Dalam satu bilik di sebuah hotel.
"Oh mistress please"
"No!"
"Mistress please. Im begging you, please let me cum!"
"Why should i?"
"Because you are so hot, so fine one worr. Best sgt ur hand so soft lembut.. Ahh.. Sedapnya, u pandai sgt main my c0*k! Im overwhelmed, my di*k felt like exploding from pleasure.. ohhh..."
"You have a way with your words. Permission granted!"dengan itu Yin Lee terus stroke batang Sam dengan laju sampai terpancut.
"AAAhhhh yeeaahhhhh!!!" Sam mengerang dengan kuat setelah akhirnya air maninya yang ditahan2 itu dapat dilepaskan, after being on edge lebih setengah jam.
Air mani Sam yang banyak terpancut laju dan kuat membasahi badan dan muka Yin Lee..
"Damn! So much! Im drenched!" (Yin Lee)
"Ur hotter that way.."
"You and your words.. pandai main kata meh" Kata Yin Lee sambil grab batang Sam, diusap lembut, sampai keras semula. Kini Sam terbaring terkangkang, Yin Lee memasukkan batang Sam ke dalam lub*n9nya, dan Sam dihenjut dalam gaya amazon position.. Selepas beberapa lama mendayaung, akhirnya Yin Lee pun klimaks.. dan diikuti dengan Sam untuk kali kedua..Yin Lee rebah kepenatan atas Sam.
"So how was it dear?" (sam)
"The best!"
"Im glad. I enjoy so much too.."
"I'd love to do it more often lah" (Yin Lee)
"Sure can one."
"Glad to here it" Balas Yin Lee sambil kiss pipi Sam. Kemudian mulut mereka bertaut dalam french kiss yang passionate.ketika mereka bercium mulut, batang sam mulai mengeras dengan perlahan, dalam lubuk Yin Lee..
"Damn, you can still go on" (Yin Lee)
"Cant help it, u're just so hot.."Yin Lee senyum.. Mereka meneruskan sesi asmara mereka malam itu. Sehingga pukul 1 pagi. Kemudian tidur dalam sambil berpelukan, dengan keduanya masih tak tanggalkan BDMS harnes.
Mereka berdua terjaga pkul 4 lebih pagi. Keduanya merasa lapar. Di hotel tak, tak ada apa yang nak di makan. Food Panda pun dah off. Diorang pun decide utk keluar. Ronda2, pusing2, takde kedai yg bukak. Mamak, fastfood, semua tutup. Almaklumlah, PPN kan.. 7E pun byk tutup. Nasib baik ada satu stesen minyak yang diorang mintak utk jual barang. Diorang beli megi cup dan balik ke hotel, makan megi je lah pagi tu. Lepas selesai mkn pe semua dah kul 6 lebih. Lepastu diorang bersiap utk check out & pulang ke rumah masing2, sambung tidur. Yin Lee masuk kerja pukul 1 tghri. Sam pula, dia sepatutnya masuk pukul 10pg. Adakah mereka masih larat, only time will tell.
********
Habis kerja, sebelum balik, aku singgah di satu apartment mewah. Aku naik ke tingkat 16, dan mengetuk pintu di unit hampir hujung.
Pintu dibuka, Adam di sebalik pintu itu. Belakang dia, seorang gadis melayu thicc berkulit sawo matangerambut palurus panjang hitam berkilat, yang cuma memakai lingerie. Itulah, Anna.
Haritu, aku buat dgn Anna, sekali dgn Adam. Kami threesome. Anna memang suka batang besar2 ni. Dia paling suka batang negro. Dia ni jenis bangsawan moden sosial, memang tak kisah utk couple2 dengan bangsa asing. Mat salleh, arab, negro, semua dia bedal.
So, sbb adam pun ada giant c0*k, so dia suka la dgn Adam. Batang adam menjolok,. Batang aku dikulum dan akhirnya dipancut mani ke muka comel Anna tu.
In the meantime, di tempat yang lain, Ina pula buat dgn kirah & beberapa lagi kawan le$b1an dia, diorg check in hotel.
"So let the fun begin!" Kataku dengan excited sekali.
"Lets!" Balas adam sambil tanggalkan bajunya.Anna yang memang dah pun bersedia dengan lingerie set warna kuning & gold terus bercumbuan dengan Adam. Aku tanggalkan pakaian aku satu per satu.
YOU ARE READING
Perjalanan Nikmat Berahi
General FictionKarya sulung Dino. 18+ Sebuah cerita dewasa, untuk 18 tahun keatas sahaja. Budak2 stay away. Ikuti main character Sam, seorang pemuda, chic magnet yang simpm cuck dan suka femdom yang selalu lucky score dengan perempuan, dalam kisah harem. Sam anak...