"Call it a day?" aku bertanya kepada Yin Lee.
"Come on, the night is still young.." jwb Yin Lee..
"Its nearly 12am and tomorrow you gotta go to work. Lets head home, we continue this some other time, k?" aku cuba memujuk Yin Lee, yang dah separuh mabuk, dia pula tengah mabuk dan h0rni, mencium2 leherku. Kami berada di satu club. Dia macam tak mengendahkan, tapi aku bertegas. Dia nampak mcm sedikit kecewa. Aku drive dia ke apartmentnya, hantar sampai ke unit rumahnya.
Tu pun dia masih lagi pujuk nak suruh main dengan dia. Maklumlah lama gak tak buat dgn dia, kebetulan boyfriend dia, busy pulak.. gersang le tu... Tapi aku janji dgn dia next time, sbb dah lewat sgt dah ni, esok nak keje..Aku dating dgn Yin Lee malam tadi. Petang tadi aku ke tempat dia bekerja utk urut batang dan waxing. Lepas wax by Shen, kemudian urut batang oleh Salmah, tukang urut, seorang gadis muda dari selatan Thai. Disebabkan masa singkat, tak buat fullbody massage, cuma urut batang saja, but of course dengan happy ending. dan special service. Special service tu, ktia boleh request kat massuer tu nak apa. Macam aku, aku minta dia pakai tudung, tapi cuma ada bra & panty je.. Seronok gila, mmg batang tegang jer. Dia mengurut2 batang aku. Sentuhannya yang lembut. bu4h d4d4 yang mekar dan besar mungkin cup C disebalik coli lace warna purple plum dan panty g string warna lilac, betul2 complimetn dan menimbulkan bentuk punggung dan peha yang mantap. Dengan bertudung yang cantik warna cream bercorak biru dan many shade of purple yg menyerlahkan keayuan mukanya.. Lepas dia selesai mengurut batin batang aku, tiba utk happy ending, dia m3l4nc*pkan batang k0n3k aku yang berukuran lebih kurang 5 inci setengah, rasa sgt sedap, dan akhirnya aku memancutkan air mani bertalu talu diatas tangannya. Memang pekat, banyak, habis tangannya dibasahi dengan air mani aku yg sgt banyak, pekat, likat dan kental tu. Kedua tangannya bersalut dgn air nikmatku kerana betapa banyaknya yang aku lepaskan akibat keghairan yang amat sgt, melihat dia yang kinky seksi bertudung, dan bercoli dan berseluar dalam g string..
Lepas selamat hantar dia, aku ke rumah Adam, sbb kat situ Ina berada. Dah makin kerap dia ke rumah Adam sejak kebelakangan ni..
Sampai umah Adam, dah kul 1 lebih. tapi semua tak tido lagi.
Adam baru je lepas main dgn ina. Adam creampie Ina. Ina mintak aku cum cleanup c1p*p dia, tp nasib baik la Anis offer cleanup jilat cipap Ina.. Nampak mcm dia kesian kat aku, hehe.. tq Anis..
"Untunglah ada org syg dan kesian, tolong dia " kata Ina kat aku waktu anis jilat dia sambil dia jeling kat aku & Anis yg mukanya berada di celah kangkangnya... Anis senyum je sambil pandang aku sambil dia menjilat bersih c1p4p Ina dari cairan air mani suaminya. Aku sennyum je tgk Ina dan Anis. you are my saviour Anis, hehe.. tq...
Lepastu sbg upah aku main dgn Anis. Aku Creampie dia. Cipap Anis penuh dgn air mani aku.
Pastu tetibe Adam dtg."Weyh aku nak pakai anis ni. Cuci la.." kata Adam.
"Dah kenape aku lak?"
"Dah ko punye keje. Clean ur mess la bro.." (Adam)
"Ko buat aku kene cuci, aku buat aku kene cuci?"
"Hahahaha... ye ah tu.." (Adam)
"Otak ko ahh.." (Aku)
"Cepatlah cuci ni..." adam calit jaari ke cipap Anis calit air mani aku dan calit ke muka aku.
"wei ape ni?.." (Aku)
"Bersihkan." (Adam)
"yelah2...." Aku nak lap dgn tisu. tapi adam kata No tisu. kene Jilat. aku pun jilat2 sedut2.. lepas bersih.
"On second thought. Change my mind. Xjadi la..."
"Fak!! Apa benda ko ni siott??!!.." (aku)
"Aku punya suka la hahahahaaa" gelak besar adam. Ina turut terkekek kekek gelak...
"Tak baik la Adam buat mcmtu kat Sam." (Anis)
Adam buat muka. "Tung ah, ada org backup dia.. hmmmm...." Kata Adam.... Jeles lak mamat ni ada orang tlg jaga aku..
******
Aku kat ofis tengah tgk catalog utk beli server utk ofis. Dalam dilema sama ada nak beli server dan buat sendiri or just sewa je server melalui online. Dua2 ada pro & cons. Benda ni kena teliti sebab melibatkan operasi kerja, tapi bukan setakat itu, melibatkan cyber security. benda2 mcm data dan transaksi syarikat, sampai lah file2 kerja prone to cyber attack mcm yg pernah famous dulu, ransomware. Walaupun file kerja tu harmless, contoh mcm dokumen ke surat ke apa, tapi kalau dah benda tu kena hack, hilang, payah ooo hidup.
YOU ARE READING
Perjalanan Nikmat Berahi
General FictionKarya sulung Dino. 18+ Sebuah cerita dewasa, untuk 18 tahun keatas sahaja. Budak2 stay away. Ikuti main character Sam, seorang pemuda, chic magnet yang simpm cuck dan suka femdom yang selalu lucky score dengan perempuan, dalam kisah harem. Sam anak...