Malam itu. Jam menunjukkan pukul 7.50 malam. aku memandu kereta, Anis disebelah. Adam & Ina di belakang.
Destinasi kami adalah sebuah pusat jagaan anak yatim.sesampainya aku di situ,
seorang wanita bertudung labuh berjubah menyambut kedatangan kami.
Kami dijemput oleh ustazah Jamilah aka Jane. AKu dan Ina wakil syarikat kami, Adam dan Anis wakil syarikat bapanya, Ayah Cha dan Kina wakil syarikat bapak aku, sbb parent aku busy dan pn Hawa wakil syarikat Marz sbb Marz busy.
Pn Hawa adalah ibu tunggal umur 41 tahun yang merupakan salah seorang orang kanan bg syarikat Marz. Walaupun umurnya 41 tahun anak 3, tetapi rupa fizikalnya awet muda, sama mcm Marz juga, macam baru mid 30s. Pakaian yg modern dan sofiskated dan elegan. Untuk majlis2 begini pastu dia akan memakai dress ala2 artis hollywood, dengan kain belahan dan lurah, tetapi sebab ni sekkolah berasaskan agama, dia pakai jubah dan tudung. Tapi masih nampak menawan dan menggiurkan, dek sebab jubah modern yang nipis dan mengikut potongan badan, tudung yang mempunyai gaya celebrity or influencer hijabista di biar singkat, tak menutupi dada.Ini adalah perkara yang biasa yg berlaku hampir setiap bulan. Aku akan ikut Marz atau Ina utk majlis2 sebegini. Kadang2 dinner amal, private dinner di rumah atau hotel, majlis2 kecil, majlis2 besar dan grand, dan macam2 lagi. kat sinilah aku akan berjumpa dengan ramai orang dan macam2 orang. Macam skrg ni oklah rumah anak2 yatim. Sometimes, ikut diorg ke function orang2 kaya dan social. Ina layan all those rich and influential bussinessman, dato, tan sri, yg separuh abad and more, or anak2 or cucu2 this powerful people. Some biasa2, je sembang2, ada la pegang2 tangan, lengan, bahu. For more private event peluk2, raba2 dan cium2. I have to witness that. Nak kat jeles tu tak, jauh sekali disgusted. Turn on sikit tu ada lah, tapi kalau yg ok2 hensem2 or body maintain lg la..
Ada majlis yg sopan bertudung, ada majlis yg mmg pakai dress seksi2 mcm artis hollywood or korea. Bukan tak biasa, sebelum2 ni selalu je teman Marz or my side job as escort, tapi kalini, bini sendiri kan.. Mixed feeling. Sebelum2 ni selalunya, im not there to witness it. Ina selalu g ngn Marz je. But lately makin selalu pula. Tak tahu lah Marz punay idea or Ina punya idea utk bawak aku sekali. Aku rasa Ina, saje dia nak tayang2. Sebab sebelum ni asyik aku dgr cerita dia aje dia layan semua VIP-VIP tu.. Now aku tgk sendiri live. Sometimes, mmg masuk bilik punya, tapi aku tak follow la dlm tu. Aku either tunggu kat luar, balik dulu, or diorg akan bagi aku pompuan utk aku enjoy while tggu Ina selesai.Ok back to majlis tadi,
Majlis makan malam dgn ada persembahan dari anak2 yatim, dan diberikan sumbngan dari pihak kami kpd pihak rumah anak ytaim tu. It is part of our CSR. Juga sbg tax exemption.
Lepas habis majlis pe semua, tiba masa utk balik."Thanks again awak. Utk semua ni." (Jane)
"its ok, takde ape2 pun.." (Aku)
"Awk nak ke mana lepas ni?"
"Ke mana, balik lah, dah malam.. hehe.."
"Esok ade ape?" tanya Jane.
Aku berfikir jap. "takde ape2 yg penting sgt. nape?"
"Kalau awk sudi, jomlah malam ni?" (Jane)
"Hehe boleh ke?"
"Eh ape pulak tak boleh?" Balas Jane sambil senyum menggoda.
Aku pandang Ina yg overheard our conversation. Ina senyum dan angguk dan memberi isyarat tangan, bg green light. Aku pun angguk dan senyum and mutterd thanks dan "Lets go" sambil tanganku di pimpin Jane.
"Ops" aku berpatah balik dan toss kunci kereta ke Adam. Dia menangkapnya dengan macho sekali. Pastu, Ina, Adam & Anis pun head back to kereta, dan aku ikut Jane. So i guess we have our own session separately tonight. hehe..
Kami berdua berjalan dari dewan sekolah pusat perlindungan tersebut, ke rumah Jane yg dekat je kat situ. Sambil jalan kami sembang2 dan bergurau mesra. Aku perasan mcm ada org ikut kat belakang kami tapi aku buat dono je, but be ready and prepare for anything. Sampai di rumah Jane, sekumpulan org yg folo belakang tu adalah pelajar2 sekolah pusat pelindungan tu. Aku usha diorg pelik, tgk Jane senyum2 jer.. Jane buka pintu dan kami masuk dan 4 pelajar perempuan yg aku agak f4 dan f5 masuk sekali. Aku tgk Jane dgn pelik. Dia senyum je. Perempuan tu semua pakai baju kurung dan bertudung, dirog ada waktu majlis tadi. Lepastu Jane cakap yg diorg ni adalah pelajar2 terpilih. Terpilih sbb apa aku tak tahu. Tgk diorg ni cantik dan comel. Ayu jer. Lepastu diorg memperkenalkan diri diorang one by one, sambil strip to thier underwear. Tergamam aku.
Its not like aku tak pernah main dgn student dia, ada je 2 kali, tapi Jane mmg dah bagitahu siap2 dan dirog dah ready in their sexy lingerie or undies. NI masih lagi berpakain lengkap. ya one of them mmg aku kenal, sbb biasa main. Tak cam la dia pakai tudung kan...
Selesai je, sekarang ni terpampang 4 orang perempuan yg cuma pakai bra & panty je depan aku. Will be joining us for the night. Lepastu Jane pun dah ready with her sexy lace lingerie set complete with garter belt & thigh high socks.
YOU ARE READING
Perjalanan Nikmat Berahi
Ficción GeneralKarya sulung Dino. 18+ Sebuah cerita dewasa, untuk 18 tahun keatas sahaja. Budak2 stay away. Ikuti main character Sam, seorang pemuda, chic magnet yang simpm cuck dan suka femdom yang selalu lucky score dengan perempuan, dalam kisah harem. Sam anak...