Pada satu malam tu, kat rumah, aku mandi pool. Bukan mandi saja2, tapi praktis aku punya swimming skill. Breast stroke, freestyle, backstroke & butterfly. Aku kalau pool kat rumah mmg pakai swimming strunks je(mcm spender yg perenang olympik lelaki pakai tu). Waktu tu, turun la adik dan 2 org kawan dia yg duduk dgn kami, Sofea & Azura. Yang sorg lg tu, Ain pun ada, makcik dia hantar dia, nak overnight kat sini, sebab hari ni jumaat, esok sabtu cuti. Pastu anak Ayah Cha, pakcik aku, yg jugak jiran aku, Kina pun ada join jugak. Sebab ni kolam kat rumah, Nini mmg pakai one piece swimsuit la yg mcm perenang perempuan olimpik pakai tu. Kina pulak pakai 2 piece swimming attire yang mcm sport bra dgn tight yg pendek gila mcm boxer short brief tu. Anis ni jenis sopan sikit. Dia pakai mcm anak tudung, dengan t shirt putih dengan sweatpants ketat. Azura pulak pakai singlet ketat warna putih dengan legging 3/4. Sofea pulak paling daring antara kawan2 Nini ni, pakai sport bra dengan tight paras lutut.
Aku pun continue utk mandi. Pastu aku tgk, ketiga tiga ni, Ain, Azura & Sofea n dok ushar2 aku je. Ain paling kurang, dia malu kot. Paling ketara sekali Sofea ni. Dia ni pulak ramah. Terlebih ramah pun ada. Mcm gedik pun ada.. Dok nak sembang2 ngn aku. Mintak ajar renang la. Puji2 aku pandai renang la, body sado la...
Aku pun layankan je la. Ada masa badan kami bersentuhan, berlaga kena br3*st dia yg lembut tu..
Malam tu, lepas dah habis mandi, dah makan, time siap2 nak tido tu, Nini masuk ke bilik aku. Dia h1s*p batang aku. Sambil2 dia hisap tu, kami sembang2...
"Xde la abg tgk dia pandang abg semacam jer." (aku)
"Ye lah dah abg pakai cmtu, sape tak tergoda." balasnya selamber
"Macam boleh makan je dia tu.. What you think?"
"I guess" Jwb Nini ringkas, hanya melepaskan batang aku dari mulutnya utk menjawab, dan continue hisap balik lepas habis cakap.
"Aik adik mcm kasi can je nj. Takpe ke?" (Aku)Nini tak menjawab, sebaliknya terus menghisap. Aku bermain2 rambutnya. Aku tanya dia sekali lagi utk dapatkan kepastian
"Itu bukan urusan adik. Abg nak buat, buat je la. Pape tanggung sendiri."
"Aik mcmtu lak ye adik.." (Aku)
"Hmmm..." jawab adik sambil hisap.
"Adik xrase pape ke kalau abg buat apa2 kt Sofea tu. Kawan kot.."
"Alah, dia tu bukannya innocent sgt bang. Mmg main dgn laki dah. Kadang check in la, overnight dgn bf dia lagi." (Nini)"Amboi tahu ye.."
"Tahulah. Roomate kot..."
"Tapi dah ada boyfriend lah pulak.."
"So what?.. bukan abg nak kawin dgn dia pun. Nak merasa main dgn dia je kan?" (Nini)
"Ye lah tapi.."
"Dia pun pasang laki 2,3 gak selain bf dia.. Takde hal lah"
"Amboi adik, tahu semua.. NI mcm encourage abg je ni.. haha.."(Aku)
"Im just stating the fact abg.."
"Yelah tu.."
"Tapi dia pun memang into abang kan. Mmg selama ni dia dok tanya psl abg. Dan adik nampak dia curi2 tgkp gmbr abg." Explain nini sambil kejap2 jilat batang aku in between ayat.Kami pun continue sembang2 pastu Nini pun concentrate hisap batang aku sampailah aku terpancut dalam mulutnya dan dia telan airnya. Pastu dia kiss aku, ada sisa air mani aku, ditolak lidahnya, masuk ke mulut aku.
"Thanks for the meal abang. Good night" Kata Nini sambil memakai semula seluar tidur pendek, yg tadi cuma memakai tanga hitam kuning dan membetulkan singletnya yang telah tersingkap menayangkan t3t3knya kpd aku tadi, sambil berlalu pergi.
