Summary Chapter & Sinopsis

1.4K 21 0
                                    

Disebabkan progress cerita ni dah lama bersiaran, lebih stgh tahun(sebelum yang diremove) dan dah melebihi 30 chapter, so kat sini author buat summary ringkas tentang cerita ni on each chapter. Cerita n i pun penuh dgn info dan plot, bukan sekadar melucah semata kan, so mybe ada yang nak recall balik scene tertentu atau nak cari info tertentu, so mudah la sikit daripada nak belek setiap satu chapter. So here goes.

Chapter 1 Introduction

Pengenalan kpd main character & family

(1k words)

Chapter 2

Pengenalan kpd family sam belah ayahnya dan scene dlm bilik air dan dengan makcu ketika Sam darjah 6.

(900+ words)

Chapter 3 Makcu & Lia

Sam balik kampung sebab ada urusan. Scene buat dgn Makcu waktu petang dan dengan Lia waktu malam.

(1.6k words)

Chapter 4 Kawan

Lepak dgn kawan2. Urut batin dan buat dgn Shasha di Markas. Orgy dgn kawan2 lama, 4 laki 4 perempuan.

(2.4k words)

Chapter 5 Kak Damia

Balik kampung belah ibunya. Ada kenduri. Terserempak dgn sepupu tgh salin baju dan buat dgn dia (Kak Damia).

(2.9k words)

 

Chapter 6 Office

Kerja kat ofis, sibuk bnyk kerja, OT tlg officemate Icha, dan buat dgn dia. Malam ada job dgn Milf Izani. Tido sana malam tu tak balik rumah.

(2.6k words)

 

Chapter 7 Flashback

Teringat pasal kakak angkat waktu kat sekolah dulu, Kak Rin. Kena reverse gangbang dgn kak rin & gang. Cerita serba sedikit ttg masa sekolah menengah dulu. Bangun pagi dan pergi kerja dari rumah Milf tu.

(2k wors)

 

Chapter 8 Unit Uniform

Berlatith tentera wataniah. Cerita ttg semua unit uniform kat malaysia. ATM PDRM APM RELA. Introduction JBSM. Perkhemahan JBSM, buat dgn Farha. Buat dgn kak Rin waktu operasi polis dgn jbsm.

(2.7k words)

 

Chapter 9

Dengan adik Nini. Urut2. Ringan2

(2.3k words)

 

Chapter 10 Ayu

Cerita pasal Ayu. Seorang gadis muslimah sopan yang cute dan ayu. Satu course waktu kat universiti. Dlm committe buat kerja dan tugasan sekali. Join SISPA. Join perkhemahan. Sesat waktu trekking.

(2.5k words)

 

Chapter 11 Ayu 2

Berjaya jumpa balik dgn ahli2 lain. Amek bra Ayu yg jatuh hanyut kat sungai. Bas tak sampai. Balik ke U sampai awal pagi, kunci rumah Ayu takde. Bawak Ayu tido rumah sewa, masatu housmate semua dah balik. AYu terlepas bas. Tgk Ayu tak bertudung. Last sekali buat dgn Ayu.

(4.8k words)

 

Chapter 12

Short chapter ttg Ayu

Perjalanan Nikmat BerahiWhere stories live. Discover now