Chapter 13 Ex

6.6K 36 0
                                    

Jam menunjukkan pukul 6.10 ptg. Di satu taman rekreasi kelihatan ramai orang yang beriadah. Maklumlah hari sabtu. Aku jogging2 kt taman tersebut. Aku seronok bersenam sambil ushar rmai pompuan yg beriadah dan bersenam. Ramai yg pakai seluar track ketat atau Legging & yoga pants. Ada yg sampaj nampak urat panties. Ada yg just pakai sport bra & singlet longgar. Yg bertudung pun sama naik je seksi. Wlpn bertudung, lengan panjang tp ketat & fit. Pakai legging. Yang golongan lelaki pun tak kurang hebatnya nak tayang body, pakai sleeveless. Singlet ketat, tshirt ketat. Tunjuk muscle. Tgn aku yg bermuscle pun tak pakai sleeveless or ketat2. kah3...

Aku tgk ramai gak couple. Dari kecik2 sekolah menengah lower form sampai la golongan dewasa. Berpasang pasangan. Beramah mesra. Dalam hatiku, alangkah bahagianya kalau ada pasangan. Syoknya. Boleh jogging sama2, boleh jalan sama2. Makan sesama. Mlm2 boleh oncall. Ada yg caring ambil berat. Syoknya. Tapi apakan daya, aku single.

Teringat kisah lama. Aku pernah ada gf. Tapi lama dulu. Skg dah jadi ex gf. Aku dah single.

Panjang ceritanya.

Aku ada jumpa satu budak ni. Satu U dgn aku wktu degree dulu. Rumah asal dia plak satu negeri dgn aku. Nija namanya. Cmne aku leh sangkut, semuanya bermula dari awal lg waktu orientasi kt U. Masa tu aku stat kenal dia. Dia amek engineering, aku IT. Kami dari kolej kediaman yg sama yg sama. Fakulti pun sebelah2 je. Sebelum ni dok pandang2 je. Pastu senyum2. Da dekat nak abes orientasi rezeki aku satu group dgn dia. Start la berkenal2. Bila dah tahu sama negeri pe semua. Syok la. Kami saling exchange no tipon. So aku dgn dia kawan la mcm biasa. Actually tak official pun hubungan kami. Sbb aku ni mcm takut komitmen gak la. Dan aku tkut nnt aku tak bebas. Baru 18 maa, mana nak fikir kawin. Just nak enjoy. But still kami jumpa, selalu text. Call 2-3 hari sekali. Jumpa seminggu 2, 3 kali. Waktu bljr jrg jumpa. Yelah , kami kan tak declare lg time tu. Kdg2 je jumpa. Lagipun kami masing busy. Bila cuti sem lg susah nak jumpa. Selalunya sekali je sempat dating sepanjang cuti sem yg sebulan lebih tu. Dia ni seorang budak baik la. Skema & innocent gitu. Jenis takde buat bende pelik2 ngarut2 ni. Dia bertudung. Sopan gak la. Xde la bertudung labuh, tapi bukan la jenis tudung singkat. Baju yg longgar, takde ketat2, berlengan panjang... macam gitulah. Badan dia tak kurus, sedikit berisis, tapi xde la chubby sgt, jenis body sedap yand ada isi. Mantap la jugak. Kadang2 bila tudung dia terselak, nampak tersembul la tetek dia macam bukit.

Its all smooth sailing. Until it start to break apart. Memula aku kantoi tgk video blue. Biasa lah tu kan. Dia marah. Biasalah, budak perempuan yg baik ni mana suka laki tgk porn. Biasalah gaduh kejap. Dia tak bg ak tgk dah. Tp ada juga kantoi 2,3 kali lepas tu. Standard la gaduh2 kecik. Sekali tu kantoi aku main. Dia marah. Gaduh besar la jugak. Mana tak, aku buat seks dgn org kira aku curang la. Tapi actully xde la curang pun. Aku saja main nak lepaskan nafsu, bukan ada perasaan ape pon. So bila dia marah, aku pujuk. Tapi tak lama lepastu aku still buat tanpa pengetahuan dia. Then kantoi lg. Dia marah betul. Aku ckp aku bukan curang, mmg aku suka buat dgn pompuan, tp aku xde la suka dia sgt. Aku lebih syg nija. Tp aku ckp boleh je break kalau itu yg dia mau. Tp dia xnak jugak. Dia still syg aku. Cuma dia nak aku berubah. Dia tak bagi aku buat. Aku ckp ak xleh nak stop. Pastu senyap. Pastu baik balik. Kapel mcm biasa. Lepastu aku tgk porn lagi. Kantoi porn & melancap. Dia marah, tapi takde la teruk sgt. Pastu dia ckp dia nak buat dgn dia. Aku ckp jgn cmtu. Aku xnak pecahkan dara org. Gaduh lagi. Gaduh besar. Last sekali aku pujuk dia. Pastu baik jap.

Lepas pergaduhan besar tu nampak dia berubah. Nampak dia agak daring & nakal2 sket. Kdg2 melawak lucah, kadang2 saja plai seksi2 dpn aku, terselak sikit la, da start berlaga body, tersentuh bagai. Pastu dia start nak nakal2. Dia hantar gambar xpkai tudung. Pastu makin lama makin seksi. Aku pun suka. Belanja dia underwear. Pastu dia hantar gambar pkai underwear. Tak full pun. Kalo panty, panty shot je la. Kalo bra, atas dada je la, xda muka. Kalau satu set, dari atas peha sapai dada je la, tak tunjuk muka. Pastu start buat vid lewd. Pastu kami start ringan2. Raba tetek. Dia lancapkan aku. Aku pancut. Aku jilat pussy dia. Dia bj aku. Titfuck aku. Tapi xdan nak jolok lg. Sbb aku betul2 tanya dia betul2 ke nak buat. Sebab aku kalau boleh nak taruh fuck org yg aku sayang lepas kawin.

Perjalanan Nikmat BerahiWhere stories live. Discover now