Aku berjalan2 di Satu Park di waktu malam. Aku date dengan Alicia harini. Petang tadi, aku da kerja sikit kat HQ NVG. Lepas office hours, terus kami keluar. Aku bawak ALicia naik kete aku. Harini dia tak drive, naik grab je, sbb mmg dah plan utk keluar mlm ni dan hantar dia balik terus. Date kalini mcm lain sikit. Not the typical date la. hehe.. Petang lepas office, we have a workout sesion at the gym. Kami workout sama2. We spot each other. Kadang2 aku spot dia, kadang2 dia spot aku, but most of the time, aku spot dia. Workout cloth aku selalunya seluar trek 3/4 dengan t shirt sleeveless. Alicia pulak pakai sport bra, dengan legging paras lutut. Seks1 la gak. hehe.. Kat gym to ramai usha2 dia. Tapi sbb ada aku, org igt aku bf dia, so diorg takde la yg berani dtg tegur. Alicia kata, selalu jugak laki2 akan tegur2 dia, sembang2 dgn dia, nk tlg betulkan form la, offer nak spot la ape la. Bila aku ada, aman sikit katanya..
Lepas 45 minit di gym, kami ke spa utk sesi mengurut couple. Kami dua2 baring di bilik yg sama, aku diurut oleh masseur perempuan, manakala Alicia masseur lelaki. Massaj ni takde hepi ending. Tapi ada la geli2 sikit, kami dimandikan sekali mcm nuru massage tu, hehe..
Lepas habis urut kami g dinner kat hipster cafe. Cafe ni have good food, a bit overpriced, tapi tak ramai orang and the ambience is good. Lepas makan, jalan2 di park yang aku sebutkan tadi. Park ni cantik, dengan pokok, dengan ada lampu2 sikit kat a few spot. Tempat2 mcm ni la best nak lepak kat town, ada la open area with green, takde la bangunan je manjang, hutan konkrit. Kami jalan2 dan rasa cool night breeze, sambil tengok2 orang. Today is weekday, so tak ramai sgt org. And mostly couple, takde family with kids or orang tua..
Hmmm.. romantik lah pulak. Aku pun dah tgk si Alicia ni sejak kat gym tadi, dgn waktu massaj tadi lagi, mmg tgh h0rny sgt. Batang aku pun start mengeras.. sampai dia perasan."Getting big down there.." (Alicia)
"Hehe, yup. U la ni..."
"Me? why la?"
"Because u so s3xy, what u wear, turns me on. hehe" (aku)
"Really? i think im biasa2 oni.."
"No la u gorgeous babe!"
"Aww, really? Is that the brain talking or the little guy's thoughts?" Kata Alicia menjuihkan bibirnya menunjukkan kepada batang aku
"Both. hehe." (Aku)Aku rasa dia pun horny, mukanya makin merah. Aku terus pegang tangannya dan terus ke satu sudut yang terlindung dan sunyi. Satu dinding tinggi 7' yang belakangnya terletak kabinet dan stor pembersihan taman tu. We share a passionate kiss, sambil meraba raba badan each other. Lepastu aku selak skirt pendek kain belahnya yg paras lutut, dan raba2 c1p4pnya yg basah. Aku unbuckle belt aku, londehkan sikit seluar dan boxer ke paras bawah punggung je, pastu aku tease kepala takuk aku dan kemudian terus jolok. keluar masuk batang aku.
"ah ah ah.. oh god.. ahh ah ah haa... ah oh.. so good.. ahh.. faster.. ah ah.. harder.. oh ah ah ooh ahh. uurgh ahh oh haaa... ah ah ahh" Desah Alicia
Aku terpaksa kiss mulut Alicia sbb dia bising sgt suara moan dia, takut orang dengar. lagipun moan dia manja dan hot weyh, terpancut karang... Lepas lebih kurag 12 minit sorong tarik, Alicia pun pun mengalami or9a$m, terasa batang aku dikemut dan disirami air suam, aku terus henjut, tak lama lepastu, aku creampie dia.. Aku biarkan Alicia rest, dan aku ampu dia.. Lepastu kami bersihkan diri guan tisu cepat2 sbb mcm ada org nak lalu. Tak sempat nak cuci, terus tarik boxer dan kemaskan seluar, Alicia terus tarik naik panty dia dan turunkan skirt dia. Kami pun jalan dan buat biasa, mcm takde ape2.
"Im leaking" Kata Alicia, lean to my ears berbisik, sambil kami jalan berpeluk lengan.
"Hehe, so hot"
"You came so much.. Drench down there.." (Alicia)
"I hope people wont see it dripping down ur leg.. hehe..
"Yeah, we better walk faster la.."Kami pun bergegas ke kereta aku, sampai je terus Alicia duduk, rebahkan seat, tolak seat ke paling belakang, lurutkan skirt nya, dan tanggalkan pantynya
YOU ARE READING
Perjalanan Nikmat Berahi
General FictionKarya sulung Dino. 18+ Sebuah cerita dewasa, untuk 18 tahun keatas sahaja. Budak2 stay away. Ikuti main character Sam, seorang pemuda, chic magnet yang simpm cuck dan suka femdom yang selalu lucky score dengan perempuan, dalam kisah harem. Sam anak...