"Thanks for the service. Nite to you too."
Aku kembali baring di atas katil memeluk Ina yang telah pun lena.
Esoknya, ketika diorg keluar jalan2 ronda2 jap lepas tghri tu, aku ambil kesempatan utk cuba goda Sofeaz tgk cmne.
Ni adalah cubaan berani mati aku. Aku masuk bilik aku yg lama tu, yang dihuni oleh Sofea currently. Aku masuk konon2nya dengan tujuan nak ambil barang. Sebab mmg masih banyak barang2 aku dalam bilik tu mcm buku2, baju2 lama, dan all those childhood stuff.
Aku saja nak test dulu Sofea ni. Aku tahu lepas balik ptg ni dia akan terus mandi.
bilik tu aku selerakkan sikit barang2 lama aku. Mcm aku tgh cari sesuatu la kan.
Pastu aku tido dgn spender je kat bilik tu.... Banju & seluar aku sangkut.. Mcm panas sgt dan tertido la penat dari mengemas tu.. hehe...
Aku Makan ubat sikit. Bagi batang aku mudah keras dan naik sikit..
Waktu yang dinantikan pun sampai. Diorg da balik. Aku pura2 tidur.
Aku perasan dia masuk. Pastu dia mcm tak tahu nak buat apa. Pastu dia masuk je. Tanggalkan pakaian. Masuk bilik air dan mandi.
Lama lepastu Dia keluar bilik air berkemban tuala. Dia keluar tu so agak bising sikit, so aku pun buat2 la terjaga..
Aku pun ckp sorry. Tertido. tapi aku tak cover pun badan aku. selamber je..
"Eh xpe Abg sam. faham." Jawab Sofea. Ada can ni, getus hatiku.
Pastu dia selamber je pakai bra & panties. Dengan berkemban tuala tu, dia sarungkan panties. Pastu. Sarungkan bra. Cangkuk Atas tuala. Pastu pusing kedepan. Adjust bg tetek masuk cup. Pastu tarik tuala slow2 sampai tertanggal.
Igtkan nak pkai balik tuala berkemban. Rupanya tarik terus tanggal terus tuala.
Kiranya skrg cuma ber bra dgn panties je la dalam bilik tu. Pastu tuala tu lilit balut rambut atas kepala.
Seksi body dia. Standard permpuan melayu yg kurus. Tetek xbesa sgt. Cup B je. Myb 34B. Tapi body mmg ada shape. Nice. Indah permandangan wey. Batang aku makin mencanak naik. Aku tgk dia usha je bonjoloan disebalik spender biru aku. Excited tgk dia yang cuma ber bra dan panties matching set warna kelabu corak biru.
Ni peluang last. Harini pun antara hari2 last diorang..
Lagi 3 hari diorg nak balik dah. Jumaat semalam tu, lepas mandi kolam tu, kira lastday keje dah abis dah sesi praktikal. So mmg diorg prepare nak balik..
Aku tgk dia, dia tgk aku balik....
Bersambung...
sori la pendek kali ni... selalu sgt dah panjang kan... Agak2 korang dpt ke tak Sam geli2 dgn dia? Minggu last dah ni...
Kalau nak, kena la komen banyak2 ckp nak, dan vote lah.. Baru author bagi.. hehe...
Kalau sambutan tak memberangsangkan, semua pun mcm malas nak komen, malas nak vote, xde le... Nasib r korang.... haha...Author nak at least 100 votes dan at least 12 komen dari akaun berlainan..
Kalau tak sempat mungkin masuk dalam oneshot...
kalau tak capai, memang takde la scene tu....
So kene la bagi kerjasame ye..Penat tau buat benda free ni... Kena la appreciate, dgn vote & komen pun jadi la... i take vote & komen & dm seriously. it is like a token of appreciation.. takyah bayar pun, free je, cuma kena tekan je..
So akan macam ni lah kot kalau korang tak bagi sambutan sgt dengan vote komen & dm. Kalau nak best, kene la vote, komen & dm....
YOU ARE READING
Perjalanan Nikmat Berahi
General FictionKarya sulung Dino. 18+ Sebuah cerita dewasa, untuk 18 tahun keatas sahaja. Budak2 stay away. Ikuti main character Sam, seorang pemuda, chic magnet yang simpm cuck dan suka femdom yang selalu lucky score dengan perempuan, dalam kisah harem. Sam anak...