, tapi bnyk lupa dan sedikit malas, so tak sepanjang dan sepadu yang macam dulu punya, harap u all faham, sebab Author tetap karang jugak, demi pembaca baru. Author berkorban demi readers semua. Perasaan sendiri author cuba letak jauh2, berkorban utk korang.

Harap korang appreciate usaha author dgn support author dgn upvote dan komen, kalau malu leh DM.

So kpd pembaca semua, pls vote, komen & dm story ni ye.

I do this for you all...

Okeh sekarang kita ke cerita. Lets go.

 

 

Sam masuk ke bilik boss nya, mr Lim. Di letakkan satu compile dokumen dengan sedikit menghempas di hadapannya di atas meja, di mana sam duduk menghadapnya

"This is a report"
"A comprehensive report" (Sam)
"I want an Appraisal" (Mr Lim)
"But you said report"
"I never mention report"
"And neither about appraisal" (Sam)
"Doesn't matter, i want it anyway. Get it done"
"Why would you need an appraisal for? This is a simple project, its probably and experimental one, testing the market."
"Thats the ever more reason why it need an appraisal. Just do it"

Aku pun keluar la dari bilik mr Lim CEO company aku. Mood dia agak tak baik. Hadap je lah. Means aku kena redo la paperwork ni. Kena stay la kot harini. Hai apa la nasib badan. Nak bagi kat staf2 lain, rasa tak adil pulak, aku nak buat sendiri, takut tak sempat, lagipun bukan keje aku nak type semua benda tu. Aku cuma prepare draft, content & checking je. Haih.. susah betul

Macamtulah aku. Selalunya okay je, tp kadang2 hujan di tengah hari. Ada masa mcmni la kena latu.tak kisahla asalkan aku ada keje. Ah nanti dululah benda ni. Yang penting aku ada job mlm ni dgn milf. hehe.

  
*********
  

"Ah sedapnya sayanngg" itu yang terpacul dari mulut Ina..

Akhirnya aku memancut laju dengan deras, sempat aku mencabut batang aku. Berdas das tembakan dari senjata aku ke perut Ina. Ina belum sempat klimaks

Aku pun jilat pussy Ina, lepastu dia pun mencapai puncak syahwatnya, ditekupnya muka aku kuat ke cipapnya.

"Sedap tak sayang?"
"Sedap. B kalau main lidah kat cipap memang A+!"
"Hehe main lidah je, main batang tak power ke?" saja aku melawak, tapi saja jugak aku nak umpan dia utk cakap sebenar benarnya
"Yang tu pun power jugak. Tapi main lidah mmg lain macam" Kata Ina sambil tunjuk thumbs up

Aku pun senyum je. Kami berkucupan. Masa dah menunjukkan pukul 10.30 malam. Aku pun ke bilik air utk mandi wajib. Waktu mandi tu aku contemplate psl diri aku. Aku beruntung dapat Ina, sbb aku boleh puaskan dia walaupun aku takde la bertahan lama. Tapi still kadang2 aku rasa macam tk cukup.

Memang sebenarnya selalu je kami klimaks sama2, cuma2 kadang2 je la tak sempat. Tapi aku akan cover jguak dgn jilat jugak dia sampai dia klimaks. Selalunya Ina okay je, tak klimaks katanya. Cuma aku still rasa aku kena baut sesuatu. Dah lama dah aku dok terpikir benda ni. Aku fikir nak kena mengurut la. Dulu tukang urut remaja Susanti & Yanti tu mcm tak power sgt. Lagipun diorg lebih kpd urut badan. Dan selalu akan berakhir dengan air mani aku terpancut, sama ada bj, hj, atau fuck. So whats the point? haha.

So aku nak cari tukang urut baru. Aku tak bagi tahu Ina pun pasal ni. Lepas mandi aku baring & tido sambil membelai Ina lepas dia habis mandi.

 
*******
 

Perjalanan Nikmat BerahiWhere stories live. Discover now