"Ish mana pulak Adam ni, kat nak lepak2 dulu. Sekarang dah pukul berapa, japgi dah nak g jamming"
aku bermonolog luaran sorang2. "Text tak balas, call tak angkat. Buat apa la tu."
Aku kereta depan rumah adam. Sebelah je dengan rumah family dia. Kereta dia dgn wife dia ada. motor pun ada. Bagi salam tak jawab. Aku buka gate & masuk dlm laman rumah. Aku try bukak pintu, tak kunci, boleh buka.
Aku tolak je pintu ternampak satu pemandangan.
Adam & wife dia, Anis tengah dok syok mengongkek.kat ruang tamu. Aku dok tepi.
"Sam, saba jap, im in balls deep"
Aku angkat bahu dan duduk di sofa, bertentangan dengan pasangan suami isteri yang tengah dalam persetubuhan yang penuh berahi itu.
"Sam, taknak join ke?" (Anis)
"Boleh ke?" aku tanya sambil telan air liur.
"Dah ajak mesti la boleh." balas si anis.Aku tgk adam, dia senyum je. Pucuk dicita ulam mendatang. Aku pun apa lg, terus bogel. Adam dok doggy puki dia, aku bantai mulut dia, lepas tu kejap je aku dah pancut kt muka dia. Pastu aku fuck pussy dia. Aku & adam sandwich dia kt tgh2. Pastu kami orgasm sama2.
Pastu aku dok tepi. bagi ruang. Diorg rehat sambil cuddle2..
Dlm dok usha diorg yg tgh terbaring bogel tu, of course aku memerhatikan anis dan admire body dia, dan kemurahan hati dia dan sporting nya dia.
Pelik gak pasangan ni. Ah, tak kisah lah, janji aku dapat share, untung. Adam ni anak org kaya. Family dia jutawan la jugak. Gila2. Anis pula budak kampung.
Mmg mak si anis ni jaga ada sungguh2 la si Adam ni, lebih dari anak sendiri.. Layan dia mcm raja. Smpai adik2 Anis pun semua kena layan abg ipar diorang tu mcm raja. Family Anis ni pun untung gila mcm kena jackpot. Family org susah. Miskin duduk kampung. Adik beradik 6 orang. Tgakde bapak dah bercerai. Anis yg ke 2. Kakak dia dah kawin. Husband dia keje biasa2. Kak dia tak keja, jaga nak kat rumah. Anis mula2 keje kat kedai topup je lepas habis SPM. Anis muda 3 tahun dari kami. Lpas habis belajar Adam masih enjoy. Terjumpa dgn anis ni. Adam ingat nak main2 jer. Dah lama main. Lama2 syok la plak. Pendek cerita last skali kawin la diorang dua. Family Adam ok jer. Family jenis tak ksiah jugak, macam family aku jugak. Parent kami berkawan. Sebab berjiran dah lama. Ramai kawan2 Anis mmg melopong la. Anis ni pun biasala org miskin dihina. Anis ni asalnya takde la cantik mana tp kalau dah kaya, makan pakai terjaga, bersih, mekap, pkai baju lawa2 & mahal, nmpak cantik la. Adik2 Anis pun dapat macam2.
Mak anis pun family Adam jaga. Bagi macam2. Parent Adam ni memang baik & pemurah. Dia bagi mak adam untuk tolong jaga kebun. Ada rumah pintu & homestay. Depa jugak yang tolong jaga. Dapat la income sikit2. Diorg pun sekarang dah tak selamat tinggal kat rumah diorg yg lama. Dulu diorg sewa rumah low cost.. Ramai dengki & cuba ambil kesempatan. Org aim je. Mak anis ni pun ok gak humble orangnya. Dan sgt bersyukur dan mengenang budi. Tp biasalah dah dari miskin terus kaya, (bukan kaya tp indirectly takde la dlm kesusahan daif semua tu, kiranya dah xtaayak masuk kategori miskin utk dpt bantuan & kebajikan yang macam2) dia seolah2 berbangga la. Jiran2 lama dia kata dia menunjuk, makin sombong sebab dah berduit dan menyampah dgn dia. Aku xpasti la org punya hal, lantak la. Rumah yg diorg duduk tu mmg bagi terus, tapi tak letak la nama mak dia, tkut nnt nampak mcm kaya sangat, tak dpt la bantuan, especially adik2 dia yg lain. Income pasif ada la sket dpt duit sbb jaga kebun & urus rumah pintu (sewa) & homestay. Still perlukan duit bantuan sebab still takde ketua keluarg yang fulltime kerja. Okay la dari dulu cuma amek upah tlg buat kuih je...
Anis ni dah takda dara sejak skolah menengah. Semuanya sebab takde duit. Kalo main dapat la top up, duit poket sikit, mkn nasi goreng, nasi campur tghri, burger. Itu je. Plg standed pun dpt mkn mcd/kfc. Adam kalo main dgn die dpt la dlm rm50 - rm100 mcmtu.. hepi la kawan mana pernah pgg duit bnyk cmtu... Memang asal Adam ni nak body Anis tu je. Tak sangka lekat terus.
YOU ARE READING
Perjalanan Nikmat Berahi
Ficción GeneralKarya sulung Dino. 18+ Sebuah cerita dewasa, untuk 18 tahun keatas sahaja. Budak2 stay away. Ikuti main character Sam, seorang pemuda, chic magnet yang simpm cuck dan suka femdom yang selalu lucky score dengan perempuan, dalam kisah harem. Sam anak...