Chapter 38

2.2K 46 7
                                    

Jarum pendek menunjukan angka 6 dan jarum panjang sudah menunjukkan ke angka 9, bermakna waktu sudahpun mencecah 6.45 pagi. Sam pakai baju No. 5 sambil dibantu Ina. Rucksack telah siap. Sam mengambilnya dan menggalasnya di bahu.

"Boleh ke tahan b xde 2 mlm ni?"
"Ala 2 mlm je pun."
"2 mlm je pun, tgk pepek dah basah" sam menjuihkan bibirnya seraya memberi isyarat menunjuk ke panties Ina yg dah lembab di bahabian va9in^ nya
"Mane ade tu td g toilet lah" Balas Ina tersipu malu
"Bila, xde pun." (Aku)
"Iye le.. ade td."
"Yeke, meh nak tgk air biasa ke air pepek!"
Ina spontan menutup kawasan lembab tu dgn tangannya. "Basah air laa!"
Sam berjaya dpt calit dan bau dan rasa.
"Ni air mazi syg. Jgn nk tipu b."
"Ne dee.. Noooo...." (Ina)
"Syg tgh horny kan?"

Sam trus rebahkan dia di atas katil. Tarik panties dan jilat pussy dia.

Sam menjilat semahunya dgn rakus dan cepat, sampai klimaks la Ina.

"Thanks b puaskan syg. U didnt hve to do that. Syg ada dildo & vibrator. Hehe."
"Xpe, dildo tu mlm ni dgn mlm esok. Skrg ni dpt real lidah punya. Hehe." Aku kata kat dia.

2 mlm aku xmain, sbb aku nak simpan tenaga & kekuatan lutut sbb ada training weekend ni. Kalau main, xmemasal longgar lutut aku, jenuh pancit, habis fitness aku. Aku tahu latihan jenis bermalam ni mmg lain macam sikit..

So bermulalah latihan 3hr 2mlm di kem askar wataniah.

Berkawad, masuk hutan, lari 14km dgn full gear, latihan menembak.

Utk the whole tu Left. Shima sbg IC (incas) platoon aku.

Annoying jugak bila dia bg arahan. Aku ni dah la kuat tercabar. Tapi aku cuba utk rilek je la.

Sekali tu team aku ada prob sikit. Ada beberapa kesalahan yg kami buat, akibat kecuaian dan keculasan kami sendiri. Tgk shima kene maki dgn kapten. Sampai kene tolak bagai.

Gerun gak ak tgk. Nasib baik dia IC, bukan aku. Lol.

Maka habis la latihan 3 hari. Penat. Best. Plg best sbb boleh transfer kredit utk JBSM, so xperlu dah latihan utk taun ni. Tapi mungkin aku still akan join kem JBSM jugak, sbb nak menunjukkan betapa aktifnya aku dan nak dapatkan extra kredit. Mudah mudahan aku makin popular, saham naik, reputasi naik dan senang la aku nak naik pangkat nanti. Hehe.

Aku sebagai wataniah kira dalam latihan siri 500 la. Rejimen askar wataniah ni dikenali dgn nombor siri dia yang 500. Bermula dengan Rejimen Askar Wataniah 501 bagi negeri Johor, Rejimen Askar Wataniah 502 bagi selangor, Rejimen Askar Wataniah 503 bagi negeri Perak and so on... Setiap Rejimen terdiri daripada beberapa batalion, yang berpengkalan mengikut kem masing2, meaning different batalion, different kem, kecuali negeri kecil macam Perlis dan Pulau Pinang yang hanya terdiri dari satu batalion iaitu di Rejimen Askar Wataniah 504 Kem Bukit Keteri, dan Rejimen Askar Wataniah 509 Kem Georgetown respectively.

Latihan siri 500 adalah hampir sama utk setiap rejimen, dari segi modul latihan dan tempohnya. Cuma sedikit berbeza mengikut kesesuaian tempat latihan dan para pegawai yang memantaunya.Dan Wataniah jugak boleh terlibat dm banyk kor spt RAJD (Rejimen Askar Jurutera Diraja), RSD (Rejimen Semboyan), KJLJD (Kor Jurutera Letrik Dan Jentera Diraja) dsbg. So wataniah dari kor dan rejimen lain2 ni akan ada latihan siri lain la.

Oklah, enuff berlabon info, balik dari kem, sampai rumah pun dah dekat kul 6.

Ina keluar ptg ni, beli barang sikit katanya. So aku sorg2 je lah kat rumah waktu tu.

Balik tu aku naik ke atas ke tingkat 2 kat bilik air super besar kat rumah aku. Spt yg aku penah citer dulu Bilik air ni besar ada tub, ada kolam jacuzi, ada tmpt pembanringan utk urut, ada shower. Ada satu tu sudut tu dia semi open. So boleh mandi feeling2 kat luar open air. Ada bertutup sikit louvres la tp open ceiling dan bnyk pokok2 & shrub.

Perjalanan Nikmat BerahiWhere stories live. Discover